Misschien als 2k een spel maakt dat de gameplay op iets gaat trekkenAmaai, niet verwacht. Als het goed is mag het ook gezegd worden!
Nu nog de gameplay aanpakken en we kunnen terug met volle teugen genieten.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien als 2k een spel maakt dat de gameplay op iets gaat trekkenAmaai, niet verwacht. Als het goed is mag het ook gezegd worden!
Nu nog de gameplay aanpakken en we kunnen terug met volle teugen genieten.

Er waren de gewone, ik wou deze al nimeer doen omdat enige deftige pull immobile was, de rest was bucht, en dus wat lager/verder stond de efigs, die sprak mij dan wel aanNu ik eraan denk, Vanaken en consoorten gepacked. Dus geen EFIGS denk ik dan?
Al een compensatie gekregen?Ik krijg ook compensatie... Met de efigs tots SBC
Rice, VVD en die Portugese LB van PSG
Ik hoop op 3 packs
Vermoedelijk willen ze dit na de lopende promos doen, denk ik persoonlijk toch, kwestie dat ge de high rated fodder niet onmiddellijk kunt recycleren... Ik ben toch al door al men high rated fodder door...Al een compensatie gekregen?
Uhm, dit is een klein beetje duurdere sbcTroost u ik had hans van fucking aken in mijn tots upgrade![]()
Ja begrijp ik wel hoor... Kga die duurdere mss vanavond nog doen als er iets deftig in mijn marquées zit.Uhm, dit is een klein beetje duurdere sbc

Die zou keigoed in mijn team passen maar heb nu 1 week geen Playstation Plus.@iedereen, doe die pépé 93 shape-shifter
Pure gold, heeft ook zo van die elastieken beentjes gelijk zaha
Super easy om te completen vond ik...
Echt broken kaart
9-11 ik, op een bepaald moment 6-10. 3 keer weggespeeld, en voor de rest nipt verloren, vaak in de laatste 5 min. Verdedigers die over elkaar struikelen, keeper die de bal in zijn eigen goal duwt…Het was er weer over.8-12 in WL
Ging weeral rotslecht in begin, stats voor de statswhores:
L: 12
W: 8
1)L 6-9
2)L 0-4
3)L 2-9
4)W 2-0 (RQ min 21)
5)L 2-6
6)L 1 - 10
7)W 3-0 (RQ halftime)
8)W 3-2 (RQ min 66)
9)L 0-8
10)W 2-1 (RQ min 33)
11)L 1-7
12)W 3-0 (RQ min 39)
13)L 4-3 (flosh van keeper bij uittrappen min 90)
14)W 1-0 (RQ min 47)
15)L 2-10
16)L 0-6
17)L 1-4
18)W 1-0 (RQ)
19)W 1-0 (RQ)
20)L 2-0
Zal niet meer komen vrees ikNog steeds geen compensatie…

Is er gekomen, toch nog wel, maar met 93 Canales als hoogste was het niet echt de moeite, Guendouzi en Jota ook... MehNog steeds geen compensatie…