FIFA 22

FIFA 22

rank 5 gehaald, maar het is het gewoon niet waard.
2 red picks die max 100000 coins zijn en mijn ultimate pack was Icardi de hoogste :lol: :lol: :lol:
Zo een weekend league en dan dit gedrocht.

In deze fase van tots kan je zeker alleen nog maar packs kopen zeker? Veel sbc's zie ik niet meer
Je hebt een (kleine) kans om ultimate tots te packen, dus de store staat vol met packs. Dit is money time voor EA, de pay to win teams zijn nu voor honderden/duizenden euro’s packs aan het kopen.

Ik heb trouwens nog 5 tokens nodig om die 20x84 te kunnen doen, zou balen zijn mocht ik dit niet kunnen halen.

Lap, vrees dat ik gehackt ben, nochtans heb ik aanmeld-verificatie met app authenticator aan staan. Zie sinds gisteren een vreemde aanmelding en al mijn tradable spelers en coins zijn weg.

Wat is de procedure om dit te recupereren?

Lap, vrees dat ik gehackt ben, nochtans heb ik aanmeld-verificatie met app authenticator aan staan. Zie sinds gisteren een vreemde aanmelding en al mijn tradable spelers en coins zijn weg.

Wat is de procedure om dit te recupereren?
Ik heb dat tijdje terug ook aan de hand gehad. Ge kunt via ea wel vragen om een extra beveiliging ( hebben ze bij mij ook gedaan) maar vrees dat ge uw coins en spelers kwijt zijt. Ik zoek de juiste link voor u op en laat het u straks weten

Ik heb dat tijdje terug ook aan de hand gehad. Ge kunt via ea wel vragen om een extra beveiliging ( hebben ze bij mij ook gedaan) maar vrees dat ge uw coins en spelers kwijt zijt. Ik zoek de juiste link voor u op en laat het u straks weten
de link voor de live chat: https://help.ea.com/en/contact-us/n...ect=Hacked+Account&category=manage-my-account . Hier word ge binnen de 5 - 10 minuten geholpen. Ge gaat naar Manage my account en dan naar Hacked account. Daar start ge de live chat. Dit werkt wel goed, vond ik persoonlijk. Al konden ze jammer genoeg niks doen aan de coins en de missing players. Enkel uw account die dan extra beveiligd is en wordt opgevolgd.

Ze kunnen niets doen, echt zever. Ze kunnen perfect zien waar er ingelogd wordt en of er ongewone activiteit is op uw account.
Als pro’s dit voor hebben worden die zeker geholpen en gecompenseerd.

Ze kunnen niets doen, echt zever. Ze kunnen perfect zien waar er ingelogd wordt en of er ongewone activiteit is op uw account.
Klopt helemaal maar wat doet ge er verder aan. Heb er ook nooit een cent meer in gestoken. Mijn goesting in fifa is na dat voorval zeker volledig over. Langs alle kanten hebt ge toch ook het gevoel tegengewerkt te worden. Had toch ook niet echt meer het gevoel dat het ontspannend was en wekte soms/vaak veel ergernis op. Een game mag uitdagend zijn (liefst) maar dan wel ontspannend en niet frustrerend.

Ik krijg ook compensatie... Met de efigs tots SBC

Rice, VVD en die Portugese LB van PSG

Ik hoop op 3 packs

de link voor de live chat: https://help.ea.com/en/contact-us/n...ect=Hacked+Account&category=manage-my-account . Hier word ge binnen de 5 - 10 minuten geholpen. Ge gaat naar Manage my account en dan naar Hacked account. Daar start ge de live chat. Dit werkt wel goed, vond ik persoonlijk. Al konden ze jammer genoeg niks doen aan de coins en de missing players. Enkel uw account die dan extra beveiligd is en wordt opgevolgd.
Heb juist gechat. Ze hebben bevestigd dat ik de opgenoemde spelers en coins mis en ze zien dit ook in mijn account-activiteit. Ze gaan het aan het team doorsturen om deze content te herstellen in mijn account.

Ben benieuwd.

Heb zojuist al 700k coins terug op mijn account gekregen, volgens mij zelfs meer als de waarde van de verwijderde spelers.

Thanks voor de hulp iedereen hier!

Heb zojuist al 700k coins terug op mijn account gekregen, volgens mij zelfs meer als de waarde van de verwijderde spelers.

Thanks voor de hulp iedereen hier!
Amaai, niet verwacht. Als het goed is mag het ook gezegd worden!

Nu nog de gameplay aanpakken en we kunnen terug met volle teugen genieten.

Terug
Bovenaan