FIFA 22

FIFA 22

ok ik krijg er dus het schijt van hé weer zo'n kutnoob 1-4 verloren 4 fucking keer die celebrations hé

ben aan een 3 loss streak bezig telkens tegen zo'n kindjes mijn stem is alweer shor van het schreeuwen :(

Volgende win ik dan 9-0 :unsure:

Laatst bewerkt:
woho weer een party bag en in tegenstelling tot gisteren vandaag voor een schappelijke prijs

FS Damsgaard uitgekregen kon slechter gaat Neymar niet vervangen natuurlijk maar eens zien of er geen plaats voor hem is op de bank

En uit een andere pack KDB gekregen weer 50-60k coins erbij :) en nog een walkout met Vardy uit een andere pack

Pffff, 4 keer op rij gewonnen maar heb het gewoon gehad met dit spel. Ballen die gewoon altijd goed vallen voor de tegenstander, speler perfect tackelen en de bal die gewoon bij een andere speler rolt, perfect geplaatste kopballen die op miraculeuze wijze gered worden, maar een simpel plaatsballetje blijven de handen ter hoogte van de borst.
Sinds die patch enkele weken geleden is het niet leuk meer.

Pffff, 4 keer op rij gewonnen maar heb het gewoon gehad met dit spel. Ballen die gewoon altijd goed vallen voor de tegenstander, speler perfect tackelen en de bal die gewoon bij een andere speler rolt, perfect geplaatste kopballen die op miraculeuze wijze gered worden, maar een simpel plaatsballetje blijven de handen ter hoogte van de borst.
Sinds die patch enkele weken geleden is het niet leuk meer.

Die patch heeft voor mij veel gefixed. Rebounds had je toen veel meer dan nu. Nu kan je tenminste tackelen en de bal hebben toen was dat gewoon een pass naar een andere tegenstander. Qua gameplay zit het wel snor vind ik momenteel, enkel die kutkindjes en hun celebrations steken me zo hard tegen hé.

Ik speel nu ook wat Path of Exile weer en ben nu bezig met de main campaign voor de 10e keer of zo in totaal wel vraag me niet wat het verhaal is want ik skip al die dialoog. Ik heb daar gewoon het geduld niet voor, bij mij moet het vooruit gaan non stop actie.

Die patch heeft voor mij veel gefixed. Rebounds had je toen veel meer dan nu. Nu kan je tenminste tackelen en de bal hebben toen was dat gewoon een pass naar een andere tegenstander. Qua gameplay zit het wel snor vind ik momenteel, enkel die kutkindjes en hun celebrations steken me zo hard tegen hé.

Ik speel nu ook wat Path of Exile weer en ben nu bezig met de main campaign voor de 10e keer of zo in totaal wel vraag me niet wat het verhaal is want ik skip al die dialoog. Ik heb daar gewoon het geduld niet voor, bij mij moet het vooruit gaan non stop actie.
De drop back counter ploegen worden veel te hard beloond met onnozele rebounds en ballen die zo vaak goed botsen in hun voordeel. Voor mij is de patch een ramp, raak elke wedstrijd minstens 1 keer de paal, daarnet weer. Ik geef 3-0, 4-0 voorsprongen bijna altijd weg sinds de patch. Spelers kunnen opeens in de 70e minuut geen pas van 5m meer geven, vleugelbacks die drop back staan lopen meer vooraan dan wat anders. Neen, voor mij heel veel frustratie.

Laatst bewerkt:
Joao pedro future star hier, zier er nog wel een cava kaart uit. Begin veel Engelse high rateds te krijgen. Twijfel toch voor Ronaldo gwn in de spits te zetten ondertussen.
Sinds enkele dagen speel ik terug eerder
4-1-2-1 narrow met direct passing, kmoe zeggen dat ik terug 3 op de 4 matchen win nu.
Ahja Messi toch weer weg lol, scoorde vlot in spits maar loopt niet goed en te traag. Momenteel Vinnie totw 85 als vervanger.

Ondertussen 14 van die swap tokens, 15 was die 85×10 dacht ik, zal er morgen nog weel eentje kunnen doen en dan heb ik dat ook weer gehad met die tokens.

Club is ultra leeg, nog 35 spelers inclusief deze lol

Joao pedro future star hier, zier er nog wel een cava kaart uit. Begin veel Engelse high rateds te krijgen. Twijfel toch voor Ronaldo gwn in de spits te zetten ondertussen.
Sinds enkele dagen speel ik terug eerder
4-1-2-1 narrow met direct passing, kmoe zeggen dat ik terug 3 op de 4 matchen win nu.
Ahja Messi toch weer weg lol, scoorde vlot in spits maar loopt niet goed en te traag. Momenteel Vinnie totw 85 als vervanger.

Ondertussen 14 van die swap tokens, 15 was die 85×10 dacht ik, zal er morgen nog weel eentje kunnen doen en dan heb ik dat ook weer gehad met die tokens.

Club is ultra leeg, nog 35 spelers inclusief deze lol
:o ik toch nog altijd een 1000-tal ga eens wat moeten doen met die brons en silvers :s

Damsgaard in mijn Party Pack. Was best tevreden van mijn tradable versie, dus ik ga zeker niet klagen!
Al hoopte ik stiekem op een Zlatan, Neymar of Torres natuurlijk :unsure:

Welke optie kiezen jullie tegenwoordig bij rival rewards? Laatste tijd ging ik voor de tradeable maar nu ze de rewards hebben veranderd twijfel ik weer. Untradeable heeft zoveel meer packs en de 3e optie een hele hoop coins misschien nog de beste optie. Zit niet meteen een speler in de future star die ik zou kunnen inpassen dus moest ik zo'n packen dan liefst tradeable.

Mijn rewards zijn weg?
Heb ze niet geclaimed vanmorgen en nu zijn ze weg...

Ik kan gewoon rivals spelen nu, anders kreeg je melding dat je packs moest claimen?

Link gevonden met uitleg

Mijn rewards zijn weg?
Heb ze niet geclaimed vanmorgen en nu zijn ze weg...

Ik kan gewoon rivals spelen nu, anders kreeg je melding dat je packs moest claimen?

Link gevonden met uitleg

Ik wacht ook nog altijd op mijn rewards. Ik wacht met rivals spelen, betrouw het niet wat als ze niet tellen of ze vergeten mijn rewards te geven? I Need Packs! Ik heb mijn half wekelijkse fix nodig.

Welke optie kiezen jullie tegenwoordig bij rival rewards? Laatste tijd ging ik voor de tradeable maar nu ze de rewards hebben veranderd twijfel ik weer. Untradeable heeft zoveel meer packs en de 3e optie een hele hoop coins misschien nog de beste optie. Zit niet meteen een speler in de future star die ik zou kunnen inpassen dus moest ik zo'n packen dan liefst tradeable.
Die met de meeste coins.

Net die speciale sbc weer gedaan en ben wel content ook al had ik wel wat dezelfde profielen. Deze of Capoue is bv wat va' hetzelfde maar ga ze toch beiden opstellen, Aouar kan eens wat offensiever spelen dan.

Die met de meeste coins.

Net die speciale sbc weer gedaan en ben wel content ook al had ik wel wat dezelfde profielen. Deze of Capoue is bv wat va' hetzelfde maar ga ze toch beiden opstellen, Aouar kan eens wat offensiever spelen dan.

:eek: dat is mooi, heb daar een draft meegedaan moest niet onderdoen voor die 7-8 icons in de ploeg. Guendouzi is mijn volgende doelwit maar dan wel zijn SBC die nog moet komen zo'n kaart maar dan 90 rating of zo wat een beest wordt dat dan niet. Zou HL Barella vervangen. Mag dan samen met Kante en TOTY Jorginho het middenveld uitmaken.

Terug
Bovenaan