FIFA 22

FIFA 22

Nieuwe SBC Future Star Reunion pick, wat zitten kijken op Nicks Twitch de PPs die hij kreeg waren echt zwak en dat voor een 85 rated team met 2 TOTW, lijkt me totaal niet waard te zijn. Kreeg vooral TOTW spelers sommige amper 82 rated.
Wat zit er zelfs in die pp..?
Speciale kaarten van alle spelers die vanaf fut19 een future stars hebben gehad..?

Ik volg AuzioMF en zag toch best wat goed uit die future stars PP komen. Ik ga hem doen alleszins maar ja het moet ook in de ploeg passen he.

Ik volg AuzioMF en zag toch best wat goed uit die future stars PP komen. Ik ga hem doen alleszins maar ja het moet ook in de ploeg passen he.

Het is een 125k SBC, beetje duur voor een untradeable kaart die in 99% van de gevallen minder is dan wat ik heb.

Binnenkort zou er een nieuwe SBC uit komen van
Guendouzi en nog wat andere fransen van Marseille
en dus spaar ik liever daarvoor.

Ik ben wel wel een gokker. Had content geweest met Rodrygo, Vini, David, Guendozi,.... Maar het werd dit. Zeker geen slechte kaart maar kan die natuurlijk totaal niet inpassen.

Weet niet echt wat doen met mijn fodder. Zidane zou ik graag doen, maar die haal ik net niet. Heb een Premier League team met Keane en Edouard/Benrahma als spitsen, dus Calvert Lewin zou wel een upgrade kunnen zijn tov die laatste 2, maar die lijkt mij ook niet bepaald meta te zijn. Ben aan het twijfelen om op de laatste dag toch nog die Aubameyang te doen, is een pak duurder, maar wel goed volgens mij? Beter dat als 1 van die gok-SBCs.

Weet niet echt wat doen met mijn fodder. Zidane zou ik graag doen, maar die haal ik net niet. Heb een Premier League team met Keane en Edouard/Benrahma als spitsen, dus Calvert Lewin zou wel een upgrade kunnen zijn tov die laatste 2, maar die lijkt mij ook niet bepaald meta te zijn. Ben aan het twijfelen om op de laatste dag toch nog die Aubameyang te doen, is een pak duurder, maar wel goed volgens mij? Beter dat als 1 van die gok-SBCs.

Auba is ook niet de super meta natuurlijk. Op futbin is zijn score toch overweldigend negatief.

Vrijdag kunnen we ook onze tokens inruilen voor een 85+ x10 dus als je nog wat fodder nodig hebt.

Laatst bewerkt:
Team

Weet er iemand een vervanger voor Kimpembe op termijn?
Mijn indruk is dat er weinig kaarten zijn dat hem overklassen?

Of je moet al echt duur gaan.

Team

Weet er iemand een vervanger voor Kimpembe op termijn?
Mijn indruk is dat er weinig kaarten zijn dat hem overklassen?

Of je moet al echt duur gaan.

Moeilijk natuurlijk om in te passen in de rest van je PSG verdediging. Voor Serie A zijn de beste verdedigers, HL Koulibaly, SS Skriniar en Cordoba. Cordoba zou goed passen omdat die een sterke link zou opleveren met Hernadez en Kessie.

Ik denk dat ik heel het jaar lang maar 10 matches met Kimpembe gespeeld heb. Ja hij is absurd goed, maar ik denk dat veel zich ook gewoon laten vangen aan de prijs/kwaliteit.
Ik heb nu TOTYHM Rudiger en Flashback Pique. Doen hun job meer dan prima. Ik mis Kimpembe niet. Als je puur naar de Meta zou kijken zouden uw strikers daar ook niet bepaald binnenvallen, maar jij amuseert u daar mee. Zo zullen er ook wel verdedigers te vinden zijn.

Ik denk dat ik heel het jaar lang maar 10 matches met Kimpembe gespeeld heb. Ja hij is absurd goed, maar ik denk dat veel zich ook gewoon laten vangen aan de prijs/kwaliteit.
Ik heb nu TOTYHM Rudiger en Flashback Pique. Doen hun job meer dan prima. Ik mis Kimpembe niet. Als je puur naar de Meta zou kijken zouden uw strikers daar ook niet bepaald binnenvallen, maar jij amuseert u daar mee. Zo zullen er ook wel verdedigers te vinden zijn.

Precies, Kimpembe heeft zo'n naam gekregen dat mensen er al schrik van krijgen nog voor de wedstrijd begint. Terwijl een Van Dijk bv die traag is en dus verre van Meta ook al vele spitsen van mij onder de grond heeft gestoken en met zijn lange benen ook al meerdere ballen van ver heeft onderschept.

Sule is ook zo'n beest, ook zo van die vreselijk lange benen die gewoon overal kunnen zijn.

Ik heb nu FB Varane dus die kan zoiets ook, en naast hem Cordoba die dan meer Kante achtige verdediger is klein maar snel en overal.

De teams waar tegen ik speel, met Kimpembe, die halen mijn spitsen 9/10 keer terug of hij staat er altijd voor.
Heb ook Nesta (base of mid) gehad en die was wel goed maar zo log.

Kzal is kijken naar Cordoba!

Thx!

Cordoba zou kunnen, +-300k - nog ff doorsparen (+-90k nu)

Laatst bewerkt:
Konaté FS nog is uitvoeriger testen, maar hij deed het alvast al goed in de plaats van kimpembe, of hij even goed blijkt te zijn moet ik dus nog bezien

godverdomme wat een kutkindjes toch 5 FUCKING viering moest die debiel doen hé werd 4-5 maar dus telkens die kut celebrations ik kan niet eens naar mijn eigen celebrations kijken wat een aandachtshoer moet je toch zijn omdat telkens te doen terwijl de tegenpartij er toch niks van ziet hé want die hun camera staat op hun eigen team gericht

Terug
Bovenaan