FIFA 22

FIFA 22

thanos-infinity-war.gif

ronaldinho-bye.gif
ronaldinho-bye.gif
ronaldinho-bye.gif
ronaldinho-bye.gif

FKWUGyHXwAATpOd

95 coins over

thanos-infinity-war.gif

ronaldinho-bye.gif
ronaldinho-bye.gif
ronaldinho-bye.gif
ronaldinho-bye.gif

FKWUGyHXwAATpOd

95 coins over

Dat is toch een ferm ploegje. Ronaldinho gekocht?

Ik blijf u ne straffe vinden dat je dat kan volhouden zo tegen de computer wat ballen. Maar je hebt wel het feit dat je daar relatief redelijk hoge rewards mee krijgt. Nog iemand tips voor zo snel mogelijk coins te krijgen buiten SB dat ik mijn Varane kan voltooien. Valt er nog wat goed te traden tegenwoordig? Heb de indruk dat alles weer 'aar discard is aant zakken.

Prijzen van fodder zitten weer op de bodem, waren gestegen doordat iedereen zijn packs bewaarde voor TOTY maar nu dat iedereen die opendeed is alles weer discard value.

Vroeger waren die Squad Battles nog belangrijker voor mij toen geraakte ik niet in WL dus moest ik een groot deel van mijn rewards uit squad battles halen. Ik vind het wel eens leuk een relatief stress vrije wedstrijd te spelen. De computer zijn celebrations kan je tenminste skippen.

Een chip vanop een meter of 6 over de doelman in de verste hoek is dat de nieuwste glitch of zo? Net 2 tegendoelpunten zo moeten slikken. Ik kan al niet te goed tegen mijn verlies maar als het dan nog op zo'n BS manier gebeurt krijg ik het helemaal.

Draaien de servers ook zo vlot voor jullie, nog nooit zo'n goede respons gehad in het weekend. Zit al aan 9 wins na amper 13 wedstrijden. Dat de servers meewerken helpt maar ook wel al een paar zwakke tegenstanders gehad om eerlijk te zijn. Maar wel plezant zo eens het spel te kunnen spelen dat ik tijdens de week kan spelen.

Yes, voor de eerste keer 9 wins, niet slecht na zo'n dramatische start...

Ik had wel 2,5 gifted wins, wat helpt, maar zondag is ideale dag precies, ze allemaal vandaag gedaan...

Stats voor de stats whores
L: 11

W: 9

1)L 0-4
2)L 4-7
3)W 3-3 (pens gewonnen)
4)L 6-7
5)W 3-1 (ragequit 38ste minuut)
6)L 2-2 (pens verloren)
7)L 1-6
8)L 5-6
9)W (gifted)
10)L 2-4
11)L 1-6
12)L 1-2
13) W 3-0
14) W gifted
15)W (2-1 ragequit halftime)
16)L 4-6 (gelijke stand, dan Mozes syndroom)
17)L 3-4 (Park that bus)
18)W 1-0 (ragequit /gift?)
19)W (ik scoor de 5-4 na 60 min en hij quit?
Teruggekomen van 1-4)
20) W (ragequit na 3-1)

Edit, pozuelo is dé man, omfg

Laatst bewerkt:
Allé future stars is begonnen. Zit een token in de Maldini loan SBC.
Hier pas ik voor. Voor ik het weet zit ik hier weer te vloeken in friendlies en sb. Rivals-champions is de combo voor mij vanaf nu. Een draft wil ik ook nog wel es spelen tussendoor, eigenlijk echt een leuke modus zo met al die sterren. Rewards zijn wel pas interessant vanaf 2 wins.

Hier pas ik voor. Voor ik het weet zit ik hier weer te vloeken in friendlies en sb. Rivals-champions is de combo voor mij vanaf nu. Een draft wil ik ook nog wel es spelen tussendoor, eigenlijk echt een leuke modus zo met al die sterren. Rewards zijn wel pas interessant vanaf 2 wins.

Maakt mij niks uit ik vloek in alle modussen :p

woho 11e win. Was goed bezig maar dan plots 2 losses op rij dan begin je weer te twijfelen maar goed na 17 wedstrijden is het binnen. Eigenlijk heel vlot gegaan. Laatste win was wel een niet al te slimme gast. Ik scoor de 2-0 vlak voor rust hij rage quitte. Ik had 2 schoten op doel vs 10. Ik had 0.7 expected goals vs 3.3. Die gast was gewoon beter gewoon wat ongelukkig in de afwerking en soms is het beter om gewoon te knallen ipv een finesse shot natuurlijk zelfs al is het maradonna. Die wedstrijd was eigenlijk ver van afgelopen, nu goed zoveel te beter voor mij. Nu nog 3 wins weggeven en dan packjes openen :D

Maar eerste douchen, heb gewacht tot WL voorbij was anders mag ik me straks nog eens afdrogen ;), er komt zweet uit plaatsen die ik niet eens wist dat die konden zweten :s

Kom 50k of zo te kort om Jorginho te kopen :(

Will do Squad Battles for coins :p

EDIT: gelukt wat spelers verkocht (TOTW) en kunnen kopen voor 1 076 000 coins :D scherpe prijs meeste gingen voor 1 090 000.

ploegje.jpg

Ik speel meestal in een 4231 maar probeer nu ook soms een 41212 (2).

Laatst bewerkt:
Ja lap die 85*10 zijn echt de beste packs uit fifa gebleken. Moet ik toch nog gaan swappen.

Eerste 3 zijn dan maar binnen.

Laatst bewerkt:
Ja lap die 85*10 zijn echt de beste packs uit fifa gebleken. Moet ik toch nog gaan swappen.

Eerste 3 zijn dan maar binnen.

Je hebt er maar 15 van de 28 nodig dus je zal niet alles moeten doen als je bv geen Squad Battles wil doen zul je wel nog aan je 15 geraken. Was bij Winter tokens ook zo dat je niet alles moest doen.

250k coins in PL upgrades gestoken en Rudiger gepackt. Had eigenlijk echt op Cancello of Jorginho gehoopt.
Ben wel al over halver wege de Kaka SBC hierdoor.

Juist Jonathan David TOTY gepacked, 80-90k waard.
Spijtig da'k hem ni kan inpassen in mijn team.

Verkopen of houden als super sub voor Di Natale / Larsson?

Juist Jonathan David TOTY gepacked, 80-90k waard.
Spijtig da'k hem ni kan inpassen in mijn team.

Verkopen of houden als super sub voor Di Natale / Larsson?

Hier TOTY Insigne. Krijg ook constant high rated duplicates waar ik dus niks mee kan omdat ik de spelers uit SBC's ofwel niet kan inpassen ofwel zijn ze veel te duur en krijg ik ze toch niet afgewerkt.

Terug
Bovenaan