FIFA 22

FIFA 22

Ondertussen messi terug verkocht, een IF jesus en bv Aouar voelen beter aan de bal vind ik, hij loopt ook niet altijd in de ruimte. Altijd al in CR7 kamp gezeten, het is toch een gelimiteerde speler e die midgetargentijn ;-).
Met het geld Varane verder gedaan, 6/7 nu ik hoop dus echt dat hij het waard is want alle fodder + 300k coins al ingestoken en zal stranden op 400+ of ik wacht wat langer op fodder maar wil hem asap uiteraard.

Ondertussen messi terug verkocht, een IF jesus en bv Aouar voelen beter aan de bal vind ik, hij loopt ook niet altijd in de ruimte. Altijd al in CR7 kamp gezeten, het is toch een gelimiteerde speler e die midgetargentijn ;-).
Met het geld Varane verder gedaan, 6/7 nu ik hoop dus echt dat hij het waard is want alle fodder + 300k coins al ingestoken en zal stranden op 400+ of ik wacht wat langer op fodder maar wil hem asap uiteraard.

Ik heb hem op de CAM op Stay Forward moeten zetten. Balanced op zijn flank was hij te vaak afwezig. Ik vind hem goed aan voelen aan de bal maar zijn work rates zijn zijn grootste zwakte. Is te vaak afwezig. Neymar bv heeft High/Med workrates die zie je dus veel vaker.

Ik denk eraan om Jorginho TOTY te kopen, Chelsea link met Kante en Italiaanse link met Barella dus perfect in te passen en als ik dan eens iets anders dan mijn 4231 wil spelen heb ik tenminste een extra middenvelder om bv een 433 te spelen. Want Messi, Di Natale en Neymar zijn goeie CAMs maar een bal afpakken is niet aan hen besteed natuurlijk.

godver hoe is het mogelijk

3x kom ik 3-1 voor.

3-3 (6-7) gelijkmaker in de 92e minuut en verliezen na strafschoppen.
4-3 gelukkig direct na de 3-3 maak ik mijn 4e
3-5 ik kreeg er dus plots nog 4 in mijn doos

Ik snap het niet plots valt alles in mijn nadeel als ik voorkom.

openda = beste spits in fifa
Ik sub hem elke match erin, dus basically : ja
Heeft ook lang dienst voor mij gedaan nu toch wel vervangen door Allesandrini (untradeable). Maar Openda heeft meer dan 1x een match voor me gewonnen.

Plaatsingsmatchen gaan goed. 4/5 hier en eerst 2 rivals gewonnen. Het enige dat ik heb gewijzigd is men depth op 71 gezet. Geeft een enorme druk zonder verdedigend uit balans te zijn. Nu kan ook toeval zijn natuurlijk en net geen goede tegestanders alhoewel tegewoordig iedereen met een halve PSG ploeg speelt.

Plaatsingsmatchen gaan goed. 4/5 hier en eerst 2 rivals gewonnen. Het enige dat ik heb gewijzigd is men depth op 71 gezet. Geeft een enorme druk zonder verdedigend uit balans te zijn. Nu kan ook toeval zijn natuurlijk en net geen goede tegestanders alhoewel tegewoordig iedereen met een halve PSG ploeg speelt.
De combo Mendy varane van verleden jaar is nu gewoon volledig all French /ligue 1 gegaan

verratti rulebreaker zit al sinds het begin in mijn team,die kerel heeft 72 pace maar voelt aan als 90..zo fucking goed

verratti rulebreaker zit al sinds het begin in mijn team,die kerel heeft 72 pace maar voelt aan als 90..zo fucking goed

Zijn pace zit hem vooral in zijn acceleratie + hoge dribbel stats + klein figuur. Kante, Barella en Kimmich zijn ook zo'n types, snelle kleine duiveltjes. Kante en Barella zijn nu mijn 2 CDMs en voor die icon swaps een tijdje met Kimmich gespeeld en ben daar ook wel erg tevreden over en normaal ben ik wel een grote pace hoer maar voor zo'n spelers maak ik wel een uitzondering.

Zijn pace zit hem vooral in zijn acceleratie + hoge dribbel stats + klein figuur. Kante, Barella en Kimmich zijn ook zo'n types, snelle kleine duiveltjes. Kante en Barella zijn nu mijn 2 CDMs en voor die icon swaps een tijdje met Kimmich gespeeld en ben daar ook wel erg tevreden over en normaal ben ik wel een grote pace hoer maar voor zo'n spelers maak ik wel een uitzondering.
Kimmich 91 untradable totw in dat flits toty pack (3 spelers pack) kon slechter...

Kimmich 91 untradable totw in dat flits toty pack (3 spelers pack) kon slechter...

Niet makkelijk om die in je frans ploegje te krijgen maar een hele goeie pull dat. Super subje.

Lloris 87 en TAA 87 uit die SBC van vandaag niet slecht :), zijn tradeable maar ik denk niet dat fodder bepaald hoog staat dus maar beetje houden.

Als iedereen het volgende week wat rustiger kan aandoen met die Squad Battles Elite 1 zit al aan 61,5k punten nodig. Heb er nu 65,5k zal wel volstaan hoop ik tot morgen ochtend. Heb vandaag meer Squad Battles gedaan dan WL. Heb nog 14 wedstrijden te goed voor morgen. Ondanks een paar pijnlijke verliezen na een 3-1 voorsprong ben ik momenteel wel goed bezig 4 op 6 tot nu toe. Morgen 7 van de 14 winnen en heb weer 11 wins dat zou weer leuk zijn :).

Ik blijf u ne straffe vinden dat je dat kan volhouden zo tegen de computer wat ballen. Maar je hebt wel het feit dat je daar relatief redelijk hoge rewards mee krijgt. Nog iemand tips voor zo snel mogelijk coins te krijgen buiten SB dat ik mijn Varane kan voltooien. Valt er nog wat goed te traden tegenwoordig? Heb de indruk dat alles weer 'aar discard is aant zakken.

direct 4 matchen gewonnen in play offs

daarna alles verloren tegen fc credit cards die toxic neymar danskes deden die ik niet kon skippen

Toch raar dat enkel “dc” krijg als ik met gemak 2/3-0 voorsta. Dat zijn 8! punten al minder deze weekend league. Verdacht dat ik in al mijn verlies wedstrijden nog nooit een dc gehad heb.

Terug
Bovenaan