FIFA 22

FIFA 22

Toty is nog niet begonnen en de club loopt nu al leeg met al die sbc's

Ik doe ze niet allemaal meer hoor. Mijn club is leeg en als je moet beginnen kopen kan je evengoed straks een TOTY kaart kopen aan de huidige fodder prijzen. 83s staan al een tijdje niet meer aan discard prijzen.

Is er inderdaad uit, scoren via corner lukt dus niet meer. Je kan zeggen van die glitch wat je wil maar het benaderde meer de realiteit dan zonder aa'gezien je nu 1 op 20 maar kan scoren. voordien 1 op 5.
Exactamundo

Je kan niks opzetten, het enige dat ietwat gevaar geeft is een speler laten afkomen, wat vaak mislukt, maar nu speel je gewoon ALTIJD in de benen van de verdediger in de box, terwijl je naar het middenveld aan t mikken bent, ja echt realistisch datte...

Thx @Kiiilerke met uw geklaag daarover... :unsure:

@dadash, dat was uw eerste keer toty nu dacht ik eh?

Ik zeg het, als 1 iemand hier 1 toty haalt is de quota al volledig behaald, zo rare zijn ze (normaal gezien)

Juist ne rivals gedaan
tactiek was: bal naar ronaldo, vanaf die in de buurt van de 16m is, sjotten ..
die is nooit in de 16m geweest en heeft toch 2x gescoord.

Ik kom 10x in zijn 16m, en ik scoor maar 1x :laugh:
want een schot van penaldo buiten de 16m (20-25m) gaat uiteraard wel binnen en een schot vanaf de penalty stip, in de hoek kan de keeper klemvast redden

Exactamundo

Je kan niks opzetten, het enige dat ietwat gevaar geeft is een speler laten afkomen, wat vaak mislukt, maar nu speel je gewoon ALTIJD in de benen van de verdediger in de box, terwijl je naar het middenveld aan t mikken bent, ja echt realistisch datte...

Thx @Kiiilerke met uw geklaag daarover... :unsure:
prachtig dat reddit volzit met mensen die klagen dat ze niet meer kunnen winnen of scoren

da komt ervan als u enige manier om te winnen was die glitches te gebruiken e :unsure:

Dude, ik snap dus nog altijd niet waarom dit een glitch werd genoemd, als ge bv. goed zijt om u uit te kappen op een bepaalde manier, of bv. om op een bepaalde manier te scoren wordt dat toch ook niet getalogeerd als een glitch?

Je trekt gewoon spelers weg van hun positie, thats it, er mag toch een speler zich aanbieden aan de cornervlag, dat is pas realistisch, hetgeen ze hadden moeten patche was dat er teveel vrije spelers alleen werden gelaten aan de 2de paal...

Wat hebben ze nu gedaan, ge kunt alengs nimeer terug naar het middenveld passen om dan zo uw aanval op te zetten, door alle mannetjes dus opnieuw te moeten passeren... ik zeg het daar zitten een paar hoogopgeleide dwazen bijeen daar bij EA zelle...

Nu is er niks meer realistisch aan, ge MOET de voorzet in het pack trappen, want ja, zo worden wel degelijk alle corners genomen :unsure:

Fix what is broken, don't make it worse

Ik kan 100% begrijpen waarom iedereen klaagt, er komt niks van gevaar meer uit de corner nu... Wat normaal in t echt toch een fase is waaruit vaak gescoord wordt...

En nog iets, dat al kapot was van voor de fix/patch :

Wanneer ge zelf voor de 16 staat om een vrije trap staat te geven is het blijkbaar verboden in deze game om naar achteren eerst te passen, ik daag u uit om dat eens uit te testen, ge gaat het volgende zien, de trapnemer zal de bal 2 meter voor zich uitspelen, en mag er dan zelf niet meer aankomen, vrije bal voor alle verdedigers voor doel, hoe lachwekkend is datte???????

De reden dat ik dit doe is omdat er bij mij 2 aanvallers tussen de muur en de verdedigers staan, en ge kunt deze niet handpicken en ze op een slechtere plaats zetten, die staan gewoon kut, ge kunt proberen de pass te geven, en dan ken je het gevolg wel... Dus als er e dan niemand vrij staat is het voor deze game een no go om naar achteren te passen, oftewel doet de trapnemer die belachelijke move oftewel wordt de pass toch gegeven naar die slecht gepositioneerde spelers tussen de verdedigers

Meest realistische spelletje voetbal dat ik ken deze fifa editie :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
@dadash, dat was uw eerste keer toty nu dacht ik eh?

Ik zeg het, als 1 iemand hier 1 toty haalt is de quota al volledig behaald, zo rare zijn ze (normaal gezien)

Ja had ik al gehoord dat ze zeldzaam zijn. Misschien is ze gewoon nu opendoen en al die SBCs te kunnen doen wel de betere optie. Wie weet zit er wel weer een Mbappe of Figo in een pack. Wat doen jullie? Sparen? Fodder kopen voor alle SBCs? Ze open blijven doen je packs en zo die nieuwe SBCs doen?

Dude, ik snap dus nog altijd niet waarom dit een glitch werd genoemd, als ge bv. goed zijt om u uit te kappen op een bepaalde manier, of bv. om op een bepaalde manier te scoren wordt dat toch ook niet getalogeerd als een glitch?

Je trekt gewoon spelers weg van hun positie, thats it, er mag toch een speler zich aanbieden aan de cornervlag, dat is pas realistisch, hetgeen ze hadden moeten patche was dat er teveel vrije spelers alleen werden gelaten aan de 2de paal...

Wat hebben ze nu gedaan, ge kunt alengs nimeer terug naar het middenveld passen om dan zo uw aanval op te zetten, door alle mannetjes dus opnieuw te moeten passeren... ik zeg het daar zitten een paar hoogopgeleide dwazen bijeen daar bij EA zelle...

Nu is er niks meer realistisch aan, ge MOET de voorzet in het pack trappen, want ja, zo worden wel degelijk alle corners genomen :unsure:

Daar heb je wel een punt het grootste probleem was die vrije man aan de 2e paal altijd. Maar dat zou te complex zijn om te fixen neem ik aan.

Ik pas hem nu gewoon naar het middenveld daar staat Mbappe of Neymar en dan gewoon lopen naar de 16 en schieten maar. Of eens ze dat door hebben laat ik een man komen. Maar ik heb hem al in maanden niet meer in het pak gevoorzet.

Ja had ik al gehoord dat ze zeldzaam zijn. Misschien is ze gewoon nu opendoen en al die SBCs te kunnen doen wel de betere optie. Wie weet zit er wel weer een Mbappe of Figo in een pack. Wat doen jullie? Sparen? Fodder kopen voor alle SBCs? Ze open blijven doen je packs en zo die nieuwe SBCs doen?

Daar heb je wel een punt het grootste probleem was die vrije man aan de 2e paal altijd. Maar dat zou te complex zijn om te fixen neem ik aan.

Ik pas hem nu gewoon naar het middenveld daar staat Mbappe of Neymar en dan gewoon lopen naar de 16 en schieten maar. Of eens ze dat door hebben laat ik een man komen. Maar ik heb hem al in maanden niet meer in het pak gevoorzet.
Dude, net dat passen naar het middenveld is zelfs nimeer mogelijk hier, ge mikt naar t middenveld en hij stuurt de bal de 16 in :ROFLMAO:

Old Gen (PC) werkt het wel nog perfect. Ik doe ze allemaal zo. Gewoon je stick ver genoeg duwen.
Wat is dar voor ne zever, stick ver genoeg duwen? Ik kan hem 3 seconden induwen naar die richting (ja helemaal :p)

Dit om zeker te zijn dat hjj wel degelijk die richting gemikt is en hij passt nog naar de eerste verdediger in lijn, ik zeg het, onbekwame programmeurs en /of testers (ps4 hier)

Wat is dar voor ne zever, stick ver genoeg duwen? Ik kan hem 3 seconden induwen naar die richting (ja helemaal :p)

Dit om zeker te zijn dat hjj wel degelijk die richting gemikt is en hij passt nog naar de eerste verdediger in lijn, ik zeg het, onbekwame programmeurs en /of testers (ps4 hier)

Vreemd dat het voor jouw niet werkt. Ik heb wel het minimum aantal spelers in de box misschien dat een verschil maakt.

42 packs gespaard ondertussen... Maar aan het twijfelen om ze open te doen of te wachten tot toty... Kans is toch klein dak er 1 pack..

Ik kan 100% begrijpen waarom iedereen klaagt, er komt niks van gevaar meer uit de corner nu... Wat normaal in t echt toch een fase is waaruit vaak gescoord wordt...
Deze uitleg is de enige juiste. Ze moesten idd gwn zien dat aan de tweede paal de verdediging wat meer in balans was. Het trekt op gen hol meer na die fix. Vroeger dacht ik yes een corner nu denkik ja lap komt nix meer.

Terug
Bovenaan