FIFA 22

FIFA 22

Ja betere tactiek, ben altijd al een gokker geweesr en hoop op die R9 haha. Men trezequet zelfs in sbc van Edouard gestoken die ik vervolgens in sbc Icardi stak.
Maaaaaaar mr Steal your girl is echt wel OK, in de 16 is alles binnen. Eerste gvoel na 5matchen de betere van Alessandrini en durf ik het zeggen.. karim

We zijn 2 maanden verder ergens wel logisch dat FB Benzema nu zijn meerdere moet erkennen natuurlijk. Veel hangt hoe je speelt denk ik. Beste voorbeeld is Arnautovic er zijn er die dat nog altijd een topspits vinden terwijl ik vond er zelfs helemaal in het begin niks aan vond, veel te clunky voor mij maar sommige kunnen dat dus doen werken.

OMG die SBCs weer :S 2 83 teams en 1 82 team, ik heb geen 83ers meer :(

Laatst bewerkt:
Die kaka, voor een 1 milioen kaartje die sbc's, lmao

Tuurlijk Kaka kost 1.3-1.4 miljoen op de markt ze gaan die SBC niet veel goedkoper maken natuurlijk. Dat was te verwachten. Viera was ook een +1 miljoen SBC. Wacht maar als Mbappe POTM wordt. 3-4 miljoen mag je rekenen dan voor dat kaartje.

Mijn untradeable team momenteel.
Vorige week uit die 3x 83 plots Mbappe, leuk meegenomen. Alle fodder in die icon pick gestoken Mid seedorf eruit, nu niet echt wat ik wou maar gelukkig geen Veron - Baresi - Inzaghi ofzo ;-)
Fameus aan het twijfelen om nog een icon pick te proberen.

Pic1.jpg

Mijn untradeable team momenteel.
Vorige week uit die 3x 83 plots Mbappe, leuk meegenomen. Alle fodder in die icon pick gestoken Mid seedorf eruit, nu niet echt wat ik wou maar gelukkig geen Veron - Baresi - Inzaghi ofzo ;-)
Fameus aan het twijfelen om nog een icon pick te proberen.

Pic1.jpg

Amai dat is ook niet slecht zeg. En dat allemaal untradeable. Je kan ook niet klagen over pack luck :)

finesse.jpg

De moeilijkste objective in de Icon Swaps is binnen voor mij. Ik gebruik dat nooit finesse shoten dus zo'n objectives zijn altijd wat zwoegen. Nu gewoon een keer of 24 winnen met golden goal en we gaan eens een gokje wagen dan met een base/mid icon pick voor 8 tokens. Heb al de 3 packs ingeruild dus blijft niet echt iets anders over.

Amai dat is ook niet slecht zeg. En dat allemaal untradeable. Je kan ook niet klagen over pack luck :)
Ik mag zeker niet klagen hé, maar speel elke WL haal 11-14 wins. Doe elke icon/hero sbc en krijg iedere week via elite ook nog een red.
Buiten Casillas en Mbappe is al de rest ook SBC. Mag gerust nog wat meer luck zijn voor de effort :p

finesse.jpg

De moeilijkste objective in de Icon Swaps is binnen voor mij. Ik gebruik dat nooit finesse shoten dus zo'n objectives zijn altijd wat zwoegen. Nu gewoon een keer of 24 winnen met golden goal en we gaan eens een gokje wagen dan met een base/mid icon pick voor 8 tokens. Heb al de 3 packs ingeruild dus blijft niet echt iets anders over.
Litmanen incoming

:p

Welke van deze zouden jullie nemen voor naast Di Natale? (ipv Dybala)

Zola lijkt me dan de beste keuze qua stats?

Zola lijkt me ook de betere. Hoogste dribbel stats. Zet er een hunter op en zijn pace en shooting zijn ook zo goed als maxed. Heeft ook de outside footshot trait ben ik wel fan van, al mijn betere afwerkers hebben dat. Nu ik voor die objectives eens niet met mijn basis elftal kan spelen merk ik dat bepaalde schoten vanuit bepaalde hoeken nu gepakt worden, terwijl mijn sterren met outside footshot die wel binnenleggen.

Is ook de kleinste dus zal ook het meest wendbaarste aanvoelen. Wel oppassen met Di Natale heb je ook al een kleine speler echt knokken met je spitsen ga je niet moeten doen.

Zola lijkt me ook de betere. Hoogste dribbel stats. Zet er een hunter op en zijn pace en shooting zijn ook zo goed als maxed. Heeft ook de outside footshot trait ben ik wel fan van, al mijn betere afwerkers hebben dat. Nu ik voor die objectives eens niet met mijn basis elftal kan spelen merk ik dat bepaalde schoten vanuit bepaalde hoeken nu gepakt worden, terwijl mijn sterren met outside footshot die wel binnenleggen.

Is ook de kleinste dus zal ook het meest wendbaarste aanvoelen. Wel oppassen met Di Natale heb je ook al een kleine speler echt knokken met je spitsen ga je niet moeten doen.
Neen idd, ik was ook aant twijfelen voor de Prime Larsson.
Owen is de minste in ieder geval.

Nog ff doorsparen en dan nog is kijken (nu 200k).

Er zouden 5 PSG spelers in TOTY zitten. Wat een slechte mop is dit :rofl:

Mooi, hopelijk pack ik er eentje kan ik zo inpassen :D

Was ergens te verwachten natuurlijk Mbappe, Messi en Neymar hebben nu al de grootste ratings met hun gold kaarten niet verwonderlijk dat ze dan ook populair zijn.

Rest van de TOTY wordt blijkbaar aangevuld met City en Chelsea spelers. Speelden de CL finale dus ook logisch.

Donnarumma Cancelo Marquinhos Ruben Dias Hakimi KDB Jorginho Kanté Messi Mbappe Lewandowski

Mooi, hopelijk pack ik er eentje kan ik zo inpassen :D
Ja maar jammer dat het dit soort reacties is waarop het TOTY gebaseerd wordt. Het zullen wel voor veel mensen toffe kaarten zijn. Maar hoe staat in hemelsnaam Marquinhos hier in boven mannen als Bonnuci...
Ook in het TOTY is het weer héél Prem/Ligue1 focused.

Ja maar jammer dat het dit soort reacties is waarop het TOTY gebaseerd wordt. Het zullen wel voor veel mensen toffe kaarten zijn. Maar hoe staat in hemelsnaam Marquinhos hier in boven mannen als Bonnuci...
Ook in het TOTY is het weer héél Prem/Ligue1 focused.

Gans het spel is zwaar PL/Frans focused. Nu als je dit al erg vind wat vond je dan van de gouden bal? En dat zijn dan nog professionals die stemmen en geen fan boys.

Plakt alles bij jullie ook zo? Bal is precies een beetje traag en spelers ook. Bezig met mijn playoffs 4 wins na 5 wedstrijden, resultaat dus erg goed maar de gameplay is een beetje meh, liep een pak smoother eerder deze week. Deze morgen wel een update moeten downloaden weet niet of die iets veranderd heeft. Ik speel op PC dus de patch kregen wij al vorige week.

Plakt alles bij jullie ook zo? Bal is precies een beetje traag en spelers ook. Bezig met mijn playoffs 4 wins na 5 wedstrijden, resultaat dus erg goed maar de gameplay is een beetje meh, liep een pak smoother eerder deze week. Deze morgen wel een update moeten downloaden weet niet of die iets veranderd heeft. Ik speel op PC dus de patch kregen wij al vorige week.
De patch trekt op den hond zen botten, en is zo mogelijk nog slechter als het al was...

Paar dingen die mij al opvallen, uw keeper duwt ze nog meer in eigen doel als ge hem op zijn lijn brengt bij vrije trappen voor doel, plezant, want als ge der niet aankomt is hij overal hopeloos te laat

De corners die ik gaf zijn aangepast, vroeger stond er altijd iemand vrij voor de zijkant van de 16 te wachten, ik probeerde vaak dz corner glitch, maar lukte mij maar in 4 percent van de gevallen ofzo, maar dit was wel handig die extra speler die stond te wachten om gevaar te kunnen creëren (zonder de corner glitch) nu mik ik naar dezelfde plaats en geeft gewoon een lompe pas in de 16, naar de eerste verdediger van de tegenploeg, lomper kunnen ze het niet hebben gedaan, en voorzetjes in het pack lukken al gans deze editie niet voor mij, tenzij ge tegoei weet waar ge ze gaat plaatsen is dit nutteloos imo

En de ref laat ook nog meer circle abusing toe dan er al was, wat is dat toch deze fifa, ik mix soms zelf is circle om de bal af te pakken, maar der zijn er die niet anders doen, echt triestig deze gameplay, ik weiger dit gewoon op deze manier te doen, en de game beloont u wanneer ge het consistent doet...

En mijn middenveld trekt echt op niks meer, zou redelijk ok moeten zijn met Guendouzi en Kanté, maar die spelen niks meer klaar

Akkoord dat de wins moeilijker worden als ge tegen uw plafond speelt, maar gameplay gewijs lukt me gewoon niks meer, hiervoor had ik het gevoel dat ik toch meedeed in de match, nu is het de ene ziekenhuis bal achter de andere... Ik denk wel dat ik teveel press met r1, zodat mijn mannekes uit positie beginnen, te lopen, maar dat is verdediging die beter moet, aanvallend is het goals met veel moeite bijeen harken, alles kost precies zoveel moeite voor men ploegsje, niks dynamisch meer derin, maar voor de rest top patch wel :unsure:

Wins blijven compleet uit gewoon, da zal weeral gene wl worden hier eh

Terug
Bovenaan