FIFA 22

FIFA 22

Ik heb dus de Icardi gedaan en zolang ik geen geld heb voor die argentijnse dwerg ga ik dit is proberen in rivals met deze formatie. Gisteren ergens op youtube gezien met wat custom tacs die wel logisch leken. Ik heb er ook de spelers voor. Alles staat op full chem en dit in game.

Kan zijn dat ik Benzema en Icarid van plek moet wisselen maar heb op icardi de get in behind gezet aangaande zen workrates en kan moeilijk geloven dat ie nog beter afwerkt dan Benzema. Volgens mij nog altijd quasi de beste buiten mbappe.

Als dit na 10 matchen niet is terug naar men 4-4-2 maat heb geen flanken, Alessandrini kan dit zeker maar Aouar vind ik altijd spijtig om die daar te zetten aangezien die centraal meer rendeert.

Kan zijn dat ik Benzema en Icarid van plek moet wisselen maar heb op icardi de get in behind gezet aangaande zen workrates en kan moeilijk geloven dat ie nog beter afwerkt dan Benzema. Volgens mij nog altijd quasi de beste buiten mbappe.

Als dit na 10 matchen niet is terug naar men 4-4-2 maat heb geen flanken, Alessandrini kan dit zeker maar Aouar vind ik altijd spijtig om die daar te zetten aangezien die centraal meer rendeert.

Ik vind Alessandrini beter dan FB Benzema. Heb nu Mbappe en het is Alessandrini die bij mij op de bank zit ipv FB Benzema. Heb Alessandrini untradeable gepacked en vind die echt goed, snel, wendbaar, heel goed schot. Jammer dat je puur frans team nodig hebt om die te linken maar anders zou die nog een pak meer kosten dan de 100k die hij nu kost op de markt.

Het is zeker een goede speler inderdaad, scoort makkelijk maar vind Benzema zekzr de evenknie. Achja ze staan er allebei op wie scoort boeit me minder ;-). Bij u zitten ze dan rustig op de bank lol serieus bankmateriaal. Ik ga dit seizoen echt is proberern om in rivals elite te raken, squad battles en friendlies ga ik lings laten liggen.

Het is zeker een goede speler inderdaad, scoort makkelijk maar vind Benzema zekzr de evenknie. Achja ze staan er allebei op wie scoort boeit me minder ;-). Bij u zitten ze dan rustig op de bank lol serieus bankmateriaal. Ik ga dit seizoen echt is proberern om in rivals elite te raken, squad battles en friendlies ga ik lings laten liggen.

Er moet toch iemand naast POTM Vini en RTTK Silva zitten :p

Elite Div is normaal iets voor volgend seizoen dan. Elk seizoen een divisie op schuiven is genoeg denk ik. Squad Battles leveren me toch elke week 26k coins + 2 tradeable rare players packs op. + 700 coins elke wedstrijd. Als er dan nog eens objectives in SBs zijn zoals Silver Beast nog eens een extra pack.

guy-opening-door.gif

what the fuck
FJZHeJZWYA8pvS7

E3aYtwr.jpeg

Uiteindelijk toch de foto kunnen uploaden, icardi doen of niet?

Guendouzi kan idpv Capoue

En nieuwe update is er...

Icardi is een spits, als ik me goed herriner zet je nu al Benzema in de LCRAM rij ipv in de spits. Ik zou mijn fodder/coins houden voor een echte CAM ipv nog een spits er bij te kopen en die dan niet optimaal te benutten.

Icardi is een spits, als ik me goed herriner zet je nu al Benzema in de LCRAM rij ipv in de spits. Ik zou mijn fodder/coins houden voor een echte CAM ipv nog een spits er bij te kopen en die dan niet optimaal te benutten.
Inderdaad, en heb net een matchke verloren waarin ik zei van win ik dit wil ik hem echt, verloren dus komt er niet in

Er moet toch iemand naast POTM Vini en RTTK Silva zitten :p

Elite Div is normaal iets voor volgend seizoen dan. Elk seizoen een divisie op schuiven is genoeg denk ik. Squad Battles leveren me toch elke week 26k coins + 2 tradeable rare players packs op. + 700 coins elke wedstrijd. Als er dan nog eens objectives in SBs zijn zoals Silver Beast nog eens een extra pack.
Potm vini zet je toch niet op de bank voor neymar vind ik. Potm vini is sowieso de beste op zen positie. Ik heb nooit grote volumes gespeeld maar speelde regelmatig draft en die vini is insane. Ik snap wel dat je let links soms niet ander kan.

Houden jullie de packs bij? Heb nu rare e' jumbo rare toch een 83 en 84+ erin dus je weet nooit met toty promo.

Wat voor teams hebbe'' jullie toch. Ik zuig echt in sbc e.d. ik duf ook wel zotte kaarten gwn in te wisselen om dan een shitty icon te pullen. Volgend jaar beter opletten.

Potm vini zet je toch niet op de bank voor neymar vind ik. Potm vini is sowieso de beste op zen positie. Ik heb nooit grote volumes gespeeld maar speelde regelmatig draft en die vini is insane. Ik snap wel dat je let links soms niet ander kan.

Houden jullie de packs bij? Heb nu rare e' jumbo rare toch een 83 en 84+ erin dus je weet nooit met toty promo.

Vini linkt niet met Mbappe of mijn Serie A spelers. Toen ik FB Benz had linkte die perfect maar toen ik Mbappe packte heb ik dat moeten wijzigen. Neymar is zeker niet minder vind ik. Ik speel niet met wingers (heb een 4231 formatie) dus centraler moet Neymar niet onderdoen hoor. Zeker niet met zijn 5* WF.

Ik hou nu alle packs bij tot de 28e tot alle TOTY spelers in packs zitten. Wel niet makkelijk want zonder packs te openen heb ik geen nieuwe fodder wat het moeilijker maakt om nieuwe SBCs te completen zeker aangezien ze tegenwoordig vaak een 83 rated team vragen.

Wat voor teams hebbe'' jullie toch. Ik zuig echt in sbc e.d. ik duf ook wel zotte kaarten gwn in te wisselen om dan een shitty icon te pullen. Volgend jaar beter opletten.

Ik heb geen enkel "gok" SBC gedaan tot nu toe. Ik doe de SBCs voor een pack en die voor een welbepaalde speler die ik wil. POTM Vini, RTTK Silva, FB Mahrez, FB Morata, FB Benzema, Showdown Vazquez, Showdown Muriel, Showdown Darmian. Duurste was veruit POTM Vini natuurlijk, maar de rest valt heel goed mee als je dat vergelijkt met wat ze vragen voor een icon SBC.

Ja betere tactiek, ben altijd al een gokker geweesr en hoop op die R9 haha. Men trezequet zelfs in sbc van Edouard gestoken die ik vervolgens in sbc Icardi stak.
Maaaaaaar mr Steal your girl is echt wel OK, in de 16 is alles binnen. Eerste gvoel na 5matchen de betere van Alessandrini en durf ik het zeggen.. karim

Terug
Bovenaan