Michael_J21
Member
Gisteren Icon player pick SBC gemaakt, keuze tussen baby Eusebio, baby Giggs en baby Cruyff 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nice! Wie heb je gekozen?Gisteren Icon player pick SBC gemaakt, keuze tussen baby Eusebio, baby Giggs en baby Cruyff![]()
Baby Eusebio, hoewel ik onlangs had gezegd dat ik dit jaar sowieso een Cruyff versie wil ...Nice! Wie heb je gekozen?
. Moet een goed duo zijn. Had ik maar geld voor de heilige drievuldigheid van psg. Zal ma verder sparen voor messi.
. Wel leuk ben al elk seizoen 1 div hoger geraakt we blijven dus vooruit gaan of de concurrentie gaat achteruit kan ook. 
Beslissende goal van Alessandrini in 86'.Hij zal in men 4-4-2 naast benzema staan. Moet een goed duo zijn. Had ik maar geld voor de heilige drievuldigheid van psg. Zal ma verder sparen voor messi.

.Welcome in het shithole van D1 waar je nooit meer uitraakt, althans mij nog niet gelukt. Mss lukt het u wel met u superteam.
Mja is de reden dat messi goedkoper is die workrates. Icardi mocht ook wel high staan. Alles zou beter zijn aan die kaart tov benzema maar omdat Karim the dream high heeft loopt die beter en dat is heel wat waard.
, 2-5 verloren en 2-2 gelijkgespeeld 
En de “originele” ploegen met Neymar-Mbappé-Messi…

Ja! Ik kan op diene Mbappé echt niet kijken. Ik quit nu ook vaak de wedstrijden ook al staat gelijk, zeker met dat trio vooraanProbleem mee?
![]()

Welcome in het shithole van D1 waar je nooit meer uitraakt, althans mij nog niet gelukt. Mss lukt het u wel met u superteam.
Ja! Ik kan op diene Mbappé echt niet kijken. Ik quit nu ook vaak de wedstrijden ook al staat gelijk, zeker met dat trio vooraan
2 verdedigers rond hem en hij loopt er ze met het gemak af, elke keer opnieuw. Weinig goeie fifa speler aan zoiets.

komt omdat alle goeie spelers nu in elite zitten,3 weken geleden was div 1 een hel en tijdje geleden zonder problemen naar elite gegaanHad nog 2 wins nodig voor mijn weekly. 2-5, 2-2, 3-2, 2-2 en 2-0 (37') viel dus heel goed mee mijn eerste wedstrijden in Div 1. Niveau iets hoger dan Div 2 maar naar mijn gevoel niet meteen een grote sprong que moeilijkheidsgraad. Vind het makkelijker dan WL. Al kan dat ook te maken hebben met het feit dat het minder stressy is een loss heeft niet echt gevolgen terwijl bij WL losses leiden tot een lagere rang. Had 11 wedstrijden nodig voor mijn 7 wins, 6 in Div 2 en dan 5 in Div 1. Enorme vooruitgang tegenover vorige week waar ik er 20 nodig had allemaal in Div 2.
Valt wel mee, de mijne wordt toch nog vaak teruggehaald. Maar hij heeft wel iets speciaals scoort ze heel makkelijk zelfs in moeilijke omstandigheden scherpe hoeken, verdediger aan zijn lijf.
Nu om mijn trio vooraan wat te compenseren heb ik de rest van mijn ploeg Serie A gemaakt dus ben niet vol rat gegaan![]()
oh hoe jammer ik ben te laat voor het feestjekomt omdat alle goeie spelers nu in elite zitten,3 weken geleden was div 1 een hel en tijdje geleden zonder problemen naar elite gegaan
elite zelf is wel easy nu maar das omdat mijn skillrating laag is

Mratté, stinkt naar belegen kaas...Ja! Ik kan op diene Mbappé echt niet kijken. Ik quit nu ook vaak de wedstrijden ook al staat gelijk, zeker met dat trio vooraan
2 verdedigers rond hem en hij loopt er ze met het gemak af, elke keer opnieuw. Weinig goeie fifa speler aan zoiets.
https://postimages.org/Mratté, stinkt naar belegen kaas...
Mijn middenveld trekt op nikske meer, wie zou ik als cdm zetten, en met welke instructies?
=>Kanté, Guendouzi of Capoue, wie van die 3 als 2 CDMs, en met welke instructie dus?
Zou ik icardi doen? Waar kan ik hem kwijt in deze opstelling?
Edit, iemand een alternatief voor imgur, ben het beu dat ik niet meer kan uploaden

Jah, of ik er trots op ben is een gans andere zaak ehhttps://postimages.org/
Je zegt Mratte terwijl de rest van je ploeg wel vol rat is
Kanté als meeste verdedigende zeker op stay back. Guendouzi op Balanced. Zo speel ik toch met mijn 4231.

Pato als supersub of niet?