FIFA 22

FIFA 22

Ja maar heb mijn plaatsingsmatchen op vrijdag gespeeld, had geen zin om snel nog 1250 punten te halen, nog eens 10 matchen te spelen, en dan nog eens 20 te spelen

Zelf voor mij wat teveel
tsk tsk softie :p

Ik doe de play offs op dinsdag/woensdag moest het niet lukken heb ik met 3 wins en de weekly een tweede ticket vast om nog eens te proberen.

tsk tsk softie :p

Ik doe de play offs op dinsdag/woensdag moest het niet lukken heb ik met 3 wins en de weekly een tweede ticket vast om nog eens te proberen.
Mijn plan was al van dit de woensdag ook te doen

Veel jonkies ook (woensdag namiddag), hopelijk haalt de ervaring dan de bovenhand

Ik doe ze regenwoordig ineens int weekend mee dan moet je er in de week niet meer naar zien. Nog 2 dagen en kan terug spelen, die van ons zegt dat de afkickverschijnselen goed mee vielen en dat ze me voornamelijl veel meer heeft zien werken en minder hoorde vloeken.

Ik doe ze regenwoordig ineens int weekend mee dan moet je er in de week niet meer naar zien. Nog 2 dagen en kan terug spelen, die van ons zegt dat de afkickverschijnselen goed mee vielen en dat ze me voornamelijl veel meer heeft zien werken en minder hoorde vloeken.

Ga ook eens een weekje moeten gebanned worden dan. Heb hier al weer gans het kot bij een getierd. Cordoba heeft de bal ik loop beetje door in de vrije ruimte geef pasje maar hij mist die bal compleet en loopt gewoon verder zonder bal, spits die een paar meters ernaast staat loopt naar de bal pakt hem en heeft maar binnen te schieten. Echt WTF. Die verloor dus gewoon de bal en loopt gewoon door alsof hij nog altijd de bal heeft. Het aantal van die kut goals die ik binnenkrijg is niet normaal.

9 wedstrijden ver 6 losses, 2 wins en een win gekregen. De 11 wins van vorige week zijn veraf.

tussen de delay lag en dc's door 7 wins gehaald in elite div,100% van die sukkels doet die corner glitch

hopelijk snel gepatched op de ps5

denk dat de sukkels niet kunnen slapen als ze een dag niet geglitched hebben

tussen de delay lag en dc's door 7 wins gehaald in elite div,100% van die sukkels doet die corner glitch

hopelijk snel gepatched op de ps5

denk dat de sukkels niet kunnen slapen als ze een dag niet geglitched hebben

Amai EA neemt ook zijn tijd. Op PC is die patch al uit sinds dinsdag. Je zou toch verwachten dat ze alle versies gepatched zouden hebben voor het weekend.

Ben wel fan van de patch. Is weer meer pass voetbal zoals het in het begin was.

Hier zit ik ook ver aan t plafond in 3,of ik zou een begenadigde dag moeten hebben
Ik hoor hier niet thuis, valt keihard op. De gemiddelde speler in divisie 2 is hun ploeg minstens 3 keer zoveel waard. Ik kom nu vaak uit tegen pay to win ploegen. Daarnet wel 1tje gewonnen tegen iemand met TOTW Mbappé, Ginola, Socrates, etc.

😢 ondanks dat het zondagavond is weer aan een rotserie bezig laatste 4 3x verloren enige win was eentje die ik kreeg 😢

laatste verlies was weer zo'n drama 3-4 tegen iemand die niet eens full chem had. Fucking Defrel Objective speler die me kapot speelde :cry: waarschijnlijk iemand die alles verkocht heeft voor TOTY of zo. Vorige week zo vlot en tot 11 wins geraakt met 2 wedstrijden over. Nu ga ik nog ferm aan de bak mogen om de 9 wins te halen. Heb nog 4 kansen en nog 2 wins nodig.

Maar allé zeg ik kom 0-3 achter (verdediging dreef me weer tot pure wanhoop). Maak vlak voor rust de 3-3. Leaved die kutnoob wel niet zeker. Mag ik opnieuw beginnen :(

Hoe speelt WW Eden Hazard? Ik overweeg hem te kopen voor een 170k.

Geen idee, ben hem nog niet echt tegengekomen ook denk ik.

YES! Laatste wedstrijd was mijn 9e zege. Pffffffffft viel ferm tegen. Vorige week 7 op 10 nu 7 op 13. Van 11 op 18 naar 9 op 20. Of wel had ik pech dat ik betere tegenstanders kreeg of wel ben ik er op achteruit gegaan. Van de 4 WLs die ik al speelde was deze het zwaarst.

Hebben jullie nog genoeg fodder voor al die SBCs? Telkens die 83 team ratings die nodig zijn. Ga ze niet allemaal kunnen doen vrees ik. En fodder kopen nu is ook beejte een dure bezigheid. Beter coins sparen en dan later een TOTY kopen ipv wat kleine packjes te SBCen?

Toty kopen?? No way, never

Ik doe wel mee met de SBC's zolang het gaat, maar zal wss niet zo lang duren eer mijn beperkte fodder op zal zijn, gewoon fingers crossed en hopen op een deftige totw ofzo

Heb der nog nooit eentje kunnen packen, en dat zal nu ook zo zijn, en blijven, ik spaar geen kweeni hoeveel packs van tevoren nimeer ze gewoon weekje ophouden en hopen dat ge een aanvaller hit, ik zeg wel hopen

Toty kopen?? No way, never

Ik doe wel mee met de SBC's zolang het gaat, maar zal wss niet zo lang duren eer mijn beperkte fodder op zal zijn, gewoon fingers crossed en hopen op een deftige totw ofzo

Heb der nog nooit eentje kunnen packen, en dat zal nu ook zo zijn, en blijven, ik spaar geen kweeni hoeveel packs van tevoren nimeer ze gewoon weekje ophouden en hopen dat ge een aanvaller hit, ik zeg wel hopen

Ik spaar enkel wanneer er geen promo is. Zolang headliners er nog was ben ik ze blijven opendoen. En waarom nooit een TOTY kopen? Uit principe of de prijs te hoog?

Ik spaar enkel wanneer er geen promo is. Zolang headliners er nog was ben ik ze blijven opendoen. En waarom nooit een TOTY kopen? Uit principe of de prijs te hoog?
te hoog, en op termijn komen er goedkopere en soms betere alternatieven uit... Enige dat ge hebt als ge een toty hebt is dat ge een tijdje ahead of the pack bent met zulke speler, maar zoveel coins eraan hangen? nahhh

te hoog, en op termijn komen er goedkopere en soms betere alternatieven uit... Enige dat ge hebt als ge een toty hebt is dat ge een tijdje ahead of the pack bent met zulke speler, maar zoveel coins eraan hangen? nahhh

Eerste Fifa dus heb geen ervaring hoe het vroeger ging. We gaan zien wat het wordt. Ga de 28e allezins een hoop packs hebben om te openen met 2 weken waard aan weeklys.

Inter niet gewonnen verdorie :( geen +2 voor Darmian en Barella's +1 voor 4 wins op een rij is ook weer gereset.

EDIT: Was eerste WL met Mbappe/Neymar/Messi. Deden het zeker niet slecht. Meer doelpunten dan hun voorgangers. Ook Barella deed het uitstekend.

Mbappe ST 15 goals 8 assists
Di Natale CAM 9 goals 11 assists
Messi LAM 8 goals 2 assists
Neymar RAM 7 goals 1 assist
Barella CDM 9 assists
Kessie CDM 1 goal 1 assist

Enige SUB die een bijdrage leverde was Silva met 2 assists. Groot verschil met de vorige WLs waar Openda bv eens 9 goals scoorde, of vorige week nog waar Alesandrini 4 goals en 3 assists maakte en zo een paar wedstrijden voor ons won.

Di Natale speelde alle 4 de WLs vorige week 6 goals 8 assists, kende dit weekend zijn beste weekend tot nu toe, weet zijn kameraden goed te vinden en is zelfs ook levensgevaarlijk.

Laatst bewerkt:
Hier eerst WL afgerond, 9 wins gehaald. Was misschien wel kans op meer, maar had geen zin om mij erin op te jagen. best wel tevreden uiteindelijk.
Paar matchen gehad dat ik weg ging bij 1-0, sops merk je gewoon dat de tegenstander te goed is en dat je enkel gaat scoren via een frommelgoal..

Aangezien men team al heel ligue 1 getint is ga ik men fodder inwisselen voor Icardi. Blijkbaar zeer goede kaart. Ook eindelijk afscheid nemen van PL spelers van men eerste ploeg als een IF Jesus (1100matchen maar linkt nu moeilijk), Varane, Walker en Pogba. Het ga jullie goed daar op het eiland ;-).

Messi staat ook redelijk cheap dus plan is die met Icardi te linken, andere kant is voornamelijk la liga maar krijg ze wel op 10chem.

Aangezien men team al heel ligue 1 getint is ga ik men fodder inwisselen voor Icardi. Blijkbaar zeer goede kaart. Ook eindelijk afscheid nemen van PL spelers van men eerste ploeg als een IF Jesus (1100matchen maar linkt nu moeilijk), Varane, Walker en Pogba. Het ga jullie goed daar op het eiland ;-).

Messi staat ook redelijk cheap dus plan is die met Icardi te linken, andere kant is voornamelijk la liga maar krijg ze wel op 10chem.
Messi en Icardi is een perfecte link. Die Icardi kaart is een hele goede kaart met dan nog eens hele goeie links en voor een zeer degelijke prijs. Ik heb Mbappe dus beetje zot om dan Icardi te doen, maar zou zo'n beetje FB Benzema 2.0 moeten zijn die FB Icardi.

Terug
Bovenaan