FIFA 22

FIFA 22

zakken de prijzen 'veel' als TOTY er is of doet dat weinig tot niks aan de andere kaarten?
Anders koop ik nu al een deel van de spelers ..

Dit zou mijn team moeten worden, van zodra TOTY er is.
Correa kan nog vervangen worden door SIF Barella evt.

En dan evt nog een andere spits dan Dybala, maar wie (kben er wel tevreden van maar mss moet die ook is een upgrade krijgen)

Dybala rechtsvoor? Werkt die niet beter als linksvoor met z'n linkervoet en 3* weak foot?
Als ge nu fucking gay zegt is iets anders, maar gay kan volgens mij toch vrolijk ook betekenen

Er zijn er een paar die alle logica vreemd zijn, niet dat ik dat goedkeur gay bashing, maar de politieke correctheid van alles tegenwoordig is er zwaar over...

Ik voel met u mee man... EA wilt clean blijven lijkt me. Er was een hele tijd geleden ook zo'n racisme rel rond coca cola, is van horen zeggen, maar hier nauwelijks aandacht gekregen in het nieuws, maar was iets in de trend van how to be less white enal, da ge zegt van fuck off, kreeg zelf serieuze tegenwind van de zwarte gemeenschap enal...

Tis triestig tegenwoordig

https://www.google.be/amp/s/www.fox...aff-online-training-seminar-be-less-white.amp (artikel)

@Steakfriet ,gewoon uw hele account, niet alleen EA bedoelt ge heh?

Stuur anders deze gif, die wijdverspreid op t internet staat:

RingedBeneficialIberianemeraldlizard-max-1mb.gif

:unsure:

Edit, kunt ge dat instellen, enkel berichten van vrienden krijgen? Ik ga da is moeten goed zetten als dat bestaat
70 jaar geleden kon het dat betekenen. Niemand gebruikt dat nu nog als "vrolijk" en dat weet gij zelf ook wel. Gewoon niet op reageren op die uitdagers. Ze doen het ervoor.

Dybala rechtsvoor? Werkt die niet beter als linksvoor met z'n linkervoet en 3* weak foot?

70 jaar geleden kon het dat betekenen. Niemand gebruikt dat nu nog als "vrolijk" en dat weet gij zelf ook wel. Gewoon niet op reageren op die uitdagers. Ze doen het ervoor.
nu hij op rechts staat, kan hij zo naar binnensnijden om de bal in de verste hoek te knallen (of poging tot :laugh: )

geen lag vandaag dus snel mijn wl proberen spelen,amper 8 wins wel 2 dc's dus tis nog altijd kapot

niks te doen tegen al die pay to wins met mijn team

had 8 matchen te gaan voor 1 win en geen enkele gewonnen,alleen maar teams van 10-20 mil

Laatst bewerkt:
Die 81-87 ook

10 packs gehaald met gold fodder. 5 x een 81 speler (waaronder 2x Vieri) en 5x 82/83 die ik letterlijk allemaal al untradeable had. Wat een verspilling.
Vanaf dat dat erbij staat kunnen ze vanaf nu op hunne kop staan, ik doe ze niet meer, fodder gespaard denk ik dan, tenzij teveel dubbels ofzo...

Ik had gelezen op futbin dat ze er toch rares mee gepacked hebben, maar ben ni zeker of ze aan t 'trollen' waren

Tot het tegendeel bewezen is, fuck datte die packs waar er 'gold players' bij staat

Vanaf dat dat erbij staat kunnen ze vanaf nu op hunne kop staan, ik doe ze niet meer, fodder gespaard denk ik dan, tenzij teveel dubbels ofzo...

Ik had gelezen op futbin dat ze er toch rares mee gepacked hebben, maar ben ni zeker of ze aan t 'trollen' waren

Tot het tegendeel bewezen is, fuck datte die packs waar er 'gold players' bij staat
Die 81-87 ook

10 packs gehaald met gold fodder. 5 x een 81 speler (waaronder 2x Vieri) en 5x 82/83 die ik letterlijk allemaal al untradeable had. Wat een verspilling.

Die Player Picks zijn voor uw dubbele in kwijt te kunnen hé. En ook om eventueel te proberen u 75-79 golds om te zetten in iets dat bruikbaar is om in een deftig SBC te steken. Je mag die SBCs niet doen met het gedacht om een promo kaart of zo uit te krijgen je moet dat doen om je fodder om te zetten in iets betere fodder.

geen lag vandaag dus snel mijn wl proberen spelen,amper 8 wins wel 2 dc's dus tis nog altijd kapot

niks te doen tegen al die pay to wins met mijn team

had 8 matchen te gaan voor 1 win en geen enkele gewonnen,alleen maar teams van 10-20 mil

Vrijdag morgen is de periode waarin al die "elites" hun WL doen natuurlijk.

Dit zou mijn team moeten worden, van zodra TOTY er is.
Correa kan nog vervangen worden door SIF Barella evt.

En dan evt nog een andere spits dan Dybala, maar wie (kben er wel tevreden van maar mss moet die ook is een upgrade krijgen)

Correa en Barella zijn toch verschillende soort spelers? Correa is een CAM/CF, Barella een CM (een 8, Box to box)

Als spits al eens gekeken richting Muriel? Heeft nu een SBC schijnt nu al erg goed te zijn en maakt kans op nog een +1 of zelfs +2 als zijn ploeg dit weekend gelijkspeelt of wint.

En als je Di Natale en Correa omwisselt, en ook Marquinhos en Kimpembe kun je iedereen behalve je keeper op full chem hebben. Je kan die met custom tactics dan altijd omwisselen in de formatie waarmee je wilt spelen ingame.

Correa en Barella zijn toch verschillende soort spelers? Correa is een CAM/CF, Barella een CM (een 8, Box to box)

Als spits al eens gekeken richting Muriel? Heeft nu een SBC schijnt nu al erg goed te zijn en maakt kans op nog een +1 of zelfs +2 als zijn ploeg dit weekend gelijkspeelt of wint.

En als je Di Natale en Correa omwisselt, en ook Marquinhos en Kimpembe kun je iedereen behalve je keeper op full chem hebben. Je kan die met custom tactics dan altijd omwisselen in de formatie waarmee je wilt spelen ingame.
ja idd, maar zo spaar ik momenteel ff geld uit.
De ploeg is gekocht, Maignan zal na 10 wedstrijden op 8 chem komen te staan.
Andere optie was Donnarumma maar die speciale kaart is onbetaalbaar voor mij.

Die Muriel is eerder een robuuster type?
Ik speel liever met beweegelijke spitsen.

ja idd, maar zo spaar ik momenteel ff geld uit.
De ploeg is gekocht, Maignan zal na 10 wedstrijden op 8 chem komen te staan.
Andere optie was Donnarumma maar die speciale kaart is onbetaalbaar voor mij.

Die Muriel is eerder een robuuster type?
Ik speel liever met beweegelijke spitsen.

Barella heb je al vanaf 7k. Dan heb je toch iets meer defensie op je middenveld. Je gaat geen spijt van hem hebben. Ik schaam me eigenlijk een beetje dat ik zolang heb gezocht naar een goeie Serie A CM terwijl ik in het begin nog met Barella heb gespeelt en hem dus al kende. Zat vooral tussen Vidal en Tonali te twijfelen.

Muriel is Average valt dus wel mee zal niet zo bewegelijk zijn als Di Natale maar is ook geen Arnautovic.

Barella heb je al vanaf 7k. Dan heb je toch iets meer defensie op je middenveld.

Muriel is Average valt dus wel mee zal niet zo bewegelijk zijn als Di Natale maar is ook geen Arnautovic.
Heb gold Barella al, kzou voor de SIF gaan evt.
Maar eerst is testen met Correa, hoe die speelt.
Kessie is al een verdedigend beest en Correa heeft een beter schot dan Barella.

Heb gold Barella al, kzou voor de SIF gaan evt.
Maar eerst is testen met Correa, hoe die speelt.
Kessie is al een verdedigend beest en Correa heeft een beter schot dan Barella.

Dat klopt. Hangt ook af van hoe je speelt natuurlijk. Ik heb een dubbele buffer nodig dus speel eigenlijk met 6 verdedigende ingestelde spelers en 4 aanvallende. 5 - 5 is wel een betere balans.

Ola kijk eens aan een kadotje van EA 3x +83 attackers packje. Ziet er wel leuk uit weer een serietje SBCs en zo, beetje zoals met black friday.

Wel geen promo actief momenteel, was een beetje dom van me om het meteen te openen. Werner, Volland en Asensio.

1e WL goed begonnen 6-0 win na 57'. 8 schoten op doel, 2.6 excpected goals. Dank u Neymar, Mbappe, Messi en Di Natale om daaruit 6 goals te maken.

EDIT: 4e WL was echt een van de dwaaste wedstrijden die ik al heb meegemaakt die was best goed ik maakte geen schijn van kans om een aanval in elkaar te steken zat er meteen op, Messi, Neymar, Mbappe werder gewoon keer op keer teruggehaald alsof het niks was. Maar als die de bal had omg ballrolletje hier, heel to heeltje daar en zo constant hé heeft 128 passes verstuurd moesten ze het aantal skill moves die hij gebruikt heeft bijhouden dan zat die een pak boven de 128, en niks van gevaar leverde dat op hé. Ik verloor met 0-2 na een own goal en nadat mijn cv het beter vond om de bal in de voeten van de tegenstander te trappen ipv aan mijn middenvelder. Nu mijn expected goals was 0 die wedstrijd dus winnen ging ik nooit doen daarvoor was hij te goed defensief, maar als die nu wat meer zou focussen op een deftige aanval ipv zijn rechterstick. Die rechterstick is je piemel niet hé je hoeft er niet constant aan te zitten.

Laatst bewerkt:
Zelf ni geplaatst, 2 op 10, triestiger dan triest

Een na één tryhards, die 5 minuten voor tijd 2 goals ophalen + de winning goal maken... Lachwekkend hoe ze ineens niks meer kunnen

Iemand tips voor een tweede spits naast Benzama? In een La Liga team. Ja, Ik zou graag Prime Torres hebben, maar qua budget gaat het om Winter Morales, SIF Aspas (finesse shot trait), en Hero Morientes

Momenteel is mijn tweede spits FB Morata

Had me wel al vorige zondag geplaatst voor WL. Moet ik me nu opnieuw plaatsen of kan ik die plaatsing volgende week gebruiken nu ik niet meer speel?

Mezelf voorgenomen nog enkel rivals en WL te spelen, af en toe misschien eens een Draft ertussen want dat vind ik best tof eens met anderen te spelen.
Kga me niet meer opfcken voor golden goals, emoticonstuurders en dat gedoe rond die tokens. Heb de 81 82 en 83 al gedaan, was voor base of midicon aant gaan maar wss zit er toch niets in.

Trouwens in de app kan ik nog wel en had van die 78+ 2 packjes gefaan. 1 IF Tchouameni en 1 Depay. Not bad at all. Dus ineens hier boven geantwoord @GETHEZ dat ik wel iets anders had dan een golden.

Iemand tips voor een tweede spits naast Benzama? In een La Liga team. Ja, Ik zou graag Prime Torres hebben, maar qua budget gaat het om Winter Morales, SIF Aspas (finesse shot trait), en Hero Morientes

Gho als ik de streamers van youtube mag geloven zijn eigenlijk geeneen van de 3 echt goed..
Ik heb zelf morientes gekocht als investment, tja hij scoort er wel, maar ben er zelf niet zo heel tevreden van.
Morales en aspas zijn blijkbaar wel wat hetzelfde, beetje beperkt wss. Maar mojn voorkeur zou eventueel gaan naar Morales, die ziet er op zich wel goed uit.
Ikzelf heb inaki williams (rulebreaker..?) naast benzema staan. Die vind ik wel goed, gewoon geen zwak been😅

Heb zelf winter Morales als super sub met engine. Ben daar toch wel zeer tevreden van. Die valt meestal rond minuut 60 in.

Die 81-87 ook

Die 78 is dikken brol, nog niks deftigs gehit, en tis dan nog untradable sheit

Ik denk dat ze daar ook die 'enkel goud' aan t toepassen zijn
Zitten wel speciale kaarten in normaal, kans is gewoon klein. Die 78 PP is beter dan te moeten discarden natuurlijk.
Trouwens in de app kan ik nog wel en had van die 78+ 2 packjes gefaan. 1 IF Tchouameni en 1 Depay. Not bad at all. Dus ineens hier boven geantwoord @GETHEZ dat ik wel iets anders had dan een golden.

Na 1 minuut krijgt hij de keuze uit 2 HLs van de 3. Was wel de 3x 84 PP maar die 78 PP zal net hetzelfde werken. Ook bij die 84 stond : Earn 1 of 3 Rare Gold Players rated 84 OVR or higher.

Terug
Bovenaan