FIFA 22

FIFA 22

Denk dat ik vandaag nog vlug mijn icon swap packs ga openen. Zolang er nog een promo loopt. Wil wel HL Barrella hebben, anders koop ik hem. En de duplicates kan ik nog vlug in de 78 PP gooien want die eindigd straks.
Die 78 is dikken brol, nog niks deftigs gehit, en tis dan nog untradable sheit

Ik denk dat ze daar ook die 'enkel goud' aan t toepassen zijn

sinds dat fifa mij effectief van fifa gesmeten heeft heb ik op 2 dagen 70 platinums behaald :unsure: volledig zot gemaakt door fifa

sinds dat fifa mij effectief van fifa gesmeten heeft heb ik op 2 dagen 70 platinums behaald :unsure: volledig zot gemaakt door fifa

Platinums?

In mijn 3 25x packs zaten 4 87s, 2 86s (1 TOTW) en 4 85s en ook nog een 84 TOTW. Rest was 81-84. Geen headliners. Kon slechter kon beter, kan niet elke week het groot lot winnen.

Gisteren Darmian gedaan vandaag ook maar Muriel gedaan zijn niet echt betere Serie A spitsen je weet maar nooit dat ik Mbappe beu wordt :o, en moest hij een upgrade krijgen dan kan hij op de bank ipv Alesandrini. Die wel beter is momenteel denk ik.

9Fhr2AP.png

Met Darmian er bij zal het er zo uit zien. In-game ga ik naar 41212 (2) met Messi als CAM en Gosens als CDM.

Ik had dit weekend ook Sergej Milinković-Savić ipv Vidal, maar heb die terug verkocht om even wat meer trading-budget te hebben (plan hem wel terug te kopen).

Heb RTTK Vidal ingeruild voor HL Barella. Wat een speler had in het begin zijn gouden steengoede kaart toen ingeruild voor RB Gosens en RB Kessie, zijn HL is echt top. Zo snel zo vinning. Een italiaanse kante maar met meer aanvallende kwaliteiten.

Jippie eindelijk een HeadLiner. Aritz :( enkel discard prijs waard, ga hem even houden weet nooit dat een SBC er eentje nodig heeft. Ik krijg de laatste dagen precies wel meer en meer 84-85s. Is EA de packs wat zwaarder aan het maken? Herriner ik me de oude packs verkeerd? Of heb ik geluk?

OMG ik ben verliefd. Vergeet Mbappe, vergeet Neymar, Di Natale of Messi. HL Barella dat is de man. Wat een brommerke razendsnel en zijn tackeltjes ola la geen lomp gedoe zoals Felliani die gewoon de speler onder de grond loopt nee nee Barella tikt de bal gewoon weg vanuit de voeten van zijn tegenstander. En als een echte 8 komt hij ook in de aanval piepen, links rechts en dan bam rechtdoor de winkelhaak binnen. 335k betaald elke coin waard :D

Kanté SIF underway

Ik had een goeie headliner, die ik zelf zou kunnen plaatsen bij start, but don't care, Kanté : 99 stamina, 96 agression, 95 balance, 96 reactions, 93 interceptions

BRING IT ON...

het geduld was het waard

In groepspack van marquee

Laatste minuit fut Champs, schitterende voorzet, Banza staat helemaal alleen. Heeft hem er maar in te koppen. Gaat naar de bal, bal blijft hangen aan het hoofd om dan 4m hoog de lucht in te gaan…Ach, het wordt weer zo een avond. 90% pass accuracy, om dan de laatste 10 min geen bal van 3m meer kunnen trappen.

Bloed, zweet en tranen maar toch voor de 4e keer op rij geplaatst. Oef! 5 keer op rij verloren, kom ik uit tegen Maradona, Red Neymar/Kante, Mbappé en co. Niet normaal dit. Na 10 fifa minuten 0-3 achter.

Bloed, zweet en tranen maar toch voor de 4e keer op rij geplaatst. Oef! 5 keer op rij verloren, kom ik uit tegen Maradona, Red Neymar/Kante, Mbappé en co. Niet normaal dit. Na 10 fifa minuten 0-3 achter.

yikes, ja in weekendleague en play offs kom je dat wel eens tegen zo'n klasseverschillen, rivals is daar meestal iets leuker in dat iedereen zowat op zijn niveau zit

Resterende coins en fodder maar in die Pato gestoken. Ga binnenkort toch overschakelen op Forbidden Wilds en die kaart ziet er fun uit als supersub.

Edit: fuck, die heeft geen gescand gezicht.

Laatst bewerkt:
Hahaha, is er iets meer zalig dan pause forcers meteen op hun doos te geven??

Ik stond na 19 minuten 3-0 achter, doordat zijn ploegje draaide en de mijne nog niet echt, krijg ik bij zijn 3de goal een pause die dan meteen geskipped wordt. Nu dat moet ge tegen mij niet doen, want dat triggered mij, meteen even in gang geschoten en 3 goals gemaakt, telkens gevolgd door een pause force, en bij de 4-3 in de 43ste minuut is meneer afgedropen met een ragequit... :ROFLMAO:

Dit zou mijn team moeten worden, van zodra TOTY er is.
Correa kan nog vervangen worden door SIF Barella evt.

En dan evt nog een andere spits dan Dybala, maar wie (kben er wel tevreden van maar mss moet die ook is een upgrade krijgen)

Netjes, voor mij, de '87' dan hernandez zou ook wel in men teampje passen

Wat denken jullie van de prijzen die eraan komen van de toty? Mijn gedacht gaan die door het dak gaan, als ge ziet wat promos nu al kosten

Netjes, voor mij, de '87' dan hernandez zou ook wel in men teampje passen

Wat denken jullie van de prijzen die eraan komen van de toty? Mijn gedacht gaan die door het dak gaan, als ge ziet wat promos nu al kosten
Misschien dat er 1 of 2 dutsen onder het miljoen gaan zitten, maar ik zou denken dat de kaarten in het algemeen inderdaad wel duurder gaan zijn ivg met vorige jaren.

Die 78 is dikken brol, nog niks deftigs gehit, en tis dan nog untradable sheit

Ik denk dat ze daar ook die 'enkel goud' aan t toepassen zijn
Die 81-87 ook

10 packs gehaald met gold fodder. 5 x een 81 speler (waaronder 2x Vieri) en 5x 82/83 die ik letterlijk allemaal al untradeable had. Wat een verspilling.

Terug
Bovenaan