FIFA 22

FIFA 22

Die Guendouzi is echt goed vind ik, en om deze kerel met 90 stamina moe te krijgen... en Capoue met zijn 86 stamina doet het ook heel de match goed, maar ge hebt mss gelijk om deze ook eens, zeker bij verlengingen te subben

Onyeka 84, of toch maar Fellaini 85 als CDM?? Volgens futbin is de rpp van fellaini niet zo goed als CDM...

Die Guendouzi is echt goed vind ik, en om deze kerel met 90 stamina moe te krijgen... en Capoue met zijn 86 stamina doet het ook heel de match goed, maar ge hebt mss gelijk om deze ook eens, zeker bij verlengingen te subben

Onyeka 84, of toch maar Fellaini 85 als CDM?? Volgens futbin is de rpp van fellaini niet zo goed als CDM...

Fellaini is een beest die loopt ze allemaal onder de grond die heeft geen stats nodig.

RB Kessie heeft 90 stamina en Vazquez Showdown 98 en toch zijn dat de 2 spelers die meestal na een dik uur het minste over hebben. Ik heb toch graag frisse mannen daar zeker omdat dat degene zijn waarmee ik het meeste doe.

Fella op t middenveld ok, maar op de CDM positie? Speel je hem daar uit, of ergens anders?

Ja ik speel 4231. Fella op een van de twee CDM posities. Zou ook wel hoger uit de voeten kunnen zelfs in de spits als je een targetman wilt maar daar kan ik niet mee spelen dus speelt bij mij gewoon bullebak op het middenveld op de CDM positie als vervanger van Kessie of Vazquez.

Ik heb er een powerhouse opgezet boost voor zijn pas en def.

...SCripting BestAAt NiET

ffkes ne free corner geven terwijl ik aan de tegenstander zijn doel bezig ben...

ook 1 dc door waarschijnlijk ne cheater dus tzal moeilijk worden voor een goeie rank..echt opnieuw aan een ramp van een wl bezig

Die servers kunnen het gewoon niet aan. Tijdens de week gebeurt dat soort shit zelden maar in het weekend heb je niet anders. Die bal vloog nu wel heel hard dat heb ik nog niet meegemaakt maar wel al paar keer meegemaakt zowel in mijn voor als in mijn nadeel dat de bal plots een kanonskogel wordt en het halve veld oversteekt om daar mooi in een spits zijn voeten terecht te komen. Terwijl ik gewoon een pasje naar de speler naast hem wilde geven.

Die servers kunnen het gewoon niet aan. Tijdens de week gebeurt dat soort shit zelden maar in het weekend heb je niet anders. Die bal vloog nu wel heel hard dat heb ik nog niet meegemaakt maar wel al paar keer meegemaakt zowel in mijn voor als in mijn nadeel dat de bal plots een kanonskogel wordt en het halve veld oversteekt om daar mooi in een spits zijn voeten terecht te komen. Terwijl ik gewoon een pasje naar de speler naast hem wilde geven.
ik heb 0 wins 5 loses maar moest alles niet tegen mij zijn en ik geen dc had moest het 5-0 zijn...ik zever niet als ik zeg dat alles ALTIJD tegenzit

sinds die wl makkelijker is geworden voor iedereen heb ik mijn slechtste wl's ooit

zie eens welke fucking lucky goals ik ALTIJD tegenkrijg,zo goals maak ik dus nooit

das gewoon schieten zonder dat die kerel het beseft en alles loopt in zijn voordeel

rank 7 gehaald in wl...een echte schande wat ik allemaal heb moeten zien vandaag,nog nooit zo erg geweest

in totaal 4dc's gehad die ik allemaal aan het winnen was
vies VUIL KUTSPEL

Laatst bewerkt:
ik heb 0 wins 5 loses maar moest alles niet tegen mij zijn en ik geen dc had moest het 5-0 zijn...ik zever niet als ik zeg dat alles ALTIJD tegenzit

sinds die wl makkelijker is geworden voor iedereen heb ik mijn slechtste wl's ooit

zie eens welke fucking lucky goals ik ALTIJD tegenkrijg,zo goals maak ik dus nooit

das gewoon schieten zonder dat die kerel het beseft en alles loopt in zijn voordeel

rank 7 gehaald in wl...een echte schande wat ik allemaal heb moeten zien vandaag,nog nooit zo erg geweest

in totaal 4dc's gehad
vies VUIL KUTSPEL

Doordat er meer volk zich kwalificeerd voor de WL is het drukker dan ooit en die servers kunnen dat dus niet aan echt triest. In het weekend wordt Fifa een compleet ander spel dan tijdens de week. Jammer.

ja had elke match lag en delay

spel volledig kapot,bal springt 50 meter van de voet bij elke pas,een pas geven is 5 sec te laat etc etc...
kdenk dat ik 5 of 6 wins had uit de 20,miljarden verdienen maar wel de slechtste servers in de geschiedenis van gaming hebben

om nog maar te zwijgen van de zieligste mongs die corner glitchen

Laatst bewerkt:
Jawatte dutsen komen met de 2 meest belachelijke penalty's ooitop voorsprong en beginnen dan park the bus te doen ofdat ze u ownen

Whahahahahah

tijd om mbappe opnieuw te kopen niks lukt

Ik heb 1.2 miljoen coins dus kan ik in principe wel Mbappe kopen maar past enkel op 8 chem in mijn ploeg. Moet ik wel Silva eruit laten en Benzema op LAM zetten (heb Benz nodig voor Vini en Vazquez te linken). Is Mbappe echt zoveel beter?

Ik weet ook niet echt waar ik anders mijn coins in moeten steken, mijn 3 league hybrid begint beetje vervelend te worden door de moeilijkheid om up te raden.

Benzema is sterk, snel en trapt ze lekker binnen, moeilijk te geloven dat Mbappe meer dan een miljoen coins waard beter is. Ik speel nu in Div 2 dus is niet dat ik die constant tegenkom.

Heb hem eens gehad in draft en vond het toen wat tegenvallen, bal botste nogal ver van zijn voet vond ik. Maar zo'n beperkte tijd met hem kan misschien een vertekend beeld geven.

Dit https://www.futbin.com/22/squad/4385974 zou dan https://www.futbin.com/22/squad/3595519 worden. Maar kost dus wel meer dan een miljoen coins :S

Speel 4231, Mbappe zou diep staan Vazquez en Kessie CDM en Benzema, Di Natale en Vini LCRAM.

Nieuwe formatie 4-5-1 (2) is in wknd league aant proberen. Na 12 matchen 6W 6L. Deze wordt em dus ook niet. Zit met een Trezeguet probleem. Kerel kan niet lopen en dribbelen, pass gefixed met catalyst. Nu werkt die gewoon beter af als men Karim zekers... 12 matchrn WL 18 goals. Er zijn zo veel betere spitsen maar die afwerking man man. En dan staat er nog geen hunter op.

Ik heb 1.2 miljoen coins dus kan ik in principe wel Mbappe kopen maar past enkel op 8 chem in mijn ploeg. Moet ik wel Silva eruit laten en Benzema op LAM zetten (heb Benz nodig voor Vini en Vazquez te linken). Is Mbappe echt zoveel beter?

Ik weet ook niet echt waar ik anders mijn coins in moeten steken, mijn 3 league hybrid begint beetje vervelend te worden door de moeilijkheid om up te raden.

Benzema is sterk, snel en trapt ze lekker binnen, moeilijk te geloven dat Mbappe meer dan een miljoen coins waard beter is. Ik speel nu in Div 2 dus is niet dat ik die constant tegenkom.

Heb hem eens gehad in draft en vond het toen wat tegenvallen, bal botste nogal ver van zijn voet vond ik. Maar zo'n beperkte tijd met hem kan misschien een vertekend beeld geven.

Dit https://www.futbin.com/22/squad/4385974 zou dan https://www.futbin.com/22/squad/3595519 worden. Maar kost dus wel meer dan een miljoen coins :S

Speel 4231, Mbappe zou diep staan Vazquez en Kessie CDM en Benzema, Di Natale en Vini LCRAM.
Je hebt A spelers A+spelers en Mbappe. Door mening goede reviewers als beste kaart in game bestempeld.

U team is trouwens geflipt, 5 ker meer waard als mijne denk ik. Had ultimat edition maar veel verkeerde beslissingen gemaakt als beginner.

Jawatte 3 L's en dan moeten sjieken om de 4de match in een W om te buigen voor plaatsing...

8-7 na verlengingen, ik scoorde na de rust meteen 3 met Openda en hij scoorde meteen 2 terug in de eerste verlenging nog, dan billen toe en alles op de aanval en toch Niks proberen weggeven, fieeeuw, wat een sweatfest die plaatsingsmatchen, lijken me soms moeilijker dan WL zelf...

Nog 6 resterend

Je hebt A spelers A+spelers en Mbappe. Door mening goede reviewers als beste kaart in game bestempeld.

U team is trouwens geflipt, 5 ker meer waard als mijne denk ik. Had ultimat edition maar veel verkeerde beslissingen gemaakt als beginner.

Benzema heeft gehoord dat ik er aan denk hem te vervangen als diepste man eerste WL meteen 2x gescoord.

Ook pas mijn eerste Fifa. Begonnen met wat Fransen, dan PL gegaan dan Serie A en nu zit ik met een mix van alles en nog wat. Grootste geluk voor mij was Di Natale uit de hero pack en vorige week Figo uit een gewone pack en zo kunnen verkopen voor 440k.

Zal hem na deze WL eens proberen dan, ga nu mijn ploeg niet omgooien gaan rustig beginnen volgende week met wat rivals wedstrijdjes en zo gewoon geraken. Anders meteen in het sweat/stressfeest dat WL is moeilijk om correct te beoordelen zuigt de speler of zuig ik.

Eerste WL wedstrijd meteen een overval gepleegd. Kerel had constant de bal maar kon er niet echt veel mee veel bal rollen vlak voor mijn 16 maar gaatjes vond hij niet vlug. Ik scoorde bij een corner (geen glitch gebruikt) en 2x op de counter met Benzema balletje over de verdediging gooien en Benzema tussen Kimbempe en Varane het duel winnen en langs de keeper binnen. Dat lukt hem normaal nooit maar zoals ik al zei zal gehoord hebben dat ik eraan denk hem te vervangen zeker.

32.jpg

echt iets zwaar mis met de servers vandaag,geen enkele match die vlot gaat...non stop stutter lag en delay :(

meer dan de helft van mijn loses vandaag in wl is door die kutservers

Laatst bewerkt:
Hmm, wil Theate wel in mijn team zetten. Sowieso niet super-META maar mooie kans om een Belg extra in het team te hebben.
Alleen wat geduld oefenen want die zijn prijs zal nog wel halveren...

Terug
Bovenaan