FIFA 22

FIFA 22

Voor de tweede maal in een week untradable Kante gepackt. En het ironische is dan nog dat ik hem niet kan gebruiken omdat ik al een hybrid van 3 andere leagues heb :crazy:

Pfff, die 25x +83 rated pack open gedaan en geen enkele WW. Beste spelers waren Veratti en Ruben Dias.
Hier hetzelfde, 80% al dubbel ook. Nu zit ik met Lukaku, Suarez, Dias, Vardy untradeble dubbel en wil ze niet weggooien. Hopelijk komen er wat deftige sbc’s, want het is magertjes nu.

Hier hetzelfde, 80% al dubbel ook. Nu zit ik met Lukaku, Suarez, Dias, Vardy untradeble dubbel en wil ze niet weggooien. Hopelijk komen er wat deftige sbc’s, want het is magertjes nu.
Heb met die duplicates die Kainz objective gedaan. Wou de rest van mijn fodder niet gebruiken en die Kainz kan ik nog wel gebruiken voor de volgende Icon Swaps met Bundesliga.

Dacht met Laborde men vaste spits naast Benzema gevonden te hebben maar die Alessandrini amai die schiet ze nog makkelijker binnen, wat een kaart! Gepacked en zeer tevreden mee.

Ik zou ook die benzema en ginola wisselen. Verder leuk team. Zou je die blas ook niet wijzigen naar een iets meer polyvalente.

De 4-2-3-1 is nog steeds populair maar al eens iets anders geprobeerd? Ik speel mer je basisopstelling 4-4-2 en daar doe ik het beter mee dan met 1spits systemen. Je hebt er alleszins de ploeg voor. Probeer het eens zou ik zeggen.
Dit, 2 games gespeeld, akkoord 2 kere gelijk, maar dus geen loss...

En mijn eerste games zijn altijd slecht,dit draait gewoon lekker nu, is eigenlijk een basisopstelling, en met rede dat deze wereldwijd veel gebruikt wordt, het veld is goed bezet zo, middenveld en buitenzijde van de pitch, en die settings van dexerto gebruikt, ni slecht, veel op balanced en hier en daar wat veranderingen

:love:

Die van da laatste gelijkspel was precies ni content ermee dat ik in de 91ste minuut nog 5-5 maakte, lmao, meteen nog wat pauzekes inzetten, lol

Ik heb zo het gevoel dat ge eerst de basis moet beheren alvorens aan andere opstellingen te denken, ik ga die dat ik vroeger speelde ook nog gebruiken, en kan zelf een derde nog gebruiken als ik foden 85 erin smijt, die kan Cam, cm en RM aan volgens mij

Dacht met Laborde men vaste spits naast Benzema gevonden te hebben maar die Alessandrini amai die schiet ze nog makkelijker binnen, wat een kaart! Gepacked en zeer tevreden mee.

Die Alessandrini mag elke wedstrijd mijn Benzema komen vervangen. Echt een goeie kaart. Zonde dat voor mij die niet te linken valt. Misschien zelfs iets beter dan Benzema.

Zat bij mij in die 10x +85 pack, is untradeable dus waarom niet gebruiken.

Die laborde potm ligue 1 heeft mij overal naar huis zitten spelen, en hij is dirt cheap, heb hem maar gedaan, straks eens testen zie, krijgt lovende kritieken

En aouar nekeer op CM testen, CDM kan hij niet aan denk ik??

Die laborde potm ligue 1 heeft mij overal naar huis zitten spelen, en hij is dirt cheap, heb hem maar gedaan, straks eens testen zie, krijgt lovende kritieken

En aouar nekeer op CM testen, CDM kan hij niet aan denk ik??

Def 70 dan is verdedigen niet zijn beste vak.

Is die Laborde niet een beetje "clunky" heb daar nog mee gespeelt dacht ik helemaal in het begin naast Lacezette.

Deze dude kan wel schieten, bij zen eerste match een hat trickske...

Wel 7-4 verloren, maar dat ligt aan mezelf
Wat steek jij allemaal uit zeg 5-5, 7-4 wat voor wedstrijden zijn dat.

Ik heb vandaag 3 rivals gespeelt in Div 4 2-0, 1-1 en net 2-1.

In 9 wedstrijden 7 wins, 1 draw en 1 loss :D Promotie naar Div 3 is al binnen.

Aan dit tempo heb ik wel een groot probleem om aan mijn 90 wedstrijden per seizoen te geraken. Daarvoor zou ik er 15 per week moeten doen. Normaal stop ik aan 7 wins en de voorbije 2 seizoenen was dat geen probleem om aan 90 te geraken.

Sweatfest, voor mij in alle geval, ik zeg het, ik kom 90% van de tijd toe aan scoren, maar de buit binnenhalen is iets helemaal anders

Ik ben geen skiller maar Laborde gaat vloy zijn mannetje voorbij. Bij mij goei stats (geen sb matchen voor alle duidelijkheid.) 14games 23goals en dan is die laatste 3,4 matchen nog ingevallen voor Alessandri. Twee boeme kaarten.

@GETHEZ Aouar is goed als CM en beestis als CAM. Cdm zijn er echt beter franse opties. Voor mij doet die Capoue het heel goed met een shadow.

Terug
Bovenaan