FIFA 22

FIFA 22

Iemand een tip om Gundogan te vervangen? Heb een 800k in de bank. Ben aan het denken eventueel al mijn tradable te verkopen en eventueel Xavi of Schweinsteiger icons te halen. Zakken Icons veel in waarde?
pak Hagi. Toppertje als CAM. Xavi is niet de snelste en ik zie dat Gundogan als CAM gebruikt. Xavi is een pure CM, een nummertje 8

Hoe ik het toch weggeef soms, eerste match in WL plaatsing kansloos, maar 2de match ineens 3 om de oren en t was boeken toe (3-6, vinnie potm is wel moeilijk om tegen te verdedigen)

Wat zouden jullie doen in game?

Ik heb 3 CAM plaatsen links, midden en rechts,

Ik start met benzema op de mid , en smijt er meteen aouar op ipv martial, wie zou ik centraal zetten dan, benzema of toch aouar ? En wie op links?

Na de rust vliegt er nog de rechtse cam op, foden 85,Openda 85,of toch dybala 87?? Op rechts start ik met Blas, een 84 ligue1 RM

Zie ik dat nu goed en geen winter wildcard sbc meer voor zo een token? Ik heb er 14 en dacht nu te vervolledigen voor het 10pack. Dus verplicht voor friendlys of dat 95k pack. 95k is best veel maar denk dat ik het toch ga wagen… geen zin om weer objectives te doen, die van Rooney heb ik daarstraks al gedaan. Speel liever rivals dan ipv friendlies. Ma die 95k is echt tegen al men principes.

Wat zouden jullie doen in game?

Ik heb 3 CAM plaatsen links, midden en rechts,

Ik start met benzema op de mid , en smijt er meteen aouar op ipv martial, wie zou ik centraal zetten dan, benzema of toch aouar ? En wie op links?

Na de rust vliegt er nog de rechtse cam op, foden 85,Openda 85,of toch dybala 87?? Op rechts start ik met Blas, een 84 ligue1 RM
Benzema op de CAM? Wie staat dan wel in de spits? Openda is een goeie spits maar kan bij mij ook op RAM goed uit de voeten beetje naar binnen snijden en dan van schuin in de 16 naar de verste hoek schieten.

Begrijp ik het goed dat je start met Martial en dan meteen een vervanging doorvoert om Aouar in te brengen? Waarom zijn toch allemaal fransen die je hebt die linken toch allemaal goed genoeg.

Ja ik zat ook te wachten op die wildcard sbc... Heb er ook nog 1 nodig..
Hier hetzelfde. Er zouden nog tokens zijn tot de 31ste dacht ik?
Same here waar is mijn dagelijks winter token SBC :angry:

Weekend League Play Offs verliepen erg stroef moet ik zeggen 9 wedstrijden nodig gehad om aan mijn 4 wins te geraken :s zwakjes dus. Wel veel absurd goeie ploegen tegen gekomen paar keer gewoon forfeit gedaan of zelfs Alt-F4 ik heb het niet meer in me om die afranselingen helemaal uit te zitten.

@dadash, even serieuze brainfart daar, maar wie zou je op CAM en wie op LAM zetten?

En de 3 tokens ingediend, handanovic 86 als beste, mkay
Geen idee. Ik heb graag een linkerpoot op links en een rechterpoot op rechts zodat ik naar de verste paal kan schieten lijkt beter te werken voor mij dan een tegenovergesteld voet en naar binnenkomen. Dybala is een goeie CAM. Wat ik wel niet snap is wat Dybala in je ploeg doet? Je hebt toch een franse ploeg? Ik kan je me ploeg niet echt in beelden je noemt zo'n grote verscheidenheid aan spelers geen idee wat je eigenlijk aan het maken bent voor ploeg.

Zonder chem beperkingen zou ik Foden LAM, Dybale CAM, Openda RAM en Benzema ST. Maar dat zijn 4 nationaliteiten en 4 leagues de enige plaatst waar dat dus gaat werken is in de friendly zonder chem beperkingen.

Ik zet ze hier even, start en in game positie...

Die Blas RM sub ik met Openda na de rust, maar Benzema centraal of toch aouar??
SvJzefE.png

J4icem5.png

Benzema diep en Ginola op de CAM. Zijn je 2 beste spelers dus die op de posities zetten die het meest scoren lijkt me het beste. Ik heb daar Benz ST en Di Natale CAM.

Blas is een linkse poot dus die zou ik LAM zetten en Aouar dan RAM.

BTW Maestro op Kimpembe je weet dat dat een Futbin grapje is? Daar moet gewoon een shadow op +pac +def.

1,86m, Ginola op cam??

Morgen kan ik mijn teampje eens uittesten, eindelijk na al die winter tokens, moet wel nog 2 swaps halen, die wl lijkt me toch onmogelijk

Laatst bewerkt:
Ik zou ook die benzema en ginola wisselen. Verder leuk team. Zou je die blas ook niet wijzigen naar een iets meer polyvalente.

De 4-2-3-1 is nog steeds populair maar al eens iets anders geprobeerd? Ik speel mer je basisopstelling 4-4-2 en daar doe ik het beter mee dan met 1spits systemen. Je hebt er alleszins de ploeg voor. Probeer het eens zou ik zeggen.

Ik ga wat uittesten, kan er nu pas mee beginnen spelen, die Guendouzi moet goed zijn, die is 50k gestegen, ondanks die winter tokens...

Ok, ik ga de basisopstelling eens tweaken, zodat ik kan starten zonder aan die tactics te komen, weet iemand een link met goede instructies hiervoor?

Terug
Bovenaan