FIFA 22

FIFA 22

Lukt 90 percent van alle keren prima met l1 +r1 ingedrukt houden en dan x spammen, hooguit een filmpje van 10 seconden dan en meteen aftrap daarna ;)
Ja het gaat over die 10" hé. Als jij scoort en je drukt meteen LB+RB in sta je meteen weer aan de aftrap en kun je verder nu moet ik eerst een tijdje op de domme smoel van mijn verdedigers zitten zien die het een goed idee vond om een gat van 10m te laten waar ze door konden wandelen om te scoren.

Zelfs EA heeft in hun Fair Play statement gezegd dat je moet skippen.

nah vroeger lukte het prima maar tegenwoordig mag je drukken op je knoppen al je wilt er veranderd niks als degene die scoort niet skipt valt er niet veel te skippen
Alskik op A druk wanneer de replay vh doelpunt verschijnt, skipped da ze :unsure:

Eindelijk nog eens een team event dacht al dat EA het vergeten was dat ze dat hadden. Geen idee wie ik moet kiezen. Die Mega Pack is enkel als jouw team wint zeker?

het houdt niet op hij maakt gelijk na een flutpenalty in de 40' minuut en begint gewoon vanaf dan de bal rond te tikken kort na rust trapt hij hem in eigen doel om de rest van de wedstrijd gewoon wat rond te tikken tussen zijn verdedigers. En ook weer zo'n kutvent die niet skipte hé. Ik scoorde nochtans eerst en skipte maar hij skippen nah meneer moet het volle filmpje zien.
Ik kan zelfs in geval 60% van een goal niet eens juichen. Op een of andere manier gaat hij gewoon automatisch naar de aftrap.
Ni dat ik per sé wil juichen, maarja 😜

Hey, dag Kiiilerke dan...

Ahnee ik moet er ook 2 achteruit dan :p

div2.png

Ik hoorde dat jij in Div 3 zat nu, dus maar vlug gemaakt dat ik daar weg ben :p

Net Cordoba gekocht

ploegje.jpg

Sinds vorige keer

IN: Vini, Vazquez, Hernandez en Cordoba
UIT: Mahrez, Gosens, Mendy en Tomori

Ik speel nog altijd 4231, Kessie en Vazquez als CDM, Benz in de spits en van links naar rechts Vini, Di Natale en Silva op de LCRAM

Vazquez valt heel goed mee echt snel helpt wel op het middenveld. Maar als je snel wilt Hernandez is helemaal ongelooflijk die haalt zelfs Dembele en co terug zalig.

Nu nog Sczesny IF in doel en iets vinden voor Cancelo en heb overal speciale kaartjes dan :D

Wel maar 25k coins meer en geen deftige fodder dus als er nu iets leuks uitkomt ga ik moeten passen.

Net Cordoba gekocht

ploegje.jpg

Sinds vorige keer

IN: Vini, Vazquez, Hernandez en Cordoba
UIT: Mahrez, Gosens, Mendy en Tomori

Ik speel nog altijd 4231, Kessie en Vazquez als CDM, Benz in de spits en van links naar rechts Vini, Di Natale en Silva op de LCRAM

Vazquez valt heel goed mee echt snel helpt wel op het middenveld. Maar als je snel wilt Hernandez is helemaal ongelooflijk die haalt zelfs Dembele en co terug zalig.

Nu nog Sczesny IF in doel en iets vinden voor Cancelo en heb overal speciale kaartjes dan :D

Wel maar 25k coins meer en geen deftige fodder dus als er nu iets leuks uitkomt ga ik moeten passen.
Snel en zeer leuk team. Wat een verdediging ook, knap. Ik heb in verleden wel eens verkeerde beslissingen genomen als ik sommige hun teams zie. Heb de ultimate versie met die gratis fifa points maar men team is niet navenant. Langs de andere kant moet je ook pack luck hebben. De enige waar ik daar echt luck mee heb gehad is IF Gabriel Jesus. Dat is ook iemand die nooit uit men team gaat, voelt zalig aan de bal en zo snel met een
Hunter. Die is 86 maar in alle opzichten beter als die ene waar ik nu over ga bashen.

Die Silva, ik overweeg hem zelfs mee te gebruiken voor de sbc van mid icon. Nu hij op 90 sta gebruik ik hem opnieuw maar probleem blijft hetzelfde -> niet genoeg pace en veel te makkelijk van de bal te zetten. Ik speel een 4-4-2 en heb hem as cm, lm, rm en sp geprobeerd. Mss past die gewoon niet in mijn opstelling/speelstijl?

Pack luck valt wel mee. Heb Di Natale uit de hero pack dat was wel een ferme natuurlijk dat was 600k de rest is gekocht of SBC.

Vini SBC 800k
Vazquez SBC 120k
Silva SBC 150k
Benzema SBC 200k

Kessie gekocht 138k
Hernandez gekocht 170k
Skriniar gekocht 114k
Cancelo gekocht 17.5k
Cordoba gekocht 400k

Handanovic is ook uit een pack.

Bank is Felliani (Objective), Openda (Objective), Gosens (50k SBC), Morata (100k SBC), Mahrez (170k SBC), Dybala (19k), Gosens (50k SBC) en Koulibaly (Pack)

Futbin zegt waarde ploeg op PC 2.8 miljoen coins. Weet niet of dat speciaal is na dikke 2 maanden intensief spelen.

Silva was de afgelopen Play Offs mijn beste man met 9 goals en 2 assist in 9 wedstrijden. Was mijn eerste echte klasse speler die ik kocht/SBC en blijft me gewoon bevallen. Ik heb er een hunter opgezet dus dan is zijn pac toch 93 zeker met zijn dribling en body type kun je er toch wel wat mee. Bij mij heeft hij wel altijd CAM/RAM gestaan. Op de CM lijkt hij me inderdaad wel te zwak hij gaat geen contact overleven zoals een Kessie/Vazquez dat kunnen.
Altij plezant om nen boer van
Bruhhe ne kl**t af te trekken.
Antwerp vs Brugge met Vini, Benzema en Jesus stel u dat voor.

Mid Schmeichel (90) gepacked uit de icon sbc. Niet echt tevreden aangezien ik 1 van de brazilianen ofzo wou maar goed het kan ook een pak erger zeker. Ik ken alleszins men keeper tot fifa 23. Van de packs had ik een kleine 100k dus op zich kon het slechter.

Mid Schmeichel (90) gepacked uit de icon sbc. Niet echt tevreden aangezien ik 1 van de brazilianen ofzo wou maar goed het kan ook een pak erger zeker. Ik ken alleszins men keeper tot fifa 23. Van de packs had ik een kleine 100k dus op zich kon het slechter.
Daarom doe ik die SBCs dus niet. Ik moet zeker zijn wat ik krijg. Nu kon allezins veel slechter zijn een pak icons met 60-70 pace of zo als je er zo eentje krijgt dan moet je echt ferm van hem geweest zijn om daar wat mee te doen.

Toch ni slecht

Terug
Bovenaan