FIFA 22

FIFA 22

Al eens aan gedacht iets anders te spelen? :p
Waarom verneukt EA telkens de gameplay vanaf ik iets onder de knie (bij wijze van spreken) heb?

Vorig jaar kon ik meeballen, elke keer doen ze dan ne fuck up waardoor het niet meer lukt

Kijk maar naar de vrijschoppen bijvoorbeeld

Waarom verneukt EA telkens de gameplay vanaf ik iets onder de knie (bij wijze van spreken) heb?

Vorig jaar kon ik meeballen, elke keer doen ze dan ne fuck up waardoor het niet meer lukt

Kijk maar naar de vrijschoppen bijvoorbeeld
Ma er veranderd al zo weinig aan het spel, ze moeten toch iets doen? Tis zo al schandalig dat ze elk jaar opnieuw 60-80 euro vragen voor een €10 patch. Moest er dan nog eens niks aangepast zijn in het spel qua GP dan is het zeker schandalig. Mij ligt deze versie ook minder dan vorig jaar, kheb gewoon gespeeld tot het me tegen stak en dan gewoon weer op kant gezet.

Ne copain heeft fifa 21 gekocht, kunnen we daarin wat matchen spelen, waar het dan effectief lukt om meer dan 2 passes te doen zonder screw up...

Vraagje trouwens hierbij, ik heb van fifa 21 zowel de ps4 als ps5 versie staan op ps5, kan ik de ps5 versie daarvan gewoon deleten? Of gaat zich deze versie terug installen? Hij speelt op ps4 console...

Ik dacht dat die auto update doet, of eenmaal gedelete kan ik dan ps4 versie spelen los van ps5 versie? Of hangen die toch samen?

IMG_0875.png

Gisteren coop fut met ne maat, hij had nog 1 win nodig.
We komen 0-3 achter na 30min, dan verwisseld naar ultra aanvallend (4-2-4).
We komen op 4-3 te staan ineens.

Laatste 10min van de match zegt Fifa: Script loaded!
4-6 nog verloren, elke bal in hun voeten, elke rebound, elk duel :laugh:

wtf.jpg

Eerste wedstrijd van de week in Div 5. WTF! Na 20 minuten stond het nog 0-0 en is hij het afgebold. Had het niet makkelijk, ferme pressing en slaagde er goed in om de passlijnen af te snijden liet zich niet vangen.

EDIT: 2e wedstrijd, begint meteen met dat rode icoontje bovenaan van packetloss. Hij scoort na 5 minuten via een Hero 2 minuten erna DC. Lekker begin van de week.

EDIT: 3e wedstrijd, ik zie geen wit driehoekje boven geen enkele speler, precies een wedstrijd tegen de PC. Na 4 minuten DC.

Laatst bewerkt:
De laatste tijd weer wat meer Rivals gespeeld om wat trofeeën te halen, ondertussen weer in divisie 3 en mijn rewards geopend. In het ene pack had ik een 84 rated CVM van Sevilla en in het andere een dubbele 82 rated Alex Telles en nog 5 andere dubbele spelers. Dus smijt ik Telles en de andere dubbelen in die SBC van 82+ Passing. Reward daarvoor was Alex Telles.

Da's weer genoeg FIFA voor even.

wtf.jpg

Eerste wedstrijd van de week in Div 5. WTF! Na 20 minuten stond het nog 0-0 en is hij het afgebold. Had het niet makkelijk, ferme pressing en slaagde er goed in om de passlijnen af te snijden liet zich niet vangen.

EDIT: 2e wedstrijd, begint meteen met dat rode icoontje bovenaan van packetloss. Hij scoort na 5 minuten via een Hero 2 minuten erna DC. Lekker begin van de week.

EDIT: 3e wedstrijd, ik zie geen wit driehoekje boven geen enkele speler, precies een wedstrijd tegen de PC. Na 4 minuten DC.
met zo een team in div 5 zitten dan zijt ge toch maar ne duts ze :unsure:

bleh voorbije dagen Squad Battles gespeeld dat ging goed maar nu weer in rivals en wat een verschil. Zelfde spelers maar alles gaat nu zoveel trager, precies of er hangt lijm aan hun schoenen en passes die ook vaker de kant uitgaan die ik niet wilde. Precies een ander spel. In oktober ging rivals nochtans ook zo soepel.

Terug
Bovenaan