Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 match?Ik ben bezig met de laatste trophy van dees spel, das wa andere shit dan Rivals en WL.
Public co-op match winnen... een combo van slechte matchmaking, lag, bugs, totaal oneerlijke ploegen verdeling en massas RNG..
tis moeilijker dan WL kwalificeren geloof me1 match?

In fut wilt ge zeggen, ik zal het morgen eens voor de jol proberentis moeilijker dan WL kwalificeren geloof me
Tis me net gelukt!!! Kzen er van af boooooys iemand mijne FIFA kopen? Platinum is binnen.In fut wilt ge zeggen, ik zal het morgen eens voor de jol proberen
6 of 5 zeker, wel onduidelijk. Maar bon die in elite gaan het beste seizoen van hun leven hebben als ze 90 matchen daar moeten winnen tegen de top vant spel2k punten nodig voor die mascerade van een plaatsing, wat gaan we nog allemaal te horen krijgen?
Ik kom alleen maar uit tegen freaks met rode kaartjes, ik denk dat ik al 5 kere of meer heb meegedaan, zonder resultaten, echt intriest dit nieuwe systeem
En div 4 wordt 6 dan??
Nu lijkt elite pushen mij minder plezant, kga wel nie verder gaan dan div3 dan 
Yup div 2 en 1 en elite blijven zitten.dus ik zit vast voor altijd in div 1 ? fuck
tzal plezant worden die friendlies het hele jaar
Ik twijfel nog over Verrati. Past momenteel niet in mijn team, maar ik ben ook voor Messi aan het sparen dus hij zou er op termijn wel beter in passen...Dankzij die crash wa sbc's cheap kunnen doen.
Ondertussen Verratti gedaan heel cheap.
![]()
Nu nog Messi nodig ^^
Zou hem nog snel doen nu dat hij heel cheap te doen is.Ik twijfel nog over Verrati. Past momenteel niet in mijn team, maar ik ben ook voor Messi aan het sparen dus hij zou er op termijn wel beter in passen...
erger dan de fifa community in games bestaat nietDus eenmaal ge in die regionen geraakt zijt ge maw safe voor de rest van de game?Zien dat ik vandaag nog in divisie 2 raak dus.
Nee hoor. Div 6 en hoger zaker 2 divs. Div 7 en 8 zakken 1 Div en Div 9 en 10 blijven waar ze zitten. Elite wordt dus Div 2. Div 2 wordt Div 4.Dus eenmaal ge in die regionen geraakt zijt ge maw safe voor de rest van de game?