FIFA 22

FIFA 22

Ik ben bezig met de laatste trophy van dees spel, das wa andere shit dan Rivals en WL.

Public co-op match winnen... een combo van slechte matchmaking, lag, bugs, totaal oneerlijke ploegen verdeling en massas RNG..

2k punten nodig voor die mascerade van een plaatsing, wat gaan we nog allemaal te horen krijgen? :ROFLMAO:

Ik kom alleen maar uit tegen freaks met rode kaartjes, ik denk dat ik al 5 kere of meer heb meegedaan, zonder resultaten, echt intriest dit nieuwe systeem

En div 4 wordt 6 dan??

Div 3 krijgt straks 2 Jumbo Rare Player Packs, Div 4 krijgt er 1tje (+ en klein packje). Ik sta op 2 zeges van Div 3. Morgen weet ik dus wat te doen.

2k punten nodig voor die mascerade van een plaatsing, wat gaan we nog allemaal te horen krijgen? :ROFLMAO:

Ik kom alleen maar uit tegen freaks met rode kaartjes, ik denk dat ik al 5 kere of meer heb meegedaan, zonder resultaten, echt intriest dit nieuwe systeem

En div 4 wordt 6 dan??
6 of 5 zeker, wel onduidelijk. Maar bon die in elite gaan het beste seizoen van hun leven hebben als ze 90 matchen daar moeten winnen tegen de top vant spel :biglaugh: Nu lijkt elite pushen mij minder plezant, kga wel nie verder gaan dan div3 dan :unsure:

En dan nog keer die WL iets moeilijker maken, zoals je zegt zit nu al vol met red picks en freaks.
Denk dak mss beter seasons ga spelen.

Dankzij die crash wa sbc's cheap kunnen doen.
Ondertussen Verratti gedaan heel cheap.

donesx.png

Nu nog Messi nodig ^^
Ik twijfel nog over Verrati. Past momenteel niet in mijn team, maar ik ben ook voor Messi aan het sparen dus hij zou er op termijn wel beter in passen...

div3.jpg

:D groot verschil in rewards. 2 "matchballen" nodig gehad. Zat op 1 zege dan 2x verloren terug naar af dus en dan met 2 zeges een draw en een zege gepromoveerd :)

lol krijg pm van ne kerel "can ik please have a free win i need 1 more to get in elite rivals"

kerel scoort eerst doet neymar zijn toxic danske,ik scoor daarna 1-1 en die kerel leaved

:laugh: erger dan de fifa community in games bestaat niet

kheb hem dan maar terug gestuurd dat het nu 2 wins zijn ipv 1
haha wa ne kerel
FD0sR7pXsAMe1Zt

Laatst bewerkt:
Heb je dus niet op PC. Wel jammer dat EA geen quick messages ingame heeft zoals Good Game of Nice Goal of zo. Of Thankx for the free win. Soms wil je de tegenstander wel eens iets positiefs zeggen.

Terug
Bovenaan