FIFA 22

FIFA 22

Ik heb mijne smith rowe 81 vervangen door dezelfde 84, ik ben beetje dom geweest want de 84 is goedkoper dan de 81 kaart, zelfde positie enal

Go figure, de 81 wat te laag verkocht, 1 k kwijt, soit

Ik lees hiernet dat ze weer beginnen bannen omdat ge free wins zou weggeven in WL

Der moet toch een overpaid team van nietsnutten achter zitten daar bij EA, OK dat ze bannen als ge coins zit te verschepen in grote aantallen dmv prutskaarten te verkopen aan full ask prijs, maar ge moogt nog gene scheet lossen tijdens het spelen of ze hebben het opgemerkt en ge krijgt nen ban, i mean dit gaat me wat te ver hun bemoeizucht

Ze hebben nog niet genoeg fifa punten verkocht, das duidelijk

Ik lees hiernet dat ze weer beginnen bannen omdat ge free wins zou weggeven in WL

Der moet toch een overpaid team van nietsnutten achter zitten daar bij EA, OK dat ze bannen als ge coins zit te verschepen in grote aantallen dmv prutskaarten te verkopen aan full ask prijs, maar ge moogt nog gene scheet lossen tijdens het spelen of ze hebben het opgemerkt en ge krijgt nen ban, i mean dit gaat me wat te ver hun bemoeizucht

Ze hebben nog niet genoeg fifa punten verkocht, das duidelijk
Ze doen maar, mij mogen ze bannen. Update heeft het weer verscheten voor mij, ga mijn backlog afwerken ipv dees nog te spelen. Kom wel keer terug binnen paar weken.

Ik heb gisteren net zeer goede matches gehad dus @KBE kan uw gevoel momenteel niet volgen.
Is voor iedereen anders, voor mij liep en speelde het echt niet goed en leuk.
Niets ging, spelers deden de raarste dingen, passen kwamen totaal niet aan.
Nog paar mensen die ik ken dat het echt niet lekker liep met hun team na de patch.

Ochja, zal altijd wel van die momenten zijn in Fifa zeker.
Valt me gewoon op dat bij mij altijd meteen na de patch is dat niet loopt, paar dagen later gaat alles vlot.
En rival rewards waren top, heb 23k coins gepakt en de pack was brol zoals altijd.

Net kante in mijn rivals rewards... Kan ik verkopen en weer ineens genoeg coins. Wil lukaku vervangen... Is hero keane een goede optie?

Terug
Bovenaan