FIFA 22

FIFA 22

Ik ben die snotneuzen van reddit enzo kotsebeu...

Blijkbaar is het nu ook de mode, of onderling afgesproken om in de silver league golden goal toe te passen

Da ge dat doet voor doelstellingen voor icon swaps da begrijp ik en doe ik zelf (niet altijd, bv als tegenstander het uithangt), maar voor silver lg, WTF

Voor sommigen is dit de enige game die ze hoofdzakelijk spelen, weg van al dat rivals geweld, en dan komen ze u dat daar ook al opleggen

Ik maak er een sport van om terug gelijk te scoren en te quitten, als ge daar al geen penalty voor krijgt van EA hoop ik dan...

En dan worden de kindertjes ambetant en arrogant als ge hunne golden goal niet geeft op hun wenken, bal rondtikken vanachteren

Echt dat is van den hongd zen kluuten diene zever

Geef dan een duidelijk teken bij de start ofzo

Elke 2 seconden jongleren ofzo, bal in de voeten van tegenstander passen en hem laten hetzelfde doen, daarna bal buitenshotten en dan golden goal spelen, als er iemand toch begint met aanvallen weet ge dat die geen golden goal wilt spelen en dan kunnen die arrogante ettertjes direct quitten en met elkaar spelen ofzo...

Echt jong, das dan voor de 'community' en voor elkaar enzo... GTFO

Ik ben die snotneuzen van reddit enzo kotsebeu...

Blijkbaar is het nu ook de mode, of onderling afgesproken om in de silver league golden goal toe te passen

Da ge dat doet voor doelstellingen voor icon swaps da begrijp ik en doe ik zelf (niet altijd, bv als tegenstander het uithangt), maar voor silver lg, WTF

Voor sommigen is dit de enige game die ze hoofdzakelijk spelen, weg van al dat rivals geweld, en dan komen ze u dat daar ook al opleggen

Ik maak er een sport van om terug gelijk te scoren en te quitten, als ge daar al geen penalty voor krijgt van EA hoop ik dan...

En dan worden de kindertjes ambetant en arrogant als ge hunne golden goal niet geeft op hun wenken, bal rondtikken vanachteren

Echt dat is van den hongd zen kluuten diene zever

Geef dan een duidelijk teken bij de start ofzo

Elke 2 seconden jongleren ofzo, bal in de voeten van tegenstander passen en hem laten hetzelfde doen, daarna bal buitenshotten en dan golden goal spelen, als er iemand toch begint met aanvallen weet ge dat die geen golden goal wilt spelen en dan kunnen die arrogante ettertjes direct quitten en met elkaar spelen ofzo...

Echt jong, das dan voor de 'community' en voor elkaar enzo... GTFO
ik speel fifa om te voetballen niet om een of andere dwaas een free win the geven als ze een lucky goal maken

die doen precies alsof het een wet is om een free win the krijgen als ze eerst scoren,fuck da

ik speel fifa om te voetballen niet om een of andere dwaas een free win the geven als ze een lucky goal maken

die doen precies alsof het een wet is om een free win the krijgen als ze eerst scoren,fuck da
Dan moet ik al veel free wins gehad hebben en ook moeten weggeven.

ffs, totw upgrade gedaan. Rrahmani untreadable, en ik heb die al untreadable...

Zouden jullie gwn discarden? Of toch SBC doen dat TOTW nodig heeft? En welke dan?

We gaan nu gevaarlijk spel spelen, ik ga mijn ploegje die nu goed draait geraak vlot door mijn Squad Battles ga ik wat aanpassen. Silva mijn ster die scoort met de ogen dicht en kan wandelen door verdedigingen heeft maar 8 personal chem, ik ga nu Barella vervangen door Fernandes zo komt Silva op 10 P Chem uit. Alle beetjes helpen. En nu is onzen Bruno ook geen slechte speler natuurlijk.

Ga ook mijn formatie wijzigen van een 433 (4) naar een 451. Zodat Silva en Fernandes samen achter Lukaku kunnen. Partey speelt dan stofzuiger voor de verdediging en Sterling en Chiesa op de flanken.

Nu is wel Koulibaly gezakt naar 7 P Chem en dat is toch mijn ster verdediger maar goed je kan niet iedereen tevreden houden. Op termijn (als ik de coins heb) ga ik waarschijnlijk switchen naar een volledig Premier League team dat zal de zaken eenvoudiger maken.

ffs, totw upgrade gedaan. Rrahmani untreadable, en ik heb die al untreadable...

Zouden jullie gwn discarden? Of toch SBC doen dat TOTW nodig heeft? En welke dan?
Silva! Als je natuurlijk met een Premier League ploeg speelt. Anders degene die in je ploeg past. Elke topleague heeft wel zijn SBCtje en ze lijken allemaal redelijk goed. Kostic, Politano en Fofano allemaal +80 pace dat vind ik altijd een goed begin.

Jawadde, moest nog 1 wedstrijd winnen om naar divisie 3 te gaan.
2x gelijk waarbij ik bij de ene na 85 minuten nog voor stond en bij de andere zelfs na 90 minuten.
Het is me niet gegund. De wedstrijd daarna onverdiend verloren met 1-2, dus nu weer 2 wedstrijden van divisie 3 af :(

En de volgende ook onverdiend 1-2 verloren.

Bijlagen

• 20211026_232509.jpg
    20211026_232509.jpg
    3,1 MB · Weergaven: 8
Dat is nu toch geen rare vraag?
Dat je het vraagt is een teken van twijfel, als je twijfelt is het meestal het goede idee om het niet te doen. Ik denk dat dat is wat Kamperske bedoelde. Die SBCs zijn niet goedkoop dus in principe doe je ze best enkel als je zeker de speler wilt.

En de volgende wedstrijd nog eens onverdiend verloren met 3-4 :unsure:
Dat zijn nu 5 of 6 wedstrijden op rij waar ik had moeten winnen, maar ik gewoon zo slecht afwerk.
Maar ge moogt nog 2x zoveel kansen hebben of 60% balbezit, het is de uitslag die telt.

Als mijn tegenstander telkens evenveel kansen kreeg als mij, dan verloor ik elk van die 5/6 wedstrijden met ruime cijfers :p

Terug
Bovenaan