Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel oppassen met uwen Kimmich dat hij geen corona krijgt héJij iets gekregen uit de TOTW Upgrade SBC?

??Wel oppassen met uwen Kimmich dat hij geen corona krijgt hé![]()
FYI het is niet omdat je vaccineerd bent dat je geen covid meer kan krijgen en doorgeven.![]()
Bayern-boegbeeld Kimmich is niet gevaccineerd: “Twijfel over lange termijn”
Bayern München-speler Joshua Kimmich bevestigde zaterdag na de 4-0 zege van zijn team in de competitiewedstrijd tegen Hoffenheim in een interview met Sky Sports dat hij momenteel niet gevaccineerd is tegen het coronavirus. Bild bracht het nieuws eerder deze week al naar buiten. “Ik heb...www.nieuwsblad.be
Hij is bang van een prikje.
Weet ik wel, maar moest gewoon aan dat artikel denken dat ik er een paar uur eerder las toen ik Kamper zijn video zag.FYI het is niet omdat je vaccineerd bent dat je geen covid meer kan krijgen en doorgeven.
En voor u search, ga op futbin en zoek zijn voornaam op.
Dan kan je hem makkelijker vinden.
Als je hem op futbin gevonden hebt, dan neem je zijn voornaam en achternaam en geef je dit in game in en zo kan je hem makkelijker vinden.Weet ik wel, maar moest gewoon aan dat artikel denken dat ik er een paar uur eerder las toen ik Kamper zijn video zag.
Ik moet hem niet op futbin vinden ik moet hem ingame vinden. Op futbin kan je ze niet kopen.
Jij vind het dus normaal dat een fan site beter werkt dan een spel met een omzet van meer dan een miljard?Again, soms moet je eerst is futbin checken voor volledige naam, soms is dit bv Lucas Maura (iedereen kent die als Lucas), maar als het een minder bekende naam is, check ik toch altijd eerst futbin, en dan heb je meteen een idee van zijn price range en andere gegevens of reviews ofzo
Dusja ik vind dit geen design flaw of hoe ge het soms kunt noemen, is inderdaad wel wat lastig als het snel moet gaan maar dan kan snel is op futbin kijken dus wel helpen,...
Lastiger vind ik dus als je een zeldzaam kaartje vind en prijs vergelijken doet je dan niet kan filteren op prijzen