Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk gwn naar populaire match ups. En mss teams die er afgelopen weken niet in zaten. Heb er zelf nog niet veel mee gedaan.Investeringstips voor de Marquee's van donderdag? Met die van Barca en Real toch wat winst gemaakt.
Spurs - man u zou wel 1 kunnen zijn.Investeringstips voor de Marquee's van donderdag? Met die van Barca en Real toch wat winst gemaakt.
Moet ze keer doen me silver team, kan u verzekeren dat is de hel. Vandaar doe ik die ploegen met mijn gouden team. En de lage met silvers voor die opdrachten.ahh ik blijf op de sukkel met die Squad Battles die ploegen van +85 kwaliteit en 100 chem op Prof zo moeilijk om er door te gerakenelite 1 zal ook niet voor deze week zijn
Ik heb gelijk 15, en wss veel meer ik heb ze niet geteld om 5 wins te behalen met silvers, glad that it was over, lmfaoMoet ze keer doen me silver team, kan u verzekeren dat is de hel. Vandaar doe ik die ploegen met mijn gouden team. En de lage met silvers voor die opdrachten.
Ik heb vandaag letterlijk gedacht, dees gaat me niet lukken. Nochtans met mijn gold team win ik vlot op pro. Maar die silvers man haha, meer naast het doel. Dan vandaag nog op penals gewonnen, gelukkig dat EA beetje aan mijn kant stond en dat ze 2 tegen de lat knalden.Ik heb gelijk 15, en wss veel meer ik heb ze niet geteld om 5 wins te behalen met silvers, glad that it was over, lmfao
Ik had het hier al is gezet, maar dan laat de game u spelen tot telkens penalty, omdat ze blijven tegenscoren met OP movekes en u dan een ijskoude douche geven, minstens 5 kere full time moeten gaan met diene zeverIk heb vandaag letterlijk gedacht, dees gaat me niet lukken. Nochtans met mijn gold team win ik vlot op pro. Maar die silvers man haha, meer naast het doel. Dan vandaag nog op penals gewonnen, gelukkig dat EA beetje aan mijn kant stond en dat ze 2 tegen de lat knalden.
Hier ook haaland droog erdoor en lobke erinIk had het hier al is gezet, maar dan laat de game u spelen tot telkens penalty, omdat ze blijven tegenscoren met OP movekes en u dan een ijskoude douche geven, minstens 5 kere full time moeten gaan met diene zever
.Well OK...Ja opendoen en komt dan daarna uw frustaties nog is delen![]()
Totw opendoen of niet??Zo'n icon hoe linkt dat? Want die hebben geen ploeg of league toch? Zijn dat dan jokers die met alles linken?
En deze SBC doen of niet?
FIFA 22 Squad Building Challenges - ALL - TOTW Upgrade | FUTBIN
FIFA Ultimate Team 22 SBC - Squad Building Challenges - ALL - TOTW Upgrade | Find the lowest BIN, Prices, Stats, Details, Graphs and more!www.futbin.com
Reacties zijn een beetje negatief. Terwijl er in die TOTW toch ferme spelers zitten. Ik zeg geen neen tegen TOTW Werner bv.