FIFA 22

FIFA 22

Gouden tip als uwe tegenstander het uithangt met replaywhoren

L1 + R1 (al gekend)

Samen met x induwen...

Gaat nog sneller...

;)

En ik ben terug naar mijn oude opstelling, ik moet het mss nog wat gewoon terug raken, maar ben nu deze gewend

Wel heb ik het aangepast in die zin dat foden mee in de spits staat en ik mijn wingers gewoon sub met CAMs na de rust met de 4-1-2-1-2(2)

Gomez en dybala kunnen zowel wing als cam aan, bonus...

Maar ik heb de nieuwe opstelling niet weggedaan, mss nog wat oefenen daarmee eerst

Weeral geen response van EA servers wel na een loss maar toch. Mijn spelers waren na een uur compleet op hadden niks meer van energie nog nooit mee gemaakt. Stond 2-1 voor was de betere speler maar zonder energie verloren met 2-4 :'(

EDIT: nvm my bad had per ongeluk op een quick tactic gedrukt alle spelers naar bal kant of zo en dat draint blijkbaar energie als geen ander (voglens een google search). Had er per ongeluk opgedrukt en dacht niet dat het kwaad kon dus gewoon blijven spelen en niet meer afgelegd, dom om zo te verliezen ah jah weer iets bij geleerd, in het vervolg dus meteen weer afleggen.

Div 5, denk dat mijn laatste tegenstander wel zijn console heeft uitgeduwd.
2 keer hem gepakt op de counter en laatste was in blesure tijd. Letterlijk op 1 sec van tijd :rofl:

Net ook een leuke gehad. Hij 9 schoten op doel nul doelpunten ik 4 en 3 doelpunten :o gewoon bij het begin van de wedstrijd custom tactic op defensief gezet en afgewacht hem laten komen en dan telkens counteren en elke kans ging er zo goed als in was eens leuk om mijn ploeg zo georganiseerd te zien spelen ga ik meer doen denk ik wat meer defensief spelen wat minder ruimte weggeven.

Seg een vraagske, hoeveel packs komen er vrij op t einde van het seizoen? Voor pakweg div 5 of 6?

Inhoud gaat dan toch niks waard zijn als iedereen het op hetzelfde moment krijgt alles in 1e keer...

Ik kan da moeilijk inschatten, ik vind het zo onoverzichtelijk bij momenten

Kan iemand zeggen, je hebt dus die 3 wins rewards en dan die 7 wins wekelijkse rewards, is er voor elke stap dan een pack (lees divisie)?

Mijne Toney dacht om het efkes met flair op te lossen :unsure:

(sorry v mottige kwaliteit, had geen goesting meer om nog uit te vogelen hoe alles up te loaden met xbox :>)

Thx, maar dit overzicht valt terug te vinden in het menu van rivals , maar wil dit dus zeggen dat je voor elke divisie die je stijgt telkens de daarbij horende rewards krijgt, en dan dus rewards aan het stacken zijt?
Hoe ik het begrijp krijg je gewoon de reward van de divisie waar je op die moment (einde seizoen) in zit.

Seg een vraagske, hoeveel packs komen er vrij op t einde van het seizoen? Voor pakweg div 5 of 6?

Inhoud gaat dan toch niks waard zijn als iedereen het op hetzelfde moment krijgt alles in 1e keer...

Ik kan da moeilijk inschatten, ik vind het zo onoverzichtelijk bij momenten

Kan iemand zeggen, je hebt dus die 3 wins rewards en dan die 7 wins wekelijkse rewards, is er voor elke stap dan een pack (lees divisie)?
Wa zegt gij zelf allemaal :p

Einde van het seizoen krijgt ge gewoon u milestone rewards + uw weekly rewards van die week (als da al op dezelfde dag valt) wrs wel...

Maar stacken die milestone rewards ? Krijg je ze van elke divisie of ist gewoon je zit in div 6.
Hier u 1 pack ook al heb je heel het seizoen mogen zweten als een rund, en voor het af te maken krijg je nog wat brol zodat je zeker fifa punten zou kopen.

Maar stacken die milestone rewards ? Krijg je ze van elke divisie of ist gewoon je zit in div 6.
Hier u 1 pack ook al heb je heel het seizoen mogen zweten als een rund, en voor het af te maken krijg je nog wat brol zodat je zeker fifa punten zou kopen.
Ga er van uit dat dit maar 1tje zal zijn inderdaad. Uiteindelijk is het maar "Games Played" en krijg je wekelijks ook al rewards. Ik ga niet zeggen dat ik het genoeg vind eh!! Zeker niet, het zwakste aan heel FUT vind ik het reward systeem, zowel wekelijks, maandelijks of zelf tussendoor zouden rewards meer mogen zijn. Als ze schrik hebben dat we dan allemaal te snel te goeie team gaan hebben, dat ze dan de drop kansen verlagen, maar dan compenseren met meer packs... gaat iedereen leuker vinden denk ik. En zo kan je tussentijds ook meer rewards geven en mensen sneller weer binnen trekken om toch nog paar matchkes te doen. Nu het is jammer genoeg niet zo...

Om terug te keren op de OG vraag: Gaat niet stacken, zou ik maar raar vinden. Weekly stacked ook niet eh, je krijgt niet rewards voor elke rank die je gestegen bent die week, enkel voor die waar je op eindigde en dat zal bij die milestones ook wel zo zijn.

Thx, maar dit overzicht valt terug te vinden in het menu van rivals , maar wil dit dus zeggen dat je voor elke divisie die je stijgt telkens de daarbij horende rewards krijgt, en dan dus rewards aan het stacken zijt?
Elke divisie die je stijgt krijg je betere season rewards. Geen stacking dus gewoon betere.

DIVISION 7​

MILSTONE REWARDS​

Milestone 1 – Requires 20 Matches​

Milestone 2 – Requires 50 Matches​

Milestone 3 – Requires 90 Matches​

vs

DIVISION 4​

MILSTONE REWARDS​

Ga er van uit dat dit maar 1tje zal zijn inderdaad. Uiteindelijk is het maar "Games Played" en krijg je wekelijks ook al rewards. Ik ga niet zeggen dat ik het genoeg vind eh!! Zeker niet, het zwakste aan heel FUT vind ik het reward systeem, zowel wekelijks, maandelijks of zelf tussendoor zouden rewards meer mogen zijn. Als ze schrik hebben dat we dan allemaal te snel te goeie team gaan hebben, dat ze dan de drop kansen verlagen, maar dan compenseren met meer packs... gaat iedereen leuker vinden denk ik. En zo kan je tussentijds ook meer rewards geven en mensen sneller weer binnen trekken om toch nog paar matchkes te doen. Nu het is jammer genoeg niet zo...

Om terug te keren op de OG vraag: Gaat niet stacken, zou ik maar raar vinden. Weekly stacked ook niet eh, je krijgt niet rewards voor elke rank die je gestegen bent die week, enkel voor die waar je op eindigde en dat zal bij die milestones ook wel zo zijn.
Is de hoofd reden dat spelers zo laag zijn dit jaar, is gewoon door dit systeem. We zitten bijna allemaal met top team, buiten paar spelers die echt heel wat kosten. Maar dit trade je met klein beetje kennis zo bij elkaar. Icons ten buiten gelaten.

Elke divisie die je stijgt krijg je betere season rewards. Geen stacking dus gewoon betere.

DIVISION 7​

MILSTONE REWARDS​

vs

DIVISION 4​

MILSTONE REWARDS​

Van wat ik begrepen heb, stacken de season rewards per divisie.
Dus als je in divisie 4 zit en je hebt 90 matchen gespeeld. Krijg je de reward van 20 games, 50 games en 90 games gespeeld.

woho eindelijk die Kruse objective kunnen completen. Crossen hoeven niet door de lucht natuurlijk eens ik dat door had eenvoudig gehaald. Nu hem gebruiken om Silva te halen. Heb 128k coins en al die 84 team rating gecompleet dus moet makkelijk lukken nu gewoon de tijd nemen om de puzzels beetje mooi te leggen.

En dan kan de echte puzzel beginnen zien hoe ik hem in mijn team kan passen :o

✅✅

FCi8emQXMAAkTXM

Terug
Bovenaan