FIFA 22

FIFA 22

euh AMC is CAM

Ik haald de 4231 aan omdat ik die gebruikt als voorbeeld dus. Jij kan daar de tactiek zetten die jij wil.

Fred is toch een CDM dus die past daar zeker. Firmino lijkt me minder geschikt maar je speelt in een 4-3-3 ook met maar 1 middenvelder die verdedigende stats heeft.

Je kan altijd wat tweaken met speler instructies. Fred altijd achter blijven en Firmino mee laten aanvallen.
Raad je iemand aan die CM en CDM aankan?

Bij voorkeur prem lg

En kan ik van de 433 toch iets vinden met 2 spitsen, maar dan zal dat wel een 4222 zijn vermoed ik

Raad je iemand aan die CM en CDM aankan?

Bij voorkeur prem lg

En kan ik van de 433 toch iets vinden met 2 spitsen, maar dan zal dat wel een 4222 zijn vermoed ik
Fabinho met shadow. Echt heel goed. Heb tijdje met Fred en Fabinho gespeeld maar Fabinho steekt er met kop en schouders boven uit

Ik heb Partey als CDM. Gewoon omdat die in een pack zat en ik niet echt coins had om zomaar iets nieuws te kopen. Zijn pace is traag op zijn kaart maar valt best mee in game is groot en sterk en dat helpt wel in duels.

Maar als je wat coins hebt zullen er wel betere CDMs te vinden zijn.

Ik heb Partey als CDM. Gewoon omdat die in een pack zat en ik niet echt coins had om zomaar iets nieuws te kopen. Zijn pace is traag op zijn kaart maar valt best mee in game is groot en sterk en dat helpt wel in duels.

Maar als je wat coins hebt zullen er wel betere CDMs te vinden zijn.
Fabinho al gekocht voor 6,7k straks eens proberen + wat custom tactics

Maar zit ik met 4-3-3(2) en 4231 goed, of moet ik nog een systeem preppen?

En ik had het al geschreven maar zouden jullie de LW en RW in game subben met hun voeten?

En ook, fabinho op CDM laten starten en Fred op de CM? Best zo?

Fabinho op cdm vind ik zeker niet te traag. Afhankelijk van de wedstrijd speel ik op 4321 of 4231. Fabinho meer verdedigende en KDB als aanvallende cdms

Ok maar is dat merkbaar in game dat je 1 speler instructies geeft om aan te vallen en een andere eerder verdedigend?

Gaan ze desgevallend hoger en lager gaan staan?

Ja, merk je toch echt wel. Fabinho gaat ook wel eens mee naar voor maar over het algemeen is het toch KDB die iets meer aanval draagt. Heeft ook wel te maken met workrates van spelers

Toch maar de sbc gedaan van Bernardo Silva. Met wat onnodige brol indienen van men club heeft ie me nog een kleine 50k gekost denk ik.

Laatst bewerkt:
iRiTLPR.jpeg

Hier kan ik dus naar switchen, lijkt me best ok, Fred op aanvallend, Fabinho op defensive...

Kan niet slecht zijn, en heb deze combo al gespeeld verleden jaar, t zal nog wat in de vingers zitten...

@Steakfriet : pogba is me nog wat te duur

En nu omspelen ze mij langst alle kanten, wss omdat 4231 veel gebruikt wordt

En waarom is dat zo overduidelijk bij de aftrap na een goal, de pros zien dat ook welk systeem er wordt gebruikt aan de manier waarop de 2 spelers naast elkaar staan bij de aftrap ...

Precies een bordje van hey, ik gebruik deze tactiek... Echt een dead giveaway...

Laatst bewerkt:
Waarom geven mensen eigenlijk free wins weg? Ik ben echt een NOOB in fifa online 😅
In WL moet je 20 matchen spelen. Je krijgt 1 punt voor te verliezen en 4 voor te winnen.
Dan zijn er ranks, per rank moet je zoveel punten halen.
Dus als jij nog 4 matchen hebt bv en je kan niet meer aan de volgende rank geraken.
Geef je best gewoon je matchen weg aan iemand anders.
Het is dom van die 4 matchen nog volledig te spelen want dat is letterlijk gewoon tijd verdoen.
Zo help je de community ook, kans is groot dat de persoon dat je tegen speelde nog 1 moest hebben voor bv die ene rank te hebben. Zo helpen we mekaar, maar door de bal buiten te trappen en zo te leaven krijgt de tegenstander geen win. Best is in eigen doel en dan gewoon forfait match doen.

Vreemdste match die ik tot nu toe speelde. 3-0 na 40 minuten ik kom niet door zijn verdediging en zijn counters zijn vlijmscherp. Vlak voor rust kom ik er een keer door 3-1. Na de rust precies totaal andere tegenstander nu kom ik er keer op keer door en zijn counters komen er amper uit uiteindelijk wordt het 3-3 en kon en moest ik eigenlijk hebben gewonnen maar tjah als je vlak voor een open goal op pass druk ipv shoot :'(

Ik denk dat dat 2 broers of zo waren en die van hun mama moeten delen of zo en dat de ene de ene helft doet en de andere de 2e helft echt vreemd welk verschil dat was.

AARRRRRRRRRRRRGGGGG win ik op mijn gemak een wedstrijdje 2-0 voor tegenstander amper een kans vraagt hij een pauze en krijg ik een disconnect aan mijn broek :angry:

Echt die gast had Haaland, Lewandowski, Goretzka, Neuer, Coman en weet ik veel en kon er eigenlijk niks van.

AARRRRRRRRRRRRGGGGG win ik op mijn gemak een wedstrijdje 2-0 voor tegenstander amper een kans vraagt hij een pauze en krijg ik een disconnect aan mijn broek :angry:

Echt die gast had Haaland, Lewandowski, Goretzka, Neuer, Coman en weet ik veel en kon er eigenlijk niks van.
Ik vraag me af dat ze dit kunnen uitlokken, nadat het pauze was dat die game zo vast liep. Nu kan toeval zijn, maar het is toch altijd als ik voor sta dat die game vast loopt of rare shit gebeurd.

Terug
Bovenaan