Stefan_Gaming_BE
Well-known member
5Hoeveel wins nodig van de 9 matchen om een idee te hebben om die 20 wedstrijden te kunnen spelen?
1 op 1 voorlopig
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5Hoeveel wins nodig van de 9 matchen om een idee te hebben om die 20 wedstrijden te kunnen spelen?
1 op 1 voorlopig
1 op 1 voorlopig

Linken met Bernat en Wijnaldum, die dan kan linken met Frenkie en een spaanse CB.Net efkes Neymar gepackt in een 75+ pack
Helaas wel untradeble, en ik heb een la liga team.. Misschien toch eens kijken wat ik kan doen met neymar.
Holy moly. Game changing pick. Ik zou toch deels men team rond hem bouwen. Genoeg goeie brazilianen, desnoods voorlinie aanpakken. J David en Ben Yedder zijn superspitsen.Net efkes Neymar gepackt in een 75+ pack
Helaas wel untradeble, en ik heb een la liga team.. Misschien toch eens kijken wat ik kan doen met neymar.
Ga u wel ne tip geven, als je bv een match wil weg geven.Net, net elite 3 geworden
85 milinkovic als enige deftige uit rewards
Mkay
Haha, ik start een champions match op ik trap af en nog geen 15 seconden later zie ik ineens de keeper verschijnen in de middencirkel, 1 welgemikt schot van op mijne kant, en meteen de voorsprong (+ragequit)
Ik weet nu wel niet of hij de win wou weggeven of niet
?? Ik snap niet, hij heeft gequitGa u wel ne tip geven, als je bv een match wil weg geven.
Trap hem zeker in je eigen doel en leaved dan.
Dan krijgt hij een free win, als hem buiten trapt en gewoon leaved krijgt hij de win niet.
Ik zeg als jij eens een free win wil geven in WL.?? Ik snap niet, hij heeft gequit

Ik twijfel of dit een legit ragequit was wel, was wel mooi binnen geparkeerd...Ik zeg als jij eens een free win wil geven in WL.
Als hij geen tegen doelpunt had gehad en gewoon weg was geweest. Dan had je geen free win gehad.

Ok, echt een systeem erin zien hebk toch niet voor ze...Dit is voor mij de eerste Fifa waarin ik elke week Elite 1 haal omdat ik het goed vind meevallen
In de aanval zijn ze soms echt OP, maar nekeer ge weet of aan voelt hoe ge ze kunt pakken en wat de zwakte is vind ik het nooit echt moeilijk4-5 goals te scoren, zelf op WC...

Hoi heb bijna hetzelfde team.Heb de Bernardo sbc gedaan wel een goed spelerke..heeft mijn pogba naar de bank verdreven.
![]()
Met dit teampje speel ik, toch al niet slecht denk ik...
Kent er iemand een manier om naar 2 spitsen te switchen, maar ook in de mogelijkheid zijn om terug te switchen met wingers, ik speel zoals hierboven ook ingame, en dan zet ik 4-1-2-1 (2) op, maar dan moet ik de LW opgeven om te ruilen met een spits...
Verder laat ik fred op de CDM, sub ik foden voor gomez en laat Firmino op de CM en dybala op de andere CM (maar om dat te doen sub ik raphinha)
Dus ik sub maw mijn 2 wingers in spits en CM
Dus redelijk onomkeerbaar, any tips
Ok, ik ken het systeem, maar niet de formatie, wat bedoel je met AMC?Je kan tijdens een wedstrijd makkelijk switchen tussen Zeer Def, Def, Balanced, Aanvallend en Z Aanvallend wat ik doe is een van die opties aanpassen dat het een andere formatie heeft. Zo switch ik vlot tussen een 4-3-3 (2) en een 4-2-3-1 waarbij mijn wingers van LW en RW gewoon naar een AMC positie switchen.
Als jij nu gewoon fodden in de spits zet die moet dat toch kunnen is snel en heeft een schot.