FIFA 22

FIFA 22

Net efkes Neymar gepackt in een 75+ pack 😅
Helaas wel untradeble, en ik heb een la liga team.. Misschien toch eens kijken wat ik kan doen met neymar.
Holy moly. Game changing pick. Ik zou toch deels men team rond hem bouwen. Genoeg goeie brazilianen, desnoods voorlinie aanpakken. J David en Ben Yedder zijn superspitsen.

Net, net elite 3 geworden

85 milinkovic als enige deftige uit rewards
Mkay

Haha, ik start een champions match op ik trap af en nog geen 15 seconden later zie ik ineens de keeper verschijnen in de middencirkel, 1 welgemikt schot van op mijne kant, en meteen de voorsprong (+ragequit)

Ik weet nu wel niet of hij de win wou weggeven of niet

Laatst bewerkt:
Net, net elite 3 geworden

85 milinkovic als enige deftige uit rewards
Mkay

Haha, ik start een champions match op ik trap af en nog geen 15 seconden later zie ik ineens de keeper verschijnen in de middencirkel, 1 welgemikt schot van op mijne kant, en meteen de voorsprong (+ragequit)

Ik weet nu wel niet of hij de win wou weggeven of niet
Ga u wel ne tip geven, als je bv een match wil weg geven.
Trap hem zeker in je eigen doel en leaved dan.
Dan krijgt hij een free win, als hem buiten trapt en gewoon leaved krijgt hij de win niet.

Online friendlies tegen Mbappé is zo frustrerend. Tegenstander 4-5-1, 10 depth, wachten op bal verlies en dan de bal naar Mbappé. 4 keer winnen, ga ik 20 wedstrijden of meer voor nodig hebben :(

Ik zeg als jij eens een free win wil geven in WL.
Als hij geen tegen doelpunt had gehad en gewoon weg was geweest. Dan had je geen free win gehad.
Ik twijfel of dit een legit ragequit was wel, was wel mooi binnen geparkeerd...

Wss wel bewust denk ik

En ik draai al eventjes mee, dus dat wist ik wel ze ;)

Dit is voor mij de eerste Fifa waarin ik elke week Elite 1 haal omdat ik het goed vind meevallen :S
In de aanval zijn ze soms echt OP, maar nekeer ge weet of aan voelt hoe ge ze kunt pakken en wat de zwakte is vind ik het nooit echt moeilijk4-5 goals te scoren, zelf op WC...
Ok, echt een systeem erin zien hebk toch niet voor ze...
HatefulSeveralIbis-max-1mb.gif

Ik vind rivals div 5 beter meevallen dan prof SB...

De AI is te sterk, zet meteen pressing bij het aanvallen, is koning in zelf balbezit te hebben maar er niets mee aan te vangen, nodeloos rondtikken, en voorbij een mannetje lopen lukt totaal niet, zeker sterker als voorbijgaande jaren

En dan nog de extra time gelijkmakers etc. etc.

Edit, ik speel men games toch in de zetel, niet echt op WC... :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
1ymgx6L.jpeg

Met dit teampje speel ik, toch al niet slecht denk ik...

Kent er iemand een manier om naar 2 spitsen te switchen, maar ook in de mogelijkheid zijn om terug te switchen met wingers, ik speel zoals hierboven ook ingame, en dan zet ik 4-1-2-1 (2) op, maar dan moet ik de LW opgeven om te ruilen met een spits...

Verder laat ik fred op de CDM, sub ik foden voor gomez en laat Firmino op de CM en dybala op de andere CM (maar om dat te doen sub ik raphinha)

Dus ik sub maw mijn 2 wingers in spits en CM

Dus redelijk onomkeerbaar, any tips

1ymgx6L.jpeg

Met dit teampje speel ik, toch al niet slecht denk ik...

Kent er iemand een manier om naar 2 spitsen te switchen, maar ook in de mogelijkheid zijn om terug te switchen met wingers, ik speel zoals hierboven ook ingame, en dan zet ik 4-1-2-1 (2) op, maar dan moet ik de LW opgeven om te ruilen met een spits...

Verder laat ik fred op de CDM, sub ik foden voor gomez en laat Firmino op de CM en dybala op de andere CM (maar om dat te doen sub ik raphinha)

Dus ik sub maw mijn 2 wingers in spits en CM

Dus redelijk onomkeerbaar, any tips

Je kan tijdens een wedstrijd makkelijk switchen tussen Zeer Def, Def, Balanced, Aanvallend en Z Aanvallend wat ik doe is een van die opties aanpassen dat het een andere formatie heeft. Zo switch ik vlot tussen een 4-3-3 (2) en een 4-2-3-1 waarbij mijn wingers van LW en RW gewoon naar een AMC positie switchen.

Als jij nu gewoon fodden in de spits zet die moet dat toch kunnen is snel en heeft een schot.

Je kan tijdens een wedstrijd makkelijk switchen tussen Zeer Def, Def, Balanced, Aanvallend en Z Aanvallend wat ik doe is een van die opties aanpassen dat het een andere formatie heeft. Zo switch ik vlot tussen een 4-3-3 (2) en een 4-2-3-1 waarbij mijn wingers van LW en RW gewoon naar een AMC positie switchen.

Als jij nu gewoon fodden in de spits zet die moet dat toch kunnen is snel en heeft een schot.
Ok, ik ken het systeem, maar niet de formatie, wat bedoel je met AMC?

En 4231is toch maar met 1e spits ?

En dan moet ik toch wat subben ook?

Edit, ik zie wat je wil zeggen, trouwens dybala en gomez kunnen beiden zowel CAM als wing aan, maar wie maak ik dan CDM's? Fred en Firmino? Gaat dat lukken?

En ook, sub ik mijn LW en RW niet best in game bij de start?? Smith rowe (LW) heeft een rechtervoet en Raphinha (RW) heeft een linker

Laatst bewerkt:
euh AMC is CAM

Ik haald de 4231 aan omdat ik die gebruikt als voorbeeld dus. Jij kan daar de tactiek zetten die jij wil.

Fred is toch een CDM dus die past daar zeker. Firmino lijkt me minder geschikt maar je speelt in een 4-3-3 ook met maar 1 middenvelder die verdedigende stats heeft.

Je kan altijd wat tweaken met speler instructies. Fred altijd achter blijven en Firmino mee laten aanvallen.

Terug
Bovenaan