FIFA 22

FIFA 22

Jippie Divisie 7. Gelukkig zuigen sommige nog harder dan ik want hoeveel kansen ik nodig heb om te scoren en hoeveel kansen ik weggeef pfff. En ik speel al met 2 CDMs om te stofzuigen en nog lopen ze er soms doorheen alsof het lucht was.

Jonge jonge, wat is squad battles rigged, en geen klein beetje, vandaag dus een hele dag op silver beasts gezet, ge moet ni vragen...

Zonder overdrijven 5 a 7 keer (ben gestopt met tellen) tot penalty's gegaan om dan te verliezen...

OP PROF... :ROFLMAO:

en dan de rewards, 83 Lemar, wat zijn die untradable rare mega packs toch dik gevuld zeg

:unsure:

ah ook lastig in Squad Battle net niet kunnen winnen op Prof na dat de tegenstander een rode kaart kreeg na 10 en ik ook nog een strafschop kreeg :( deze week teveel steken laten vallen zal bij Elite 2 blijven :( vorige week Gold 1(toen net niet Elite 3) dus wel een verbetering maar toch teveel fouten om tevreden te zijn

Ik gold 1 ook. Dat verschil tussen prof en wereldklasse is wel belachelijk. Dat is altijd 10-0 winnen vs moeite doen om ni te verlieze elke match.

Jonge jonge, wat is squad battles rigged
h ook lastig in Squad Battle net niet kunnen winnen op Prof
Ik gold 1 ook.
Dit is voor mij de eerste Fifa waarin ik elke week Elite 1 haal omdat ik het goed vind meevallen :s
In de aanval zijn ze soms echt OP, maar nekeer ge weet of aan voelt hoe ge ze kunt pakken en wat de zwakte is vind ik het nooit echt moeilijk4-5 goals te scoren, zelf op WC...

Ik heb dus geen idee hoe ze te pakken. Ze slagen er bijna altijd in een solide muur te bouwen. Nu begin deze week leek het wel beter te gaan dan de laatste 2 dagen geen idee hoe het komt of misschien herriner ik het me mis.

Ben ook nog geen 2 weken Fifa aan het spelen dus misschien komt het wel met tijd.

Ik kan wel geen enkele skill move heb daar gewoon de snelheid niet voor als ik vlak voor een verdediger sta heeft die al lang de bal voor ik er nog maar aan denk om een move te doen. Ik moet het echt al passend doen.

Haat ik dus als ze de celebration van hun goal niet skippen hé. Ik begin nu gewoon een pauze te pakken en die de volle 40 te laten uittikken. Sommige is het in een halve seconde alweer naar de aftrap bij andere duurd het een half uur. Snap ik niet. Zou gewoon standaard moeten zijn dat het meteen naar de aftrap ga. Vieren en replays bekijken kan je achteraf doen.

Haat ik dus als ze de celebration van hun goal niet skippen hé. Ik begin nu gewoon een pauze te pakken en die de volle 40 te laten uittikken. Sommige is het in een halve seconde alweer naar de aftrap bij andere duurd het een half uur. Snap ik niet. Zou gewoon standaard moeten zijn dat het meteen naar de aftrap ga. Vieren en replays bekijken kan je achteraf doen.
L1 en R1 spammen, zou je normaal zijn replay kunnen skippen.

In SB skip ik gewoon met op A (de pass knop te drukken)

Bezig met die Friendlys voor een pack moet er 4 winnen en heb 14 kansen. Momenteel 4 keer gespeelt 4 keer verloren net een 1-8 op mijn doos.

Terug
Bovenaan