FIFA 22

FIFA 22

Die play off wedstrijden kunde spelen wanneer ge wilt. Als ge u plaatst krijgde een token da ge kunt gebruiken voor de weekend league. En da kan eenders welke WL zijn da ge wilt (in het current season dacht ik maar daar ben ik ni zeker van)
Dus ze vervallen niet als ik die play offs nu nog een week niet zou doen?

Mij net niet gekwalificeerd voor weekend league maar uit een gouden beloningspakje wel Rodrygo champions league kaartje. Ik klaat niet gaat dik over 200k. Beste dat ik gepacked heb tot nu toe.

Zou die nog meer waard worden in de veronderstelling dat Real zich plaatst? Best wel zeer goede kaart maar past totaal niet in men team.

Laatst bewerkt:
Ok Rodrygo toch van de hand gedaan en Mario Gomez die niet al te goed presteerde. Sane in de plek gekocht. Dit is men team nu, best tevreden van. Spijtig dat men 2 beste kaarten zelfde positie zijn.

Ok Rodrygo toch van de hand gedaan en Mario Gomez die niet al te goed presteerde. Sane in de plek gekocht. Dit is men team nu, best tevreden van. Spijtig dat men 2 beste kaarten zelfde positie zijn.

Edit : Zou Sane echt op rechts zetten veel betere stats.
En misschien de cam switchen met pogba en kijken hoeveel chem er is.

Laatst bewerkt:
De vraag is dan wat ik doe natuurlijk. Als ik die op rechts zet zet ik een andere 200k kaart (Jeusu untradable) op een verkeerde positie. Die Romero, Cancelo, Pogba zijn ook allemaal untradable. Eingelijk elke speciale kaart buiten Sane is untradable.
Ik kan het ook over een andere boeg gaan gooien en meer op PL gaan focussen. Dan zit ik echter weer met een untradable Zakaria en Wirtz. En geloof me die laatste is echt zeer goed.

Maw. Ik zit in de rats 😆

De vraag is dan wat ik doe natuurlijk. Als ik die op rechts zet zet ik een andere 200k kaart (Jeusu untradable) op een verkeerde positie. Die Romero, Cancelo, Pogba zijn ook allemaal untradable. Eingelijk elke speciale kaart buiten Sane is untradable.
Ik kan het ook over een andere boeg gaan gooien en meer op PL gaan focussen. Dan zit ik echter weer met een untradable Zakaria en Wirtz. En geloof me die laatste is echt zeer goed.

Maw. Ik zit in de rats 😆
Keuze stress als ik het zo hoor haha :D
Zou Sane echt gebruiken tov Jesus persoonlijk.
Misschien eens goed moeten puzzelen voor hybrid te maken.

aha dat is ook speciaal sommige spelers hebben op hun speciale kaart een andere positie dan op hun gewone. Want mijne Jesus is een spits.

Maw. Ik zit in de rats 😆
Wil je per sé met Sané spelen? Je kan em ook verkopen en geld gebruiken voor vervanging dat beter past. of Je zet hem rechts en houd Jesus als super spits, of wisselt ze eens af. Paar random ideetjes. Edit: als Sané niet past en tradable is en je er niet persé mee wou spelen, gewoone sellen ( net zijn prijs gezien xD) Edit 2: https://www.futbin.com/22/player/346/heung-min-son

Son is een van de beste kaarten in game en is een LW/LM Prem beast dat even veel kost als Sané. Kan altijd Sané verkopen en Son kopen.

Dat Werner THOO

248152190_409767873990959_8016629745469016039_n.png

Wil je per sé met Sané spelen? Je kan em ook verkopen en geld gebruiken voor vervanging dat beter past. of Je zet hem rechts en houd Jesus als super spits, of wisselt ze eens af. Paar random ideetjes. Edit: als Sané niet past en tradable is en je er niet persé mee wou spelen, gewoone sellen ( net zijn prijs gezien xD) Edit 2: https://www.futbin.com/22/player/346/heung-min-son

Son is een van de beste kaarten in game en is een LW/LM Prem beast dat even veel kost als Sané. Kan altijd Sané verkopen en Son kopen.
Dank u om mee te dneken. Ik heb sane gekocht voor exact 300k maar ga hem idd verkopen denk ik. Heb er nu een match of 5 mee gespeeld en hij is zeer goed maar als je met een untradable jesus zit is hij ineens dat geld niet meer waard. Ik kan op ander posities interessantere dingen gaan doen al denk ik niet dat het Son zal worden.

Heb de coins niet voor zo'n dure SBC. Zou hem anders wel doen zou in mijn ploegje passen.

Wat een marginalen toch soms. Net tegen iowT0m gespeelt zijn team noemde igger met het logo van Napoli ervoor :wtf:

Terug
Bovenaan