FIFA 22

FIFA 22

Verloor gisteren met last minute goal mijn verdediger blokt het schot, vliegt tegen de paal daarna tegen de keeper en binnen. Kon er eigenlijk wel om lachen. Gast stuurde achteraf "sorry eaids" :biglaugh:

Het ding is, zieke teams kom je veel vaker tegen nu omdat de prijzen gewoon insane laag zijn.
Er is amper een kaart die echt value heeft tov vorig jaar.

jddbmtkx3iu71.jpg

7 dagen ban hebben ze gekregen die met de no loss glitch.

Das omda ge me da logo speelt :biglaugh::scream:

Nene, gewoon pech hebben zeker.
Heb al gehad dat ik op 0.0 stond en nog gescoord had.
Kerel was een beest in defense en toch 1 keer kunnen doorglippen en scoren.
Vraag me zelf af hoe ze dit dan berekenen.
Heb de match wel nog altijd verloren ze, heb al serieus wat moeilijke tegenstanders gehad.

De vraag die mij gewoon soms opspringt, is ps5 / xbox series s / x moeilijker omdat er minder volk op zit tov old gen ?
op de PS zit meer volk, dus de top is moeilijker, ook, spelen alle PRO spelers dit jaar op de PS5. omdat alle toernooien op de PS5 gespeeld worden

Stukje van mijn investments aan het liquideren (zonder verlies). Paar goede spelers zoals KDB zijn stevig gecrasht in prijs. Tijd om Kevin in de club te pakken!

Net 2-7 verloren, ik kon daar gewoon niks tegen doen.
Mijn mannen waren zo sloom als iets, die draaide en sneed gewoon voorbij mijn verdedigers.
Ik probeer zoveel als mogelijk er gewoon voor te blijven, maar zelfs in het draaien was die gewoon zoveel sneller dan mijn spelers.

Amai, dat was een frustrerende wedstrijd :D

Stukje van mijn investments aan het liquideren (zonder verlies). Paar goede spelers zoals KDB zijn stevig gecrasht in prijs. Tijd om Kevin in de club te pakken!
De kaarten die ik heb gekocht voor de sbc donderdag zijn al dubbel zoveel waard nu.
Nu hopen dat donderdag die match is en de prijs zal nog eens stijgen.

De kaarten die ik heb gekocht voor de sbc donderdag zijn al dubbel zoveel waard nu.
Nu hopen dat donderdag die match is en de prijs zal nog eens stijgen.
Als je op veilig speelt verkoop je de helft er net voor. Als de match er dan niet tussen zit heb je op dat deel toch al serieus winst en is je risico gespreid.
Ik meen me te herinneren dat vorig jaar de prijzen zelfs wat zakten nadat teams waar serieus in geïnvesteerd was in MM zat, doordat iedereen alles tegelijk op de markt gooit en/of EA die onverwacht uit de hoek komt met requirements.

Als je op veilig speelt verkoop je de helft er net voor. Als de match er dan niet tussen zit heb je op dat deel toch al serieus winst en is je risico gespreid.
Ik meen me te herinneren dat vorig jaar de prijzen zelfs wat zakten nadat teams waar serieus in geïnvesteerd was in MM zat, doordat iedereen alles tegelijk op de markt gooit en/of EA die onverwacht uit de hoek komt met requirements.
Was ook aan het denken voor er nu al deel te verkopen eigenlijk.

In mijn team heb ik als spitsenduo Immobile en Mertens.
Zou Dybala een goeie upgrade zijn ipv Mertens?
Heb Balde + Kean op de bank zitten

Ok, kzal is kijken wanneer er price drop is om hem te kopen.

Juist gekocht voor 13,5K.
Weg met Mertens!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan