Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op wat is dat dan gebaseerd?ja,ook meer pay to wins op ps5
op de PS zit meer volk, dus de top is moeilijker, ook, spelen alle PRO spelers dit jaar op de PS5. omdat alle toernooien op de PS5 gespeeld wordenDas omda ge me da logo speelt
Nene, gewoon pech hebben zeker.
Heb al gehad dat ik op 0.0 stond en nog gescoord had.
Kerel was een beest in defense en toch 1 keer kunnen doorglippen en scoren.
Vraag me zelf af hoe ze dit dan berekenen.
Heb de match wel nog altijd verloren ze, heb al serieus wat moeilijke tegenstanders gehad.
De vraag die mij gewoon soms opspringt, is ps5 / xbox series s / x moeilijker omdat er minder volk op zit tov old gen ?
Is omdat ge em buiten het veld heb getackeld. Dan leggen ze de bal op de plaats waar de tackle is ingezet.
IndeedIs omdat ge em buiten het veld heb getackeld. Dan leggen ze de bal op de plaats waar de tackle is ingezet.
Ik dacht zoiets, maar kende die regel niet precies hoe het daar mee zat.Is omdat ge em buiten het veld heb getackeld. Dan leggen ze de bal op de plaats waar de tackle is ingezet.

De kaarten die ik heb gekocht voor de sbc donderdag zijn al dubbel zoveel waard nu.Stukje van mijn investments aan het liquideren (zonder verlies). Paar goede spelers zoals KDB zijn stevig gecrasht in prijs. Tijd om Kevin in de club te pakken!
Als je op veilig speelt verkoop je de helft er net voor. Als de match er dan niet tussen zit heb je op dat deel toch al serieus winst en is je risico gespreid.De kaarten die ik heb gekocht voor de sbc donderdag zijn al dubbel zoveel waard nu.
Nu hopen dat donderdag die match is en de prijs zal nog eens stijgen.
Was ook aan het denken voor er nu al deel te verkopen eigenlijk.Als je op veilig speelt verkoop je de helft er net voor. Als de match er dan niet tussen zit heb je op dat deel toch al serieus winst en is je risico gespreid.
Ik meen me te herinneren dat vorig jaar de prijzen zelfs wat zakten nadat teams waar serieus in geïnvesteerd was in MM zat, doordat iedereen alles tegelijk op de markt gooit en/of EA die onverwacht uit de hoek komt met requirements.
Hell yeahZou Dybala een goeie upgrade zijn ipv Mertens?
Dyb is een beest in deze Fifa, dodelijk schot van buiten de 16.In mijn team heb ik als spitsenduo Immobile en Mertens.
Zou Dybala een goeie upgrade zijn ipv Mertens?
Heb Balde + Kean op de bank zitten
Zowieso voor Dybala gaan. Zit ook in mijn team. Mertens op de bank.In mijn team heb ik als spitsenduo Immobile en Mertens.
Zou Dybala een goeie upgrade zijn ipv Mertens?
Heb Balde + Kean op de bank zitten