FIFA 22

FIFA 22

We gaan dit eens proberen. Sterling, Lukaku en Koulibaly er in gekregen en maar 2 aankopen moeten doen Mendy in doel en Di Lorenzo RB om Koulibaly wat chem te geven.

Heb nog niet gespeelt met Lukaku en Koulibaly dus eens zien hoe die spelen voor ik jullie suggesties probeer want die lijken me niet goedkoop.

Wel bedankt voor de suggesties, paar leuke ideeen tussen :)

BTW Rashford en Salah zijn niet van mij hé dat is van de post onder de mijne. Ik had Sterling, Lukaku, Immobile en Koulibaly als sterren (86+).

Kouli is een beest, veel genot van gehad van die speler. Lukaku ben ik geen fan van persoonlijk, liever Werner.

De packs beslissen die hebben me Lukaku gegeven.

Speelde tot nu toe met Jesus niet slecht of zo maar duels kun je niet winnen met die jongen, eens zien of Lukaku dat wel kan.

Snel voorbeeld, niet super cheap, maar het kant... als manager een Belgische trainer nemen en die de Serie A league card geven dan gaan de 7 chems allemaal naar 8 chem en heb je 100 team Chem als iedereen loyaltie 10 heeft. Recht ingame formatie hoe je ze zou kunen spelen.
246435442_569271834381848_7859570391616941354_n.png
246138090_297202311988655_5811828096359297284_n.png
Spinazola is een prima low-budget alternatief voor Hernandez.

De packs beslissen die hebben me Lukaku gegeven.

Speelde tot nu toe met Jesus niet slecht of zo maar duels kun je niet winnen met die jongen, eens zien of Lukaku dat wel kan.
Ik vind lukaku wel sterk, en scoort bijna altijd gelijk in't echt bij mij: rug naar doel, draaien en goal :>.

Haha ;p.

Nee, heb lukaku al vervangen door Vardy, Werner en Aubameyang... Maar Lukaku ligt mij meer en speelt vlotter voor mij :).

Toch schrijnend hoe veel beter en nuttiger Haaland is dan Lewandowski. Die laatste steekt zo tegen en dat met een 92 rating. Zelfs Malen vind ik beter spelen. Kan ook aan men speelstijl liggen natuurlijk.

Toch schrijnend hoe veel beter en nuttiger Haaland is dan Lewandowski. Die laatste steekt zo tegen en dat met een 92 rating. Zelfs Malen vind ik beter spelen. Kan ook aan men speelstijl liggen natuurlijk.
Nah Lewan is inderdaad niet zo super in game. Malen is top tier budget en Haaland is ok..

Door zijn pace gaat Lewandowski beter uitkomen op de CAM, of misschien een valse 9. Maar dan mag je echt niet op de pace spelen.

arggggggg geen antwoord van EA servers in een squad battle die ik win met 4-2 10 minuten voor het einde, weg 1500 punten en dat is al de tweede keer vorige keer elite 3 gemist met een paar punten dus zouden wel eens dure punten kunnen zijn :(

Ja ik denk al een klein beetje waar de klepel hangt waardoor het niet vlot bij mij

Is me opgevallen dat ik bijvoorbeeld x induw ongeveer wanneer ik de pass geef, maar de passes waren meestal te kort of niet op maat, nu is EINDELIJK mijne frank gevallen, ge moet ni vragen hoeveel ik oplet tijdens het spelen

Beste is dus als je weet dat je gaat passen al een klein beetje de knop induwen, beetje essentieel als je snelle opeenvolgende passes wil geven

Dit voelt toch net anders als in '21,na twee matchen zat ik al aan een win, na 50 rivals ofzo op rij te verliezen om even te overdrijven (al zal dat er niet zover vanaf zitten, :ROFLMAO:)

Nu is zien hoe dit mijn spel ten goede komt

Ja ik denk al een klein beetje waar de klepel hangt waardoor het niet vlot bij mij

Is me opgevallen dat ik bijvoorbeeld x induw ongeveer wanneer ik de pass geef, maar de passes waren meestal te kort of niet op maat, nu is EINDELIJK mijne frank gevallen, ge moet ni vragen hoeveel ik oplet tijdens het spelen

Beste is dus als je weet dat je gaat passen al een klein beetje de knop induwen, beetje essentieel als je snelle opeenvolgende passes wil geven

Dit voelt toch net anders als in '21,na twee matchen zat ik al aan een win, na 50 rivals ofzo op rij te verliezen om even te overdrijven (al zal dat er niet zover vanaf zitten, :ROFLMAO:)

Nu is zien hoe dit mijn spel ten goede komt
Heb vandaag de old gen eens gespeeld tov next gen. Geef mij maar next gen van gameplay dan.
Dan eens custom tactics aangepast en niet copy pasta van Youtube en fut champs afgewerkt. Guess what ? Gewoon alles gewonnen achter mekaar en geplaatst voor weekend leaugue. Terug gegaan naar 4312 ook maar met LM en RM ipv 2 cm's. Is toch echt een formatie die bij mij past met 2 spitsen spelen. 5 vanachter en mijn LM en RM laten terug keren is wereld van verschil. Soms moet je eens tinkeren aan je settings en magisch vindt je iets dat bij je past.

Terug
Bovenaan