Steakfriet
Active member
Ok thx. Ik vind het hele systeem toch wat vreemd tov seasons dat ik nog gewoon was. Nergens een overzicht is vreemd, al doet het er minder toe met die checkmarks maar toch leuk om te zien.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het systeem op zich wel tof en zo onduidelijk is het nu ook niet IMO, enkel die streaks is beetje meeh.. en ik zou graag de resulaten vna me laatste 5 games zien, meer niet. Voor de rest is het vrij to the point hoe het er uit zien en op zich nog nooit iets gehad dak niet snapte. Vind het tegenover 21 zelf een verbetering de menu's ligt andere plaatsen, maar logischer wel.Ok thx. Ik vind het hele systeem toch wat vreemd tov seasons dat ik nog gewoon was. Nergens een overzicht is vreemd, al doet het er minder toe met die checkmarks maar toch leuk om te zien.
Die kan je eventueel op het internet zien, als je die QR scant van je internet connectieIk vind het systeem op zich wel tof en zo onduidelijk is het nu ook niet IMO, enkel die streaks is beetje meeh.. en ik zou graag de resulaten vna me laatste 5 games zien, meer niet. Voor de rest is het vrij to the point hoe het er uit zien en op zich nog nooit iets gehad dak niet snapte. Vind het tegenover 21 zelf een verbetering de menu's ligt andere plaatsen, maar logischer wel.
De kudde heeft hun punten maandag er al door geflanst. Ik gisterenFIFA Points erdoor jassen of houden voor later. Wat doet de kudde ?![]()

Keer proberen thx voor de tip!Die kan je eventueel op het internet zien, als je die QR scant van je internet connectie
zorg gewoon dat er wat tijd tussen zit, dat je dit geen uur aan een stuk doetweer een tijdelijke market ban.. wat zijn de regels nu voor mass bidding? nergens te vinden.
Vind het vooral verschrikkelijk in Rivals dat gelijk spelen hetzelfde is als verliezen. Als je laat in de wedstrijd achter komt, kan je even goed quiten, want als je nog gelijk maakt levert je dat gewoon helemaal niets op. Is toch compleet onlogisch.Ik vind het systeem op zich wel tof en zo onduidelijk is het nu ook niet IMO, enkel die streaks is beetje meeh.. en ik zou graag de resulaten vna me laatste 5 games zien, meer niet. Voor de rest is het vrij to the point hoe het er uit zien en op zich nog nooit iets gehad dak niet snapte. Vind het tegenover 21 zelf een verbetering de menu's ligt andere plaatsen, maar logischer wel.
Is niet hetzelfde... in DIV 10 misschien wel nog, later niet meer. Win is bank vooruit, verliezen een bank achteruit en gelijk spelen dan mag je blijven zitten aan je bank. Omdat je in Div 10 nog bij elke stap een checkpoint hebt heeft gelijk of verliezen geen verschil want je gaat niet naar achteren. Maar eens DIV9 en zeker naar DIV 6, 5, ... heb je veel meer stappen waarbij als je verliest, je terug naar achteren zakt tenzij je een checkpoint berijkt.Vind het vooral verschrikkelijk in Rivals dat gelijk spelen hetzelfde is als verliezen. Als je laat in de wedstrijd achter komt, kan je even goed quiten, want als je nog gelijk maakt levert je dat gewoon helemaal niets op. Is toch compleet onlogisch.
Als je gelijk speelt zak je ook niet weg als je tussen 2 checkpoints zit. met verlies welVind het vooral verschrikkelijk in Rivals dat gelijk spelen hetzelfde is als verliezen. Als je laat in de wedstrijd achter komt, kan je even goed quiten, want als je nog gelijk maakt levert je dat gewoon helemaal niets op. Is toch compleet onlogisch.
Is ni helemaal juist he, als ge ni op checkpoint staat en ge drawed zakt ge ni terwijl bij ne loss wel.Vind het vooral verschrikkelijk in Rivals dat gelijk spelen hetzelfde is als verliezen. Als je laat in de wedstrijd achter komt, kan je even goed quiten, want als je nog gelijk maakt levert je dat gewoon helemaal niets op. Is toch compleet onlogisch.
wat is hier niet niet juist aan dan? als je verliest hoor je te zakkenIs ni helemaal juist he, als ge ni op checkpoint staat en ge drawed zakt ge ni terwijl bij ne loss wel.
Denk dat hij bedoeld dat zijn uitleg niet helemaal juist iswat is hier niet niet juist aan dan? als je verliest hoor je te zakken

Gisteren alles erdoor gekast met packages.ook nog wat objectives en voornamelijl sbc.FIFA Points erdoor jassen of houden voor later. Wat doet de kudde ?
Edit: OTW Pack = Locatelli![]()
TOTW jesus speelt heerlijk op men rechterflank. Niet de afwerker maar dribbelen is zeer makkelijk met hem. Ik heb Vardy in de spits staan. Een zeer betaalbare aanrader op de andere flank Zaha. Daar ga ik echt niet 10 keer meer betalen voor een Son.Denk dak morgen na mijn SB rewards al mijn coins en TOTW Jesus ga rammen en hem op de ST spelen met Rashford, ziet er zo voos uit dak het wil doen xD
Klopt, maar je "verdient" wel niet echt iets. Heb al een paar wedstrijden niet meer kunnen winnen, vandaar dat het mij niet zo is opgevallen.Is niet hetzelfde... in DIV 10 misschien wel nog, later niet meer. Win is bank vooruit, verliezen een bank achteruit en gelijk spelen dan mag je blijven zitten aan je bank. Omdat je in Div 10 nog bij elke stap een checkpoint hebt heeft gelijk of verliezen geen verschil want je gaat niet naar achteren. Maar eens DIV9 en zeker naar DIV 6, 5, ... heb je veel meer stappen waarbij als je verliest, je terug naar achteren zakt tenzij je een checkpoint berijkt.