FIFA 22

FIFA 22

Niet bestaande, lmao, ik heb 3 wins in rivals en een hoop verliezen, krijg je daar dan niks van? Ik snap nougabollen van dat nieuwe systeem
maakt niet uit of je wint of verliest, het gaat om gespeelde matchen. maar als je wilt krijg je wel betere rewards, want dan ga je naar de hogere rang en divisies. de laagte in div 10 krijgt een small mixed player pack en 50 fut champs punten met 3 wins.

maakt niet uit of je wint of verliest, het gaat om gespeelde matchen. maar als je wilt krijg je wel betere rewards, want dan ga je naar de hogere rang en divisies. de laagte in div 10 krijgt een small mixed player pack en 50 fut champs punten met 3 wins.
Kan je dat niet in de app zien dan?

die rewards zijn zoooooooooo slecht deze fifa wtf
:(

world class...meestal win ik nipt maar nu was het onmogelijk om iets te doen
Ik vind enkel jammer dat er een enorm verschil zit in de combinatie van team rating / chem / diff. Matchen tegen een low team met slechte chem speel ik 8 a 9 - 0 op WC, maar soms tegen een 82 rated 100 chem team win ik met moeite met 3-1 ofzo op Proffessional. De overgan tussen beide is heel groot, iets te groot voor mij nu nog atm, normaal speel ik ook alles WC, maar da ga nu nog niet. Variatie tussen WC en PROF dus hier.

Edit: over de rewards ga ik niet klagen. Heb nog niet veel packs gekregen, maar hebben me wel al 100k+ opgeleverd en kheb Rashford in men team. (Kost 170K ongeveer)

Benjamin Mendy (Manchester City) uit FIFA 22 gehaald naar aanleiding van rechtszaak rond verkrachting​

https://www.hln.be/esports/benjamin...ng-van-rechtszaak-rond-verkrachting~aca17706/

Gisteren al elders gezegd, vond het eigenlijk heel bizar dat ze hem niet uit de roster gehaald hebben voor de release... is al meer dan maand bezig en is al een tijd geschorst bij city, was misschien slimmer hem er gewoon al maand geleden uit te halen, al dan niet tijdelijk... Want nu zit hij wel in de game en er zijn mensen die zijn kaart hebben.

Terug
Bovenaan