Ik geraak er maar niet uit welke formatie ik wil spelen... Breed, small, defensief, agressief... 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

rewards zijn brol,enige deftige rewards zijn in fut champs en om mee te kunnen doen met ge 5 matchen winnen van de 9 dusja:::Pff die rivals rewards zijn precies echt wel een pak minder in het begin? Heb een match of 10 gewonnen en is precies gene vette.
Liefst ps4, want 5 zuigt, maar kan ook zeps4 of ps5 versie ?
Niemand die nu direct, of vanavond coop kan doen?
Oooh, die Jesus, lekker.sbc
en TOTW 2
![]()
Waar is Hans??sbc
en TOTW 2
![]()

Ik ga proberen, ik laat hier weten wnr ik kanvanaf 19u
Speel jij nog altijd de ps4 versie ?is door dat jij met nacon controller speelt zekerLiefst ps4, want 5 zuigt, maar kan ook ze
Ja ik krijg het van da bakje, en je kan ook niet pompen met de sprint knop op ps5, de joystick heeft weinig richting voor mij, en da constant geratel in de dual sense wordt ik gewoon ambetant vanSpeel jij nog altijd de ps4 versie ?is door dat jij met nacon controller speelt zeker
Ja ik krijg het van da bakje, en je kan ook niet pompen met de sprint knop op ps5, de joystick heeft weinig richting voor mij, en da constant geratel in de dual sense wordt ik gewoon ambetant van
Pm gestuurd via PlayStationpsn: Robbynhooo
Coop nu graag.
Ik speel niet competitief ( nooit online of mss keer 10 matchen per seizoen ). Dat gerommel in de controller heb ik ook mijn bedenkingen bij maar dat is in meerdere spellen zo.Ja ik krijg het van da bakje, en je kan ook niet pompen met de sprint knop op ps5, de joystick heeft weinig richting voor mij, en da constant geratel in de dual sense wordt ik gewoon ambetant van
Nu weer deze zever via de app. Zeer vreemdGeen ea play. Achja het is wat het is ik wacht wel tot het eens lukt. Had anders wel handig geweest om te flippen.
Begrijpelijk0-7 verloren in squad battleik ga terug fifa 21 spelen gasten yooooo