Tah_b00nz0r
Well-known member
Maat packt fucking messi eerste sbc dat m doet van die hybrid leagues/nations. Elk jaar hoerechance hij -_-
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snipen/traden/flippen, spelers kopen en iets duurder verkopen.Wat doen jullie voor coins indien je enkel de web app gebruikt? De bronze pack method ? Is deze nog altijd goed voor coins? Of was dat met het basispack, want nu heb je enkel 750 packs itt 350 vroeger dacht ik
Normaal wel, mss heb je een nieuw account? of er niet op gespeeld vorig jaar?Als je de proefversie hebt, kan je de de webapp niet gebruiken?
Ik ga dat nooit lukken dus doe ik gewoon bpm met de 750 bronze packs, gaat wel heeeel traag zoSnipen/traden/flippen, spelers kopen en iets duurder verkopen.

nee dat kan idd niet in de BE store. daarom dat er veel mensen overschakelen naar USA acc (of een ander land)Ok deze vraag is hier wsl 50x gepasseerd maar in de BE store kan k dus geen ultimate edition kopen? Maw kben fucked alsk graag een ps4/ps5 versie wil die k beiden op men ps5 kan installeren moestk is tegen vrienden willen spelen die allemaal nog een ps4 hebben![]()
Amai, tis dus eindelijk de goe?? xDgameplay is om in slaap te vallen zooooooooooo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Wanneer krijg je eigenlijk die Loyalty packs? Want op de fut web app heb ik ze nog niet gekregen...
Heb je veel gespeeld?Wanneer krijg je eigenlijk die Loyalty packs? Want op de fut web app heb ik ze nog niet gekregen...
Die komen nogIk heb enkel een drietal packs gekregen met één 80+ speler? Waren dat de packs die je kon verdienen in Fifa 21 of moeten die ook nog komen?
Ja 900 wedstrijden ofzoHeb je veel gespeeld?