Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Paar jaar op PS4 gespeeld, nu overgestapt naar PC. De webapp geeft me nieuwe account, maar geen toegang tot de transfermarkt... Is dat normaal?
op laptop e.d. werkt het wel, ik hoor meer mensen met problemen op de GSMHier hetzelfde…
Dat is omdat je daar nog niet gespeeld hebt denk ikPaar jaar op PS4 gespeeld, nu overgestapt naar PC. De webapp geeft me nieuwe account, maar geen toegang tot de transfermarkt... Is dat normaal?
eerlijk, wie let er op GFX als je fifa speelt. Maar de gameplay voelde goedEn hoe is het?
Qua graphics?
Vernieuwend of weer hetzelfde?
Eerlijk? Wij allemaal?eerlijk, wie let er op GFX als je fifa speelt. Maar de gameplay voelde goed

Ja en kijken naar de OBJ, of als je goed bent in de game draftbeste om nu te doen met uw 10 uur is toch squad battles grinden lijkt me? rewards zijn daar groter precies
het enige waarvoor ik resoluut voor FUT ga passen ze weer aan in negatieve zin, ik ben voor snelle counters in het spel...Amai die standaard camera: ea sports gamecam...
Dat is toch gewoon worden, en het tempo ligt heel wat lager in de wedstrijden.
Geef het tot de 1ste of 2de update. Elk jaar zegt iedereen dat het aangenaam speelt in het begin en daarna is het weer pace whoring en alle glitches abusen die er zijn.het enige waarvoor ik resoluut voor FUT ga passen ze weer aan in negatieve zin, ik ben voor snelle counters in het spel...
So true, lolGeef het tot de 1ste of 2de update. Elk jaar zegt iedereen dat het aangenaam speelt in het begin en daarna is het weer pace whoring en alle glitches abusen die er zijn.