FIFA 22

FIFA 22

Gewoon goed kijken naar andere, gelijkaardige resellers. Betaal zeker niet meer dan die 83 euro en het komt goed :) Code zat meteen in de mail.
Bij G2A heb ik ook nog een free game gekregen doordat ik een vrij hoog bedrag spendeerde. Het is niet veel, maar toch leuk meegenomen.
Qua adres heb ik niks ingegeven, dus er kwam bij mij geen tax meer bij.
opzich alles onder de 100€ is goedkoper dan je hem hier zou kunnen kopen (moest dat kunnen)

Bij die link van kamperske zie ik verschillende sellers geen probleem, maar komen er nog aantal kosten bij, maar bij g2a zie ik maar 1 verkoper staan, gisteren toch aleja

Die link is wel handig, scheelt hem nu 5 dollar tegen deze morgen...

Twas 83,25 in euro maar voor een of andere reden kon ik niet afrekenen in euro en heeft paypal ook zijn wisselkoers meegepikt en was het in de 86 euro

Maar werkt die link naar de 10 percent nu al?

Die link is wel handig, scheelt hem nu 5 dollar tegen deze morgen...

Twas 83,25 in euro maar voor een of andere reden kon ik niet afrekenen in euro en heeft paypal ook zijn wisselkoers meegepikt en was het in de 86 euro

Maar werkt die link naar de 10 percent nu al?
Voor mij nog steeds niet. Heb 11 matchen gespeeld. Heb er niet op gewacht en dus full price besteld.

Zou je de ultimate edition voor ps4 ergens kunnen bestellen ? deze beschikt over de upgrade naar ps5 en dan kan mijn zoon het gewoon op zijn ps4 spelen en als ik de game in mijn ps5 steek de ps5 versie.

Lang geleden dat ik nog eens een FIFA heb gespeeld. Is Ultimate Team eigenlijk nu de main focus van FIFA? Of spelen mensen nog andere game modes?

Lang geleden dat ik nog eens een FIFA heb gespeeld. Is Ultimate Team eigenlijk nu de main focus van FIFA? Of spelen mensen nog andere game modes?
Zelf pas met FUT begonnen in 2018. Ervoor enkel puur online gespeeld via de gewone matchmaking en career-mode. Lange tijd geen interesse gehad in FUT totdat ik mij er meer ben in gaan verdiepen. Nu speel ik vooral FUT, career-mode en geregeld Volta.

Globaal gezien is FUT de grootste game mode die ze in het spel hebben steken. Dus inderdaad ook meteen EA’s main focus.

Terug
Bovenaan