FIFA 22

FIFA 22

Om even kort terug te komen op de voorgaande berichten i.v.m. de Ultimate Edition, had ik nog even een vraag.
Sinds een paar jaar kan je het land van je PSN(store) veranderen. Tot op heden heb ik totaal geen idee wat hier de bedoeling van is. Als je de store verandert naar pakweg NL, krijg je alle content wel te zien, maar je kan er niets aankopen. Wat is hier dan de logica achter?

Ik baal er namelijk enorm van dat er geen Ultimate Edition op disc te verkrijgen is bv. in Nederland. Vorig jaar met de Champions Edition gewoon daar eentje gaan halen, en zelfs je DLC werkt etc.

Is er een mogelijkheid om toch nog de Ultimate Edition te downloaden op mijn 'main' Belgisch account? Pakweg door VPN of whatever? Of blijft de enige mogelijkheid een nieuw account maken? Dit laatste draagt niet mijn voorkeur gezien ik altijd FIFA op mijn Belgisch account heb gespeeld.
Sony had verdomme toch al lang het land van je account aanpasbaar moeten maken, imo. Maarja, dat is weer een ander topic.
Nee want dat is locked voor BE account heeft niets met je GEO te maken

Kopen er eigenlijk veel mensen hier hun FIFA game digitaal of toch vooral nog op disc? :) Ben ik wel benieuwd naar.
Via Kamperske nu wel de nodige uitleg gekregen i.v.m. de UE, waarvoor dank. Gaat mij vooral om nu 4 dagen sneller te kunnen spelen. Jammer dat wij als Belgen de DLC moeten missen, maar oké.. Twijfels, twijfels..

Kopen er eigenlijk veel mensen hier hun FIFA game digitaal of toch vooral nog op disc? :) Ben ik wel benieuwd naar.
Via Kamperske nu wel de nodige uitleg gekregen i.v.m. de UE, waarvoor dank. Gaat mij vooral om nu 4 dagen sneller te kunnen spelen. Jammer dat wij als Belgen de DLC moeten missen, maar oké.. Twijfels, twijfels..
Fifa altijd digitaal omdat ik dat speel tussen andere games door.

Allez, net de pre-order gedaan van de UE. Wel full price aangezien ik die foutmelding na 10 matchen nog bleef krijgen. Wat de aankoop zelf betreft heb ik mijn account moeten aanpassen naar Miami, FL. Deze stond eerst op NY, maar daar kwam opeens +5$ aan taxen bij (ja doeiiiii 🤣).

Nu zie ik het tellertje mooi aflopen in de store. Nog 47 dagen! Wat ik mij wel afvraag.. is er een manier om die aankoop mee tussen je gamelijst te krijgen? Ik bedoel hier de lijst mee op je PS4/PS5 waaruit je gewoon kan selecteren. Zou handig zijn om het wat mee in het oog te hebben.

Voorts nog steeds geen FP tabje in-game bij het opstarten van FIFA 21.op mijn US account. Bij Kamperske is dit wel zag ik, bij mij niet. Zowel EA account als PSN zijn nochtans ingesteld op USA. Weet iemand per toeval hoe dit komt? Kan er iemand dit even uitproberen voor mij in-game, m.a.w je Fifa 21 CD booten op je US account zn even in de store gaan kijken of je FP punten kan kopen?

Bedankt! :)

Allez, net de pre-order gedaan van de UE. Wel full price aangezien ik die foutmelding na 10 matchen nog bleef krijgen. Wat de aankoop zelf betreft heb ik mijn account moeten aanpassen naar Miami, FL. Deze stond eerst op NY, maar daar kwam opeens +5$ aan taxen bij (ja doeiiiii 🤣).

Nu zie ik het tellertje mooi aflopen in de store. Nog 47 dagen! Wat ik mij wel afvraag.. is er een manier om die aankoop mee tussen je gamelijst te krijgen? Ik bedoel hier de lijst mee op je PS4/PS5 waaruit je gewoon kan selecteren. Zou handig zijn om het wat mee in het oog te hebben.

Voorts nog steeds geen FP tabje in-game bij het opstarten van FIFA 21.op mijn US account. Bij Kamperske is dit wel zag ik, bij mij niet. Zowel EA account als PSN zijn nochtans ingesteld op USA. Weet iemand per toeval hoe dit komt? Kan er iemand dit even uitproberen voor mij in-game, m.a.w je Fifa 21 CD booten op je US account zn even in de store gaan kijken of je FP punten kan kopen?

Bedankt! :)
Als je naar je bibliotheek gaat kan je met R1 switchen en daar zie je ook je Pre orders staan

kan je meer uitleg geven?

hier staat 87 EUR

zal voor morgen zijn ze
Gewoon goed kijken naar andere, gelijkaardige resellers. Betaal zeker niet meer dan die 83 euro en het komt goed :) Code zat meteen in de mail.
Bij G2A heb ik ook nog een free game gekregen doordat ik een vrij hoog bedrag spendeerde. Het is niet veel, maar toch leuk meegenomen.
Qua adres heb ik niks ingegeven, dus er kwam bij mij geen tax meer bij.

Terug
Bovenaan