FIFA 22

FIFA 22

Heb het ook meer in het algemeen, niet perce op u. Want iedereen loopt te zijken op games, maar ze blijven het wel elk jaar kopen. Ik heb bv jaren geen fifa meer gekocht. En dit jaar sla ik NBA2K over. Dit is het zelfde waarom er nog geen GTA6 is. Waarom zouden ze? GTA5 verkoopt nog massa’s. 🙂
Zo wat jaarlijks zeiken op FIFA en CoD hoort er gewoon bij vind ik. Dat is zoals frieten eten op vrijdag.
Kunnen toch moeilijk een jaar lang niet mekkeren op FIFA? Straks denken ze daar bij EA echt dat ze het gevonden hebben :p

Ik vind dat je als consument gerust mag mekkeren als je een game koopt en ze die patchen en de game door die patches gewoon slechter speelt?

Ik vind dat je als consument gerust mag mekkeren als je een game koopt en ze die patchen en de game door die patches gewoon slechter speelt?
Tuurlijk. En ge kunt er over zagen en klagen maar wat brengt het op? Niets want uw centjes hebben ze binnen. Maar dat de consument dat op voorhand weet en het toch blijft kopen. Aan wie ligt het dan? Aan de ezel die tegen de steen loopt? Of de steen die er al jaren ligt?

Tuurlijk. En ge kunt er over zagen en klagen maar wat brengt het op? Niets want uw centjes hebben ze binnen. Maar dat de consument dat op voorhand weet en het toch blijft kopen. Aan wie ligt het dan? Aan de ezel die tegen de steen loopt? Of de steen die er al jaren ligt?
Sorry, maar zo zwart/wit mag je het niet zien. En tuurlijk blijft iedereen FIFA kopen, er is geen concurrentie (PES al zeker niet dit jaar, domste zet ooit...). NBA Live was vroeger ook de grootste, tot NBA 2K kwam. Misschien gaat het er ooit van komen, wie weet. Ik doe alvast niet mee aan FUT, dus mijn centen zien ze enkel bij de aankoop van het schijfje :p

Sorry, maar zo zwart/wit mag je het niet zien. En tuurlijk blijft iedereen FIFA kopen, er is geen concurrentie (PES al zeker niet dit jaar, domste zet ooit...). NBA Live was vroeger ook de grootste, tot NBA 2K kwam. Misschien gaat het er ooit van komen, wie weet. Ik doe alvast niet mee aan FUT, dus mijn centen zien ze enkel bij de aankoop van het schijfje :p
Tuurlijk wel, wanneer gaan ze iets echt veranderen denk je? Als ze zien dat iedereen het koopt? (Al vind ik dat ze elk jaar wel leuke dingen er in stoppen, en dat er weinig games zijn die zoveel dagelijks Live content aanbied) Nee als ze zien dat er echt een dip is in verkoop en in speeltijd. En voor de 1ne is iets goed en voor de andere niet. Beetje Ronaldo vs Messi. Die zelfde mensen die klagen dat Fifa brol is zijn de zelfde mensen die voor 1000€ fifa punten kopen. 🙂

Maar soit, maakt niet uit. Iedereen doet wat ze zelf vinden wat ze moeten doen. Ik denk als er een jaar is wanneer je fifa wilt kopen dat het mss dit jaar is op de next (current) gen. Gaat het goed zijn? Wie zal het zeggen..

dat er weinig games zijn die zoveel dagelijks Live content aanbied
Noemt gij kaartjes maken en live zetten nu nieuwe content aanbieden?
Tuurlijk kunnen ze zo veel live content aanbieden, het maken duurt nog genen dag. xD

Die zelfde mensen die klagen dat Fifa brol is zijn de zelfde mensen die voor 1000€ fifa punten kopen.
Das ook dikke zever tbh, klagen over FIFA is mijn 2de natuur, maar ik steek echt gene rotte bal in die fut coins ze.
Ik heb het wel ooit al gedaan, in 2016, daarna nooit meer. Da is de grootste scam die er is, mensen die dat doen (blijven doen) da zijn echt de geld koeien van EA.

Noemt gij kaartjes maken en live zetten nu nieuwe content aanbieden?
Tuurlijk kunnen ze zo veel live content aanbieden, het maken duurt nog genen dag. xD

Ja, Wat is het anders? En objectieven die je kan vrijspelen voor gratis kaarten, packs, SBC enz.. maar ik snap dat iets positief vinden moeilijk is 😂. Als dat geen content is wat bv u niet boeit, neemt niet weg dat het wel content is. Imo

Maar ik heb het ivm die fifa punten enz ni op u, maar in het algemeen. Wanneer fifa punten voor mij een meerwaarde heeft, is als ze die preview packs houden en dat je die dan kunt kopen. (Als jij het de moeite vind.) gewoon random packs open doen is sws het niet waard, laat staan voor fifa punten. Ik heb met mijn RTG ook altijd een een deftige ploeg.

Ja, Wat is het anders? En objectieven die je kan vrijspelen voor gratis kaarten, packs, SBC enz.. maar ik snap dat iets positief vinden moeilijk is 😂. Als dat geen content is wat bv u niet boeit, neemt niet weg dat het wel content is. Imo
Dat zijn zaken die ik niet echt content noem eerlijk gezegd, nieuwe content noem ik een nieuwe modus of iets anders. Gewoon een obj met een kaartje is gewoon een DB entry aanmaken met wat parameters en iemand een entry voor een nieuwe speler laten invullen met zijn stats en een designer een fotoke laten op een kaartje zetten. Dat noem ik geen content ze tbh. Stel dat ze met een heel nieuwe competitie zouden afkomen online met allemaal andere regels, rewards, etc dat is nieuwe content.

Ik pak trouwens niks wat je zegt persoonlijk ze, ik antwoorde dat van die coins maar gewoon omdat je zei "die dat klagen kopen coins" is niet waar in mijn geval :p

Dat zijn zaken die ik niet echt content noem eerlijk gezegd, nieuwe content noem ik een nieuwe modus of iets anders. Gewoon een obj met een kaartje is gewoon een DB entry aanmaken met wat parameters en iemand een entry voor een nieuwe speler laten invullen met zijn stats en een designer een fotoke laten op een kaartje zetten. Dat noem ik geen content ze tbh. Stel dat ze met een heel nieuwe competitie zouden afkomen online met allemaal andere regels, rewards, etc dat is nieuwe content.

Ik pak trouwens niks wat je zegt persoonlijk ze, ik antwoorde dat van die coins maar gewoon omdat je zei "die dat klagen kopen coins" is niet waar in mijn geval :p
Dan denk ik dat jij een ander beeld/voorstelling heb van wat content is tov mij.
Hier onder trouwens de definitie van "game content"

Game Content means the Game's audio-visual content, including the visual appearances of its characters, and corresponding in-game data that is rendered and made available to users or viewers of the Game Content.

Dan denk ik dat jij een ander beeld/voorstelling heb van wat content is tov mij.
Hier onder trouwens de definitie van "game content"
Laat ik het anders zeggen dan, ok het is "content", maar dan leg ik extra de nadruk op het feit dat het niet zo heel impressionant is om dit soort content wekelijks toe te voegen... het zijn maar wat cijfertjes in DB en een nieuw kaartje. Heel makkelijk dus om wekelijks wat nieuwtjes te brengen.

In tegenstelling tot andere service games, waar nieuwe content niet echt voldoet als het gaat over wat skins.

E-Football (nieuwe PES) ziet er maar zo zo uit. Dus na wat jaren FIFA te skippen mij toch eens op de next-gen versie werpen.

Alé ik zal nog agauw wat WL matchen spelen, nu het nog kan, ben geen fan van dat nieuwe systeem, gaat mij toch nooit lukken zo, vroeger heeft dat nooit gepakt

Niet veel nieuws te zien in de NIEUWE trailer van FIFA 22. Maar ik kom straks of morgen met een video met een hoop nieuwe info over FIFA 22.

Nieuwe info over FIFA 22.

Laat me raden:
- Kleine nieuwe modus voor FUT
- Nieuwe kaartjes voor FUT
- Een nieuwe Mbappe voor op de cover
- Een nieuwe menu voor carrière
- Aanpassing scoutingsysteem voor carrière
- De 3 nieuwe stadions voor de promovendussen uit de PL, in dit geval is enkel Brentford compleet nieuw
- RB Leipzig dat nu volledig gelicensieerd en uniek is door FIFA
- Een andere club of stadion dat we verliezen aan PES (of competitie)
- Een of andere kleine competitie die eindelijk nieuw is in FIFA (als we geluk hebben). Misschien ook één nieuw land (wederom als we geluk hebben), misschien Oekraine? Afrika nog altijd maar 5 landen, but sure... https://www.ea.com/nl-nl/news/ea-actions-against-racial-injustice black lives matter zeker? Blijkbaar geen afrikaanse voetballers lives matter.

Vier Afrikaanse teams: Egypte, Zuid-Afrika, Kameroen en Ivoorkust. Blijkbaar hebben ze daar nog nooit gehoord van Marokko, Algerije, Tunesie Ghana, Senegal en Nigeria. Je kan je toch geen voetbalspel noemen als je die nationale teams niet toevoegt??? In feite mogen Mali, DR Congo, Uganda, Burkina Faso en Zambia daar zeker bij. Ik ga je niet racistisch noemen, maar claim dan niet voor anti-racisme of BLM te zijn, als je heel Afrika keer op keer negeert omdat het commercieel niet interessant is, want dan dan is het laatste dat je moreel beter bent dan alles waarvoor je tegen vecht, maar ben je vooral een hele bende hypocrieten. Er zijn nog wel een paar landen die toegevoegd moeten worden, dan denk ik aan aan een paar Aziatische (Iran bvb.) en een paar Centraal-Amerikaanse (Honduras, Costa Rica). Ook in Europa zitten bvb. Oekraine, Slowakije en Bosnie & Herzegovina er niet in.

ach ja. 50 euro weer uit je zakken, en naar lazy EA. En 50 euro minder voor een gamebedrijf dat misschien wel jouw geld meer nodig heeft, en meer tijd en werk in hun game steekt, in plaats van elk jaar een nieuwe voetbalgame uit te brengen.

In de plaats dat ze gewoon een paar jaar op een engine werken, en de updates doorvoeren voor nieuwe competitie en van daaruit vanuit een engine voortbouwen met updates. Desnoods werk je met DLC's voor nieuwe jaargangen. Maar die elk jaar een nieuwe FIFA is echt niet meer van deze tijd... Maar waarom zouden ze ook, want dan verliezen ze weer pakken geld en inkomsten joh.

En dit geldt voor elke sportfranchise. Uitmelken tot het bittere eind. En het is niet dat FIFA21 een beter spel is dan FIFA15 bijvoorbeeld. Eerder het omgekeerde.

Gezien dit min of meer gebeurt met elk spel van EA en ze bij elk spel de klant in het gezicht vierkant uit te lachen, ban ik elk EA-spel bij voorbaat tegenwoordig, dus hier komt niets van EA Sports nog in huis, idem voor Sim City, de Star Wars games en de Sims.

Laatst bewerkt:
Ieder jaar zeg ik hetzelfde, deze koop ik niet! Maand voor release plaats ik preorder en tis weer van dat :-)
De veranderingen aan WL zijn wel welkom, dit format ging ik niet meer spelen.

Terug
Bovenaan