Nieuwe info over FIFA 22.
Laat me raden:
- Kleine nieuwe modus voor FUT
- Nieuwe kaartjes voor FUT
- Een nieuwe Mbappe voor op de cover
- Een nieuwe menu voor carrière
- Aanpassing scoutingsysteem voor carrière
- De 3 nieuwe stadions voor de promovendussen uit de PL, in dit geval is enkel Brentford compleet nieuw
- RB Leipzig dat nu volledig gelicensieerd en uniek is door FIFA
- Een andere club of stadion dat we verliezen aan PES (of competitie)
- Een of andere kleine competitie die eindelijk nieuw is in FIFA (als we geluk hebben). Misschien ook één nieuw land (wederom als we geluk hebben), misschien Oekraine? Afrika nog altijd maar 5 landen, but sure...
https://www.ea.com/nl-nl/news/ea-actions-against-racial-injustice black lives matter zeker? Blijkbaar geen afrikaanse voetballers lives matter.
Vier Afrikaanse teams: Egypte, Zuid-Afrika, Kameroen en Ivoorkust.
Blijkbaar hebben ze daar nog nooit gehoord van Marokko, Algerije, Tunesie Ghana, Senegal en Nigeria. Je kan je toch geen voetbalspel noemen als je die nationale teams niet toevoegt??? In feite mogen Mali, DR Congo, Uganda, Burkina Faso en Zambia daar zeker bij. Ik ga je niet racistisch noemen, maar claim dan niet voor anti-racisme of BLM te zijn, als je heel Afrika keer op keer negeert omdat het commercieel niet interessant is, want dan dan is het laatste dat je moreel beter bent dan alles waarvoor je tegen vecht, maar ben je vooral een hele bende hypocrieten. Er zijn nog wel een paar landen die toegevoegd moeten worden, dan denk ik aan aan een paar Aziatische (Iran bvb.) en een paar Centraal-Amerikaanse (Honduras, Costa Rica). Ook in Europa zitten bvb. Oekraine, Slowakije en Bosnie & Herzegovina er niet in.
ach ja. 50 euro weer uit je zakken, en naar lazy EA. En 50 euro minder voor een gamebedrijf dat misschien wel jouw geld meer nodig heeft, en meer tijd en werk in hun game steekt, in plaats van elk jaar een nieuwe voetbalgame uit te brengen.
In de plaats dat ze gewoon een paar jaar op een engine werken, en de updates doorvoeren voor nieuwe competitie en van daaruit vanuit een engine voortbouwen met updates. Desnoods werk je met DLC's voor nieuwe jaargangen. Maar die elk jaar een nieuwe FIFA is echt niet meer van deze tijd... Maar waarom zouden ze ook, want dan verliezen ze weer pakken geld en inkomsten joh.
En dit geldt voor elke sportfranchise. Uitmelken tot het bittere eind. En het is niet dat FIFA21 een beter spel is dan FIFA15 bijvoorbeeld. Eerder het omgekeerde.
Gezien dit min of meer gebeurt met elk spel van EA en ze bij elk spel de klant in het gezicht vierkant uit te lachen, ban ik elk EA-spel bij voorbaat tegenwoordig, dus hier komt niets van EA Sports nog in huis, idem voor Sim City, de Star Wars games en de Sims.