FIFA 22 onthult nieuwe gameplay in trailer

Vandaag heeft EA Sports de FIFA 22 Official Gameplay Trailer onthuld, met daarin nog niet eerder vertoonde beelden. Leer alles over de nieuwe HyperMotion-technologie voor de next-gen consoles en Stadia. Deze feature moet ieder moment op het veld naar een hoger niveau tillen. Werp tevens een blik op de fundamentele verbeteringen die het spel nog dichter bij de realiteit brengen.

De nieuwe game biedt ook nieuwe en innovatieve kenmerken op andere gameplay-facetten, en onze meest populaire modi waaronder Career Mode, VOLTA FOOTBALL, Pro Club en FIFA Ultimate Team. Fans kunnen meer consistentie en te onderscheiden persoonlijkheden tussen de doelpalen verwachten met een complete vernieuwing van het keeper-systeem, een volledig nieuwe Create a Club-ervaring in Career Mode, opnieuw geconfigureerde gameplay in VOLTA FOOTBALL, en de introductie van FIFA Ultimate Team Heroes, compleet nieuwe items die verhalen van cultspelers en publiekslievelingen vertegenwoordigen. Meer nieuws over alle innovaties in FIFA 22 zal gedurende de zomer volgen.

Vanaf 1 oktober kun je je weer volledig laten gaan op het voetbalveld op PlayStation 5, Xbox Series X|S, PC via Origin en Steam, Stadia, PlayStation 4 en Xbox One. Switch-gamers moeten zoals gewoonlijk weer op hun kin kloppen.

 
Ik ben eens benieuwd. Normaal gezien sla ik telkens een fifa over omdat er te weinig verschil is met de vorige telg. Nu zou ik het misschien wel eens proberen maar eerst afwachten naar de gameplay beelden :)
 
Ik ben eens benieuwd. Normaal gezien sla ik telkens een fifa over omdat er te weinig verschil is met de vorige telg. Nu zou ik het misschien wel eens proberen maar eerst afwachten naar de gameplay beelden :)
Tis al een enorme verbetering nu Lee dixon er niet meer bij is. Its gonna be an absolute belter.
 
Ik ben eens benieuwd. Normaal gezien sla ik telkens een fifa over omdat er te weinig verschil is met de vorige telg. Nu zou ik het misschien wel eens proberen maar eerst afwachten naar de gameplay beelden :)
Het ziet er veel belovend uit allemaal, maar het is afwachten hoe het in de game gaat zijn natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan