GETHEZ
Well-known member
Lenglet zuigt...Gisteren nog goed coins verdiend met common golds te traden. Door die SBC's instasolden die allemaal voor 750 coins. Dus vollenbak aan het bieden geweest en kaarten opgepikt voor 450-600 coins en dan onmiddellijk voor 750 op de markt verkocht. Ik had wel nog iets meer winst gehad moest ik niet per ongeluk zelf een "buy now" voor 10k hebben gedaan ipv een gewoon bod
Na 10 dagen Fifa is dit mijn team nu:
Ik heb nog een 70k op de bank staan maar ik weet niet goed welke upgrades te doen...
Lloris en Reinier zijn de enige untradables.
Carrasco is de Vlaamse Neymar voor mij dus die moet sowieso blijven. Dybala maakt soms ook straffe acties. Reinier is super betrouwbaar en snel.
De Jong vind ik ook zalig in het middenveld, wendbaar en geeft altijd goede passes.
Zouden voor mij zeker vervangen mogen worden: Lenglet (toch niet stevig genoeg voor een CB voor mij), Can (goed, maar niet super), Bellarabi (door zijn snelheid goed, maar geeft niet die meerwaarde die mijn andere aanvallers hebben).
De fullbacks doen ook hun werk goed maar zijn voor mij nu niet onvervangbaar. Lloris hetzelfde eigenlijk, ik houd hem vooral omdat hij "gratis" is...
Alleen zie ik niet meteen zoveel upgrade paths waar ik én Carrasoc én Reinier én Dybala kan houden. Icons heb ik toch geen geld voor...
Icons can je meedoen met de swaps, heb je gratis eentje, zou ik zeker doen, gewoon wat doelstellingen completen, en je kan zelf een icon moments hitten als ge sjans hebt