FIFA 21

FIFA 21

Als ze daar een guaranteed doen verkoop ik half mijn tradable club, niet dat ik zoveel meer heb maar kom

E2YS7swXMAIGdO9

Ik ben afgelopen dagen een paar keer stevig afgemaakt geweest door Muriel. Volgens mij best een OP kaart.

Ik ga ze allemaal testen, daar niet van, maar het zullen sub kaartjes worden om in te vallen

De Paul serie A doet het echt goed op het middenveld en als aanvalsubs heb ik wat keuze te over...

Ronaldo base, isak, lautaro Martinez, en andere...

Zien wie van deze het beste invalt, maar de base ronaldo is nog altijd steengoed

@Kiiilerke, die allesandrini zal ook wel goed zijn, en Frans... Niet de moeilijkste om te linken deze fifa

14 van de 30 rivals matchen na elkaar verloren da beloofd voor weekend league
Tis wel kut idd, niks anders dan assisting dat de tegenstander krijgt, hier nog geen 2 opeenvolgende passes of ze beginnen over hunne eigen veters te vallen of iets dergelijks da wreed knullig is :unsure:

Edit als er objectives in t spel zijn is t naar de zak

Das nu al het 4de gelijkspel bijna op rij...

Op t einde doen ze fille in de rij en krijgen netjes een puntendeling van EA samen met 250 gramme gekapt

Laatst bewerkt:
Straffe is, Ik ben eind maart geswitched van PC naar PS4 :D Dus best wel al goed getrade en lekkere packluck.

Straffe is, Ik ben eind maart geswitched van PC naar PS4 :D Dus best wel al goed getrade en lekkere packluck.
Nice. Ben zelf ook "pas" in februari ofzo gestart. Had jij ook het gevoel dat je in het begin betere pack luck had om up-to-speed te geraken?

Terug
Bovenaan