Normaal is dat maar een speler. Ik gok dit jaar Noa Lang of Onuachu, maar ik vermoed dat het Lang zal zijn.Komt er een TOTS van de Jupkes League?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal is dat maar een speler. Ik gok dit jaar Noa Lang of Onuachu, maar ik vermoed dat het Lang zal zijn.Komt er een TOTS van de Jupkes League?
tga weer zo een wl worden waar gold 3 bijna onmogelijk is

ik heb zeker 10 matchen verloren door scripting en nu bezig aan een 11 lose streak om goud te missen![]()
Whut you talking bout Willis
Voor de eerste keer in goud geëindigd deze fifa
Dat heeft ff geduurd.
En geen wedstrijden meer over, dus was close...
Pretty awesome, als je weet dat ik op 5 wins stond met nog maar 14 over, dus maar 5 losses gepakt sindsdien
OMFG, altijd tegen t einde van dees spel eh, ongeloofelijk![]()
zal eens uploaden wat ik deze wl allemaal heb meegemaaktIk ga niet zeggen dat er geen scripting in de game zit hé. Maar scripting valt véél harder op als het in je nadeel is dan als het in je voordeel is.
Het zou niet logisch zijn als je over een hele WL heen veel meer scripting in je nadeel krijgt dan in je voordeel. Dat zou toch echt uitgebalanceerd moeten zijn op het einde van de rit.
Naar mijn gevoel heb je dan een formatie nodig met een LM en RM en 2 spitsen. De 41212 lukte bij mij wel goed. De RM die dan een goeie run maakt en dan een voorzetje naar je spitsen.Kan iemand mij een easy manier geven om een kopbal te scoren?
Heb zo al goud moeten missen en mankeer nog 1tje voor die serie A CA