FIFA 21

FIFA 21

E1uws_fXIAcwnlu

haaland is wel een dikke meh dus die moet zoiezo vervangen worden door iemand anders
Ocharme die Ronaldo, eenzaam goud peetje... :ROFLMAO:

Ik hoop echt dat ik fatsoenlijke rewards heb morgen... Club is nog steeds leeg en er zijn toch wat SBC's die ik écht wil doen.

Rode Davies :clap:

En Müller in een guaranteed pack.

Andere guranteed en 85+ player pick nog niet gedaan omdat ik eerst Tapsoba aan het craften ben.

Ik weet wel niet meer hoe ik mijn team on chem ga krijgen.

Normaal was ik onderstaande van plan, maar ik zou toch ook liefst Müller en Davies er in verwerken...
Misschien de ideale moment om Reus terug in het team te nemen (is eigenlijk ook gewoon beter dan Carrasco).

Zou er een euro20 update komen op fifa 21? Of zijn alle rechten voor pes dit jaar?
Met vet WK geweest was er een apparte modus dacht ik

Komt er een TOTS van de Jupkes League?

Anyway, al mijn fodder en geld is op nu. Wel cava team

Prime Stoichkov - POTM Aspas
Prime Hagi
Prime Overmars - Flashback Busquets - TOTS Carvalho - TOTS Correa
TOTY Navas - Flashback Pique - Prime Zambrotta
Oblak

Op de bank nog MOTM Alba, Mid Icon Guardiola, Moments Suarez , Varane en dat gratis Beckham kaartje, traag, maar geweldig schot.

Alba en Varane mogen erop komen als ik defensiever ga spelen want Overmars en Correa zijn niet echt defensief. Navas gaat dan van CB naar RM

Laatst bewerkt:
Goeie tip trouwens:

Zet Prime Zambrotta (of PIM nog beter uiteraard, maar de prijs is er naar) als CB. Gast is niet alleen een muur, maar ook snel genoeg om zelfs TOTS Ronaldo af te stoppen

Piqué trekt meer dan zijn streng naast Varane (91)

Moest die nog 5 tot 10 pace bijhebben, het zou een eindbaas zijn in t ongeloofelijk... Nu met catalyst erop, toch 83, wat zo net voldoende is, randje zeg maar

En zo cheap imo voor een flashback...

Lekker trio, samen met courtois

Ploegsje draait toch redelijk ça va nu...
Bij staan naast Flashback Pique snelle jongens als Zambrotta en Navas werkt ook erg goed.

Hier uit La Liga 85+ spelerskeuze TOTS Jesus Navas gepacked. Heb er wel Soucek voor ingeleverd maar lijkt me toch een kleine verbetering. Past wel niet echt in het team maar eventueel als invaller op de CDM of RM positie.
Navas is ook een goeie CB

Terug
Bovenaan