FIFA 21

FIFA 21

echt ik had de bal en mijn EIGEN speler loopt tegen mij in mijn eigen helft en hup tegengoal

echt man wat een ongeluk heb ik altijd...ik moet altijd alles proberen super veel moeite doen en de tegenstander altijd geluk

Laatst bewerkt:
silver1.png

Ondanks een rotstart met 2 op 12, toch nog de helft van mijn matchen gewonnen daarna, eigenlijk meer, want heb nog een match over...

Zou ik deze giften??

Maakt niet meer uit voor de icon swap items, dusja

Mijn tanden erin gezet op t einde, mét resultaat deze keer... Phew

Ik was ook op 11 wins geraakt daarnet. Had nog 5 wedstrijden over dus kon eventueel gold proberen halen. Maar de volgende game was tegen Prime Ronaldo en Prime Gullit. Laat maar zitten, zilver it is :tongue:

Mij speciaal ingelogd om die win te giften, was wel tegen een PTW team maar toch maar win gegeven, lol

Zit dicht tegen div 5,gaat het mij ooit eens lukken?

Ik hoop dat ik is een deftige tradable tots pack, zodat ik die benzema tots op cam kan zetten, met dan 1 rode link met son in de spits, oranje link naar Kanté, en groene link met modric...

Want it so bad..., bijna 600k

Ik moet zeggen ik amuseer mij wel met de ps5 versie ( speel enkel tegen mijn zoon) speelt toch iets vloeiender...

Ik hoop dat ik is een deftige tradable tots pack, zodat ik die benzema tots op cam kan zetten, met dan 1 rode link met son in de spits, oranje link naar Kanté, en groene link met modric...

Want it so bad..., bijna 600k
holy shit kzat te kijken naar leaderboard en gij zit aan 3000 games gespeeld :wtf:

en ik dacht dat ik al zwaar aant no lifen was :unsure:

Damn, hoe kunt gij dat zien? Op de ps zelf???

Ik kan dat nergens vinden

Enja, dan zit ik al ruim boven de 3000, met mijn 300 (gewonnen) friendlies die niet meetellen :ROFLMAO:
in fifa zelf menu naast store hebt ge zo 3 streepjes daarop duwen dan leaderboards,dan gewoon in die lijst op de naam duwen van wie ge alle info wilt weten

nr 1 in de wereld zit aan 11000 gespeelde games :lol:

Terug
Bovenaan