FIFA 21

FIFA 21

Alé ben nog is begonnen aan een 5*85 pack, die zijn toch f'in duur jong, rip salah untradable

Ben enigszins nog content dat er bruno fernandez inzat, voor de rest een 85 super lg tots speler + nog de keeper van Juve, en 2 * 85 ers

Is in stijgende lijn alvast :unsure:

Amai ik zat al maanden te hopen op een Piqué flashback of TOTS. Vond die in 19 geweldig en ik zweer bij Ter Stegen als keeper.

Ik ga wel wat moeten grinden want mijn club is écht leeg. Enkel wat regular gold cards.

Ouch, hoop dat ge hem kunt halen dan
Rivals rewards zouden hopelijk wel moeten helpen.
En ik denk dat ik mijn 94 Ederson er ook door draai. Dan heb ik genoeg aan wat untradable 83's die ik nog wel heb (83 is echt zo'n rating die te goed is om weg te doen maar te slecht om in de meeste SBC's te kunnen gebruiken...).

Worst case verkoop ik Carrasco tijdelijk en gebruik ik dat geld om te kopen wat ik nog nodig heb.

Toch grappig hoe sommige mensen u meer au sérieux nemen als ge een deftig la liga team hebt, tegenover een zwakker Duits team, de wins vliegen binnen zo tov anders...

Edit, de mega grind is over, 300 wins vriendschappelijke matchen is binnen, een 100k pack en een ultimate pack, maar zal voor morgen zijn...

Effe die icon swaps zwaar misbruikt, maar soit, ik krijg al een waarschuwing voor een ban van een uur, just nog binnen kunnen trekken

Edit, die pique is 96 omg, voor een 85 en 86 squad heb je die al....

Laatst bewerkt:
Ik was bezig aan die flashback marcelo, omdat ik real fan ben, + ziet er een lekkere kaart uit. En heb gigantisch veel fodder.
krijg ik toch geen untradeble alba net als ik nog 1 segment moet doen😂 Heb nu 2 goeie La’s😂 Misschien eenen op RA zetten😅

Hier uit La Liga 85+ spelerskeuze TOTS Jesus Navas gepacked. Heb er wel Soucek voor ingeleverd maar lijkt me toch een kleine verbetering. Past wel niet echt in het team maar eventueel als invaller op de CDM of RM positie.

Ik had toch meer ervan verwacht met 2 zulke packs, godin 85 en een dubbele (untradable) super lig TOTS

Is Bamford een goeie speler volgens jullie? Die isac 92 beviel me wel eigenlijk, maar ga 1 van de 2 in een sbc steken voor de guaranteed la liga

Nog niks mee gespeeld, jullie ervaring?

Bamford is een beetje average in deze fase van het spel. Als je eentje moet houden denk ik dat Isac beter is.
Voor mij is Bamford vooral plezant tijdens squad battles terwijl ik het gevoel heb dat ik Isac ook in rivals en champs kan gebruiken.

Bamford it is, wss ook ter stegen

Isac is in game eigenlijk best goed, eentje om te houden

Laatst bewerkt:
92 Vasquez in guaranteed, marcos llorente in 85 upgrade pack en mané in dat untradable pack van vandaag, kon slechter

Laat me is weten hoe die is??

Hangt beetje af van mijn packs morgen, maar ik kan makkelijk kounde inruilen voor fofana (met winst zelf) en dan kan ik evt voor een la liga keeper en verdediger gaan...

Courtois als ie effectief goed is...

Heb maar een match kunnen testen en heb zowaar de nul kunnen houden, gebeurt bijna nooit.

Koundé is een pak sneller dan Van Dijk en wendbaarder. Mist enkel een beetje de kracht van Van Dijk. In de lucht op corners wel gevaarlijk.

Fofana vind ik persoonlijk wel beter aanvoelen, al is dat moeilijk na een match.

Edison (m'n vorige keeper) is een pak sneller dan Courtois maar Courtois pakte alles wat hij moest pakken. Nu, ik ga hem sowieso blijven gebruiken omdat hij Belg is en op 8 chem komt.

Hier alba.. Een dubbele untradeble.. Wat is de kans zelfs, want ik heb er maar 1 vn la liga..
En van de turkse heb ik aboubakhar gekregen

Zou jij het doen? Fofana verkopen met 50 k winst en kounde halen + courtois doen ?

Edit is zelf redelijk cheap voor 80 +84 team in te leveren

Terug
Bovenaan