FIFA 21

FIFA 21

Wat ik online vond voor gedurfd schot:
  • Maak ruimte voor de speler.
  • Stop met lopen.
  • Druk dan L2 + R3.
  • Als het goed is wipt de speler de bal op.
  • Dan schieten met L2 en cirkel.

Inderdaad, ondertussen is het mij ook gelukt. De bal moet in de lucht zijn, dus ofwel opwippen met R3, ofwel op een voorziet. Eigenlijk is het een soort volley waarbij je de bal hard in doel zwiept. De commentatoren gaan uit de bol als het gelukt is.

Inderdaad, ondertussen is het mij ook gelukt. De bal moet in de lucht zijn, dus ofwel opwippen met R3, ofwel op een voorziet. Eigenlijk is het een soort volley waarbij je de bal hard in doel zwiept. De commentatoren gaan uit de bol als het gelukt is.
Ok dit dus ook is proberen hier

Ja, Mandanda is naar mijn gevoel een beetje gelijk alle keepers. Doet soms de knapste reddingen maar soms ook de grootste flaters. Had ook hetzelfde gevoel met Pope, Alisson, Ter Stegen, Neuer en Ederson. Ze zijn hier allemaal de revue gepasseerd en uiteindelijk vind ik Alisson en Mandanda er net iets bovenuit steken. Hij blijft toch voorlopig in mijn ploeg, afhankelijk van de cv's die er zullen staan

tegen kerel uitgekomen in div 2 en die zat te kamperen in zijn helft met gans zijn team en te counteren...die maakte dus 2 goals en ik dacht van wtf ga ik nu echt verliezen tegen zo ne sukkelaar...gelukkig gewonnen maar wie heeft er nu plezier om zo fifa te spelen ?
EyIfA5kXIAc8eTU

Kvind het tristig vantijd op zo'n mannekes bezig te zien met zielig spel

En heb kans op eerste keer goud serieus verneukt, had 10 games over toen ik op 9 wins stond en maar met 12 geëindigd, nog niet eens de helft kunnen winnen van mijn matchen

Moet dat nu helemaal totop het einde duren telkens eer dat ik eens 1e keer in goud kan eindigen?

Maar ondanks mijn fuckups voel ik wel dat mijn team defensief beter is als voor de start van fut birthday, work in progress...

Die verhaallijnspeler die je krijgt in het midden van de seizoensvoortgang heb ik Fosu gekozen
(Eng 2, Ghana, yes, ook te linken met Duncan)

Op papier alvast een solide vervanger voor mijne Sané die ik rond de helft telkens erin sub

99 agility, 94 snelheid, 90 stamina, wel paar goeie stats tussen

Deze ga ik dus zeker uittesten, het zijn toch redelijk bruikbare kaarten dit jaar, ben benieuwd

vandaag vanaf al mijn packs sparen voor team of the season

met mijn pack luck zal er wil niks bijzitten maar ik kan maar proberen e

Ballack (91 cm) prime uit mijn prime of moments packs, toch een beetje een L vind ik, ik ga hem gebruiken, maar had graag is een verdediger of zelf die keeper met zijn klakske gehad

Ik wil die 91 ballack cm inpassen, maar speelt enkel deftig op de cm positie
CXGSgx0.jpg

Ik speel momenteel met de 4-2-2-2 positie bij de start, zoals op de foto, en ook zo in game

Hoe kan ik de ballack ergens met een bepaalde positie in game best laten spelen, maar moet met een CM positie ergens zijn...

Icons die ik heb zie je dus op foto, raul is er ook nog, dus zou gewoon raul mee in de spits kunnen laten starten, en ronaldo en bijhorende serie a lucas leiva kunnen eraf laten en dus ballack ermee op, maar met welke opstelling??

Oftewel zit je met LM/RM oftewel met linker en rechter wingers, en andere mogelijkheden zijn dus dingen zoals de startpositie met CAM of CVM, maar weinig opstellingen dus met CM's en zonder wingers en mids...

Dingen die ik wil behouden zijn Kanté op de CM of liever CDM, ronaldo is discuteerbaar als sub, tijdens de wedstrijd sub ik Duncan erin op de CDM positie, is minstens evenwaardig aan Kanté, en dan denk ik die nieuwe LVA Fosu in te subben rond de helft van de wedstrijd...

Ik zit dus met een serieus dilemma, ik kan laten starten met ronaldo en leiva, op een SP en CAM positie, en nog 100% chem behouden, maar in game is dus het vraagstuk

Weet iemand een mooie oplossing, ik heb al zitten zoeken op futbin naar de posities waar spelers het beste spelen, maar ballack hoort echt thuis op de CM :help:

Terug
Bovenaan