FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch bizar hoe Norris zo snel dichterbij komt op het einde maar er dan niet over geraakt. Is al niet de eerste keer. Nu gewoon geluk dat er iets met Antonelli scheelde of Norris eindigde gewoon vijfde.

Net goed toch.
Verstappen heeft al genoeg gewonnen. Doe mij maar Norris. Volgende week gewoon P3 en het is binnen, maar ja. De strategist van Ferrari zit zo te zien bij Mclaren dit seizoen...
McLaren verdiend het voor mij gewoon niet. Met zo een dominante auto telkens de plank (woordgrapje) mis slaan.
Triest team gewoon…

McLaren verdiend het voor mij gewoon niet. Met zo een dominante auto telkens de plank (woordgrapje) mis slaan.
Triest team gewoon…
Maar Norris verdient het individueel wel. Zonder die miskleuns de laatste 2 grote prijzen was hij nu al WK geweest. Maar goed: Mij is het éénder. May the best man win.

Maar Norris verdient het individueel wel. Zonder die miskleuns de laatste 2 grote prijzen was hij nu al WK geweest. Maar goed: Mij is het éénder. May the best man win.
Die rijdt een goed seizoen maar daar blijft het ook bij. Hij rijdt een pak volwassener dan vorig jaar maar ik heb geen enkele race gezien waar ik achterover geblazen ben door zijn rijkunsten.
Het feit dat Max volgende week nog kan winnen zegt imo genoeg.

Ik mag alleszins hopen dat er zondag geen teamorders komen zodat Norris voor Piastri eindigt en daardoor de titel pakt. Dat zou echt wel een smet op de titel zijn en een gelach met de nu al belachelijke Papaya rules.

Die rijdt een goed seizoen maar daar blijft het ook bij. Hij rijdt een pak volwassener dan vorig jaar maar ik heb geen enkele race gezien waar ik achterover geblazen ben door zijn rijkunsten.
Het feit dat Max volgende week nog kan winnen zegt imo genoeg.

Ik mag alleszins hopen dat er zondag geen teamorders komen zodat Norris voor Piastri eindigt en daardoor de titel pakt. Dat zou echt wel een smet op de titel zijn.
Hij gaat het toch dit jaar moeten doen want Verstappen is volgend jaar weer de grote favoriet hé.

Dit McLaren is een van de allerdebielste teams die ik ooit heb bezig gezien in de F1... Letterlijk het ENIGE wat ze moesten doen is Max volgen qua strategie en zelfs da kunnen (of willen) ze nie!

Max gaat wk worden, het momentum is gigantisch groot daar en McLaren verkloot het toch keer op keer. De lijst van grote fouten dit jaar zijn eindeloos. Als we de opsomming gaan zien gaat onze mond echt open vallen. En tis goed mogelijk da Russell of een Leclerc er volgende week ook gwn plots weer tussen zitten. Norris kan bv ook gwn uitvallen of schade rijden.

Feit is gewoon: Lando moet gewoon P3 worden. Maar zo'n falend team is zelfs dat geen sinecure.

Norris wordt zonder twijfel WDC, Max moet winnen en Norris P4, dat gaat niet gebeuren in Abu Dhabi.
Maar een titel met glans is het niet echt.
Max zal zijn grote Barcelona fout ook wel indachtig zijn.

Norris wordt zonder twijfel WDC, Max moet winnen en Norris P4, dat gaat niet gebeuren in Abu Dhabi.
Maar een titel met glans is het niet echt.
Max zal zijn grote Barcelona fout ook wel indachtig zijn.
95% kans dat Norris WK wordt maar stel dat hij in Abu Dhabi ne klapband krijgt. Of plots staat hij aan de kant met een rokende motor.
Dan moeten ze bij McLaren niet beginnen bleiten dat het 'zuiver' aan 'pech' ligt ..

Het had nooit zover mogen komen. Amen.

uiteindelijk 10punten of 12punten maakt het verschil vandaag niet. Piastri zou toch volgende week wijken en P2 afstaan als Max zou winnen.

95% kans dat Norris WK wordt maar stel dat hij in Abu Dhabi ne klapband krijgt. Of plots staat hij aan de kant met een rokende motor.
Dan moeten ze bij McLaren niet beginnen bleiten dat het 'zuiver' aan 'pech' ligt ..

Het had nooit zover mogen komen. Amen.
Jij hebt het door ;)

Dat is nu wel Max zijn probleem. Er zitten geen auto's tussen. Van Tsunoda en Racing Bulls gaat het niet komen, Ferrari ook niet en Mercedes gaat McLaren niets in de weg leggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan