FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren op café discussie met ene die gelooft dat Mclaren opzettelijk de boel bedriegt met hun bodemplaat en dat ze nu eindelijk gepakt zijn en dat je wel zal zien dat ze volgende race veel trager gaan zijn.
Dat die bodemplaat bij elk team en na elke race gecontroleerd wordt wou hij niet geloven. Hopeloos.
Was dus een Verstappen fan.

Qatar en Abu Dhabi zijn quasi biljartlakens. Dus geen hobbelig gedoe zoals in Las Vegas, problemen met rijhoogte zou geen issue meer mogen zijn voor eender welk team.

ik krijg er echt medelijden mee. Ik heb altijd gedacht dat Hamilton naar Ferrari voor niks goed was, maar ik hoopte dat ik mis was.
Nu denk ik wel dat ze toch met Piastri of Beardman moeten babbelen voor 2026.
want deze uitlatingen zijn erover...

Dat moet de meest oninteressante sprintrace ooit geweest zijn. Wat een kutbaan is dat ook. Blijft jammer dat ze niet meer in Maleisië racen.

McLaren zeer dominant op deze baan, benieuwd hoe hard het er tussen Piastri & Norris aan toe gaat gaan bij de start.
Ferrari verschrikkelijk. En Hamilton.... zijn uitlatingen zijn toch echt een kampioen onwaardig, zeker als je weet wat Ferrari hem betaalt. Ik zie die niet meer verder doen na dit seizoen.

Bij Hamilton ligt zijn hart nu eenmaal op zijn tong en dan krijg zulke reactie natuurlijk.
De onboard beelden van de Ferrari zeggen genoeg hoe leclerc dit gedrocht in de top 10 krijgt is mij een raadsel.

De dingen die Alonso en Verstappen soms naar hun teams soms uitlaten, zijn toch vele malen erger dan wat Hamilton nu zegt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan