FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik verschoot toch om hier te lezen dat die penalty voor Piastri volgens sommigen terecht was, da's toch gewoon een racing incident.

RED Flag de race dan alvast want in meer dan enkele druppels racen is onverantwoord... Stel u voor dat er dan full wet banden moeten ontwikkeld worden

Ik was me aan het afvrage of Norris al kampioen kan worden dit weekend maar Piastri lijkt me er nog te dicht op te zitten.

Verstappen aan de andere kant, kan dit weekend mogelijks afvallen.

Niet mogelijk dat Norris kampioen wordt dit weekend. Zelfs als Norris wint en piastri valt uit dan is het nog "maar" 49 punten. Met de sprint in Qatar zijn er nog 58 punten te verdienen dus ten vroegste volgende week.

Geweldige quali. Norris wederom geen steken laten vallen en de kans lijkt klein dat hij dat nog gaat doen. Stevig bezig.

Piastri was niet slecht maar komt toch weer wat te kort. Al leek hij daar op 't einde van de quali nog gehinderd.

Max zal wel all-in gaan de eerste bocht dus gewoon rustig voor laten en 2de worden lijkt me de beste optie voor Lando. Leuke quali.

Max moet er al vanuit gaan dat Norris 'm nog in de muur zet tijdens de race, want anders wordt het onmogelijke zaak om een vijfde titel binnen te halen. Het moet gezegd, Lando is op het juiste moment komen bovendrijven, en de focus die er in deel 1 van het seizoen niet was, is er nu duidelijk wel. Hij had ook wel wat geluk dat hij 'm in Q3 nog uit de muur hield, maar het toont aan dat hij er vol voor gaat.
Hamilton en Tsunoda laatste en voorlaatste is ook wel schokkend.

Verstappen wint. Dat is niet echt een verrassing op dit circuit. Norris bij de start in de fout en nadien holde hij een beetje achter de feiten aan. Uiteindelijk is hij wel rustig gebleven en heeft hij de 2de plaats veiliggesteld.

Piastri mag het volgens mij vergeten, er is nog een waterkansje voor Verstappen maar normaal gezien zal Norris dit jaar dus wel de titel pakken.

Ouch. Ik weet niet of Verstappen zo wel WK zou willen worden maar als dit klopt is dat een ferme farce voor het McLaren Team.
(PS. Norris blijft dan wel favoriet maar zo wordt het nog wel echt spannend)

Ouch. Ik weet niet of Verstappen zo wel WK zou willen worden maar als dit klopt is dat een ferme farce voor het McLaren Team.
(PS. Norris blijft dan wel favoriet maar zo wordt het nog wel echt spannend)
Die heeft daar geen probleem als die op deze manier wereldkampioen wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan