FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag was er redelijk stormachtig weer voorspeld dacht ik? Ik ben benieuwd of sommige rijders een compromis in hun opstelling hebben gestoken om vandaag tijdens de sprint en kwalificatie toch wat extra downforce te hebben, of gewoon met een droog weer setup rijden in de hoop dat de race morgen droog is (wat ook voorspeld is, al was dat nog onzeker).

Als het vandaag regent zou het zomaar kunnen dat Verstappen de sprint wint en morgen op pole staat.

maar hij zei zelf al in de post-race dat hij te weinig grip had (tov de anderen), en niet verwachtte dat dat zou verbeteren in de regen.

het enige dat ik als schade-beperking zou bekijken is dat Norris zei dat ze geen rekening hadden gehouden met de regen (maar of dat een serieus antwoord was?)

Ik ben benieuwd of sommige rijders een compromis in hun opstelling hebben gestoken om vandaag tijdens de sprint en kwalificatie toch wat extra downforce te hebben, of gewoon met een droog weer setup rijden in de hoop dat de race morgen droog is (wat ook voorspeld is, al was dat nog onzeker).
Lewis rijdt met opvallend meer vleugel dan Leclerc.

Maar geen idee of dat de reden is.

Er zijn nog 6 races die afgewerkt moeten worden he. Nog 116 punten te winnen.

Een gap van 9 punten is niks. En Norris kan hier ook nog steeds een muur bezoeken.

Laatst bewerkt:
bij Williams hebben ze de memo over de delayed start niet gekregen? die staan daar gewoon 5 minuten aan dat rood licht

hey, kijk, Tsunoda maar 3 tienden van Verstappen!

Dit wordt heel moeilijk voor Max, de wagen is hier echt niet goed genoeg, en al zeker niet dat je denkt dat hij dit nog kan redden in de race.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan